Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: 1979 Scout Routier II  (gelezen 510 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dubbelgevouwen

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 48
  • Merk Vouwwagen: Scout
1979 Scout Routier II
« Gepost op: maart 31, 2023, 09:37:43 am »

Onze Scout, in sfeervol oranje/bruine kleurstelling mag weg. Helaas, maar zoals het er nu uit ziet, gaan we hem de komende jaren niet gebruiken en de kans op een vakantie met de vouwwagen, is erg klein. Dat is zonde, ze moet juist gebruikt worden waar ze voor bedoeld is.

Ik heb het volgende gedaan aan de vouwwagen, om hem weer helemaal up-to-date te krijgen:

- Nwe wielen (incl. banden) (inclusief reservewiel op de dissel)
- Nwe afdek hoes (custom made adhv de oude hoes, dus perfecte pasvorm)
- Bedrading vernieuwd
- Nwe stickerset custom laten maken rondom

Gehele tent is vorig jaar opnieuw geimpregneerd.

De tent bied plaats aan maximaal 8 personen. Alles zit erbij, de tentjes onder de kleppen, binnententjes, luifel, etc.

Ook hebben we er nog een extra tent bij, compleet. Heb ik bij toeval kunnen kopen en vond het wel handig als reserve, just in case.

De vouwwagen dient bij het 1e de beste droge weekend door ons leeg gehaald te worden nog alvorens hij naar een nwe eigenaar kan. Er zit nog vanalles in van de laatste vakantie. Ook hebben we op zolder de reserve tent, luifel, binnententjes e.d. liggen. 

De vouwwagen ligt als een blok achter de auto, erg prettig. Ook bij hogere snelheden zoals bijvoorbeeld in Frankrijk.

Eenmaal op de camping, krijg je geheid complimenten en aanspraak, want de kleurstelling, maar ook het model, roept vaak fijne herinneringen op bij mensen.

De voortent en luifel zijn lekker groot, dus ook bij slecht weer, kan je je prima vermaken. De originele tafel is ook erg handig.

We zoeken echt een liefhebber er voor, want wat we er in hebben gestopt qua geld, gaan we nooit of te nimmer er voor terugkrijgen, en dit was echt een labour of love, met de bedoeling lang van het ding te gaan genieten. anderen kiezen er voor om alles eruit te slopen en er een aanhanger van te maken zodra er iets stuk is, en dat vindt ik de makkelijkste en meest luie weg.


Bij oprechte interesse graag een pb. Prijs is bieden.  (heb werkelijk geen idee wat te vragen, of wat ik kan vragen)
De vouwwagen staat bij ons achter, droog gestald.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal