Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Verschil in Luifel flyer voor bj. 1996  (gelezen 2398 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Banketbakkertje

  • Gast
Verschil in Luifel flyer voor bj. 1996
« Gepost op: juni 27, 2014, 09:26:11 pm »

Wij zijn op zoek naar een luifel voor onze flyer maar hebben een vraag omtrent evt. verschillen.
We zien foto's van een veranda/bedouin uitvoering en foto's van een luifel met de standaard voorwand.
Zit er aan de luifel een dubbele rits zodat je de standaard voorwand kan gebruiken en de luifel dus als luifel?
En kan je deze luifel dan ook gebruiken om je voortent te vergroten in een zogenaamde bedouin/ veranda uitvoering ?
Er schijnen nogal wat verschillen in te zijn alsook en verschil in erkers.
Wij hebben een erker met muggengaas en tentdoek en we zagen dat ze er ook zijn met het bruine doorzichtig folie?
Gr. Banketbakkertje
Gelogd

Blackraven

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 450
  • HK Flyer Expedition 1998
Re: Verschil in Luifel flyer voor bj. 1996
« Reactie #1 Gepost op: juni 28, 2014, 07:09:40 am »

Ik heb de standaard voorwand en de dubbele ritsen zitten daarop bij mij, dus niet aan de extra luifel. Je kunt dus de voorwand en extra luifel wel samen gebruiken. Verder antwoord op je vragen weet ik helaas zo niet uit m'n hoofd, ook omdat ik de voorwand bijna niet gebruik.
« Laatst bewerkt op: juni 28, 2014, 07:11:50 am door Blackraven »
Gelogd

Banketbakkertje

  • Gast
Re: Verschil in Luifel flyer voor bj. 1996
« Reactie #2 Gepost op: juni 28, 2014, 04:53:44 pm »

we hebben een optie om een luifel over te nemen.
Voor de zekerheid hebben we onze holtkamper open geklapt om te kijken hoe het zat met de ritsen.
Wij hebben bij de wagenluifel als bij de voorwand maar een enkele rits.
Contact gehad met Emmen en zijn bij Bunnik geweest om hier info in te winnen ivm de luifel.
In Emmen kregen we als antwoord dat er een dubbele rits in de luifel kan zitten en in Bunnik werd ons verteld dat er zelfs in hetzelfde bouwjaar verschil kan zitten in de ritsen omdat er twee ateliers waren die de tenten maakten(gewoon of contra) om het maar zo te zeggen,
Hmmm,we wisten niet dat er zoveel verschil in kan zitten dus we gaan met de flyer een fijn stukje rijden naar de verkoper en zetten hem daar dan op om te passen,dit was ookhet advies van de verkoper in Bunnik.
Nu maar hopen dat het past. :H

Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Verschil in Luifel flyer voor bj. 1996
« Reactie #3 Gepost op: juni 28, 2014, 07:44:48 pm »

Zo kom je nog wat te weten.
Succes, we zullen duimen. Hou ons op de hoogte.
Gelogd

Banketbakkertje

  • Gast
Re: Verschil in Luifel flyer voor bj. 1996
« Reactie #4 Gepost op: juni 30, 2014, 01:41:04 pm »

Ben vanochtend naar de verkopende geweest ivm de luifel en veranda voorwand en hebben niet de wagen ( het was regenachtig weer ) maar de voorwand van de flyer meegenomen.
En wat ik hoopte kwam uit.  WW Er zit aan een kant van de luifel een dubbele rits en hier paste onze voorwand als gegoten op. :> :> :>
Thuis alles nog eens xtra nagelopen dus bij deze Mieke,
Bedankt voor het duimen,toppie
Banketbakkertje
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Verschil in Luifel flyer voor bj. 1996
« Reactie #5 Gepost op: juni 30, 2014, 07:50:44 pm »

Super!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal