Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: bedlengte trigano galleon  (gelezen 10780 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nieuweklapster

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 325
  • Merk Vouwwagen: holtkamper cocoon m mtt 2009
bedlengte trigano galleon
« Gepost op: augustus 30, 2012, 07:38:08 pm »

Wij zijn enorm verliefd aan het worden op vouwwagens en nu hebben we ons oog laten vallen op een trigano galleon.
Echter mijn man is 186 en de bedden zijn 185!  Heeft er iemand een idee of en hoe dit eventueel op te lossen is? Wij zijn geheel nieuw in klapland en staan heel erg open voor andere tips. Wij willen een nieuwe ruime lichte wagen en de galleon is gunstig geprijsd. Wij heben 1 kind maar willen graag veel ruimte.
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: bedlengte trigano galleon
« Reactie #1 Gepost op: augustus 30, 2012, 07:46:54 pm »

Volgens mij is dit alleen op te lossen door in foetushouding te gaan slapen, of schuin te liggen. Mag ik zeggen, ja ik mag dat zeggen, dat een Cabanon Columbia bedden van 2.20 heeft?
Gelogd

StijnMattheus

  • Gast
Re: bedlengte trigano galleon
« Reactie #2 Gepost op: augustus 30, 2012, 08:25:42 pm »

185 lijkt me wel heeeel kort
ben je zeker van die afmeting?
in mijn folder van trigano staat 190
wat natuurlijk nog klein is
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.363
Re: bedlengte trigano galleon
« Reactie #3 Gepost op: augustus 30, 2012, 09:02:59 pm »

Tja.. ik kan ze niet (meer) voor je opmeten omdat de wagen in de stalling staat. 
Ik ben 181 en heb (vanzelfsprekend) geen problemen. wel heb ik (ook thuis) de gewoonte om erg onderin bed te gaan liggen en dan merk ik 's morgens wel dat ik vaak met mijn tenen tegen het doek aan lig. Waarschijnlijk als je langer bent dat je al snel hoger in je bed gaat liggen. Gevoelsmatig zou ik zeggen het moet gewoon kunnen

De wagenbak is 220 dus een beetje marge heb je wel. Maar er is maar 1 manier om daar echt achter te komen.. proefliggen!
Gelogd
Adventure Awaits

nieuweklapster

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 325
  • Merk Vouwwagen: holtkamper cocoon m mtt 2009
Re: bedlengte trigano galleon
« Reactie #4 Gepost op: augustus 30, 2012, 10:02:46 pm »

Bedankt voor jullie reacties! Cabanon columbia staat ook op de nominatie, een hele fraaie wagen! Hij lijkt mij alleen nogal donker(somber) ik heb er  niet zo'n klik mee, mijn man is er weg van. Hij is ook duurder. We hebben proefgelegen en met een rolmaatje gemeten en helaas kwamen we niet verder dan 185. Zou een stuk schuimrubber aan het voeteneind de binnentent gaan beschadigen?  Hij zweeft dan wel in het voeteneind maar ja, je moet er wat voor over hebben! (Maar ik ben geen 186.......dus makkelijk praten)
Pffffff lig er iedere nacht letterlijk van te dromen . Welke zou het worden? We gaan in oktober naar de jaarbeurs en daar nog eens snuiven aan al dat moois. Hopelijk hebben ze dan ook leuke aanbiedingen, iemand ervaring?
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: bedlengte trigano galleon
« Reactie #5 Gepost op: augustus 30, 2012, 10:20:35 pm »

Hij lijkt mij alleen nogal donker(somber)
Huh? Da's wel het laatste wat ik van de Cabanon vind, maar goed, ik weet natuurlijk niet wat ik mis met de Galleon  :)

 
ik heb er  niet zo'n klik mee, mijn man is er weg van. 
Slimme man...
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.363
Re: bedlengte trigano galleon
« Reactie #6 Gepost op: augustus 30, 2012, 10:27:18 pm »

We hebben proefgelegen en met een rolmaatje gemeten en helaas kwamen we niet verder dan 185. Zou een stuk schuimrubber aan het voeteneind de binnentent gaan beschadigen?  Hij zweeft dan wel in het voeteneind maar ja, je moet er wat voor over hebben! (Maar ik ben geen 186.......dus makkelijk praten)
Pffffff lig er iedere nacht letterlijk van te dromen . Welke zou het worden? We gaan in oktober naar de jaarbeurs en daar nog eens snuiven aan al dat moois. Hopelijk hebben ze dan ook leuke aanbiedingen, iemand ervaring?

Nee zweeft niet want de bedplank is gewoon 220. en de tent beschadigen, daar kan ik me niet heel veel bij voorstellen. Wat ik al schreef, je hebt daar echt wel wat marge.

Gelogd
Adventure Awaits

nieuweklapster

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 325
  • Merk Vouwwagen: holtkamper cocoon m mtt 2009
Re: bedlengte trigano galleon
« Reactie #7 Gepost op: augustus 31, 2012, 10:04:33 am »

Nee zweeft niet want de bedplank is gewoon 220. en de tent beschadigen, daar kan ik me niet heel veel bij voorstellen. Wat ik al schreef, je hebt daar echt wel wat marge.

Poldertoerist, dank je we gaan het uitproberen in de jaarbeurs; met een stuk schuimrubber op pad haha! 8)
Gelogd

nieuweklapster

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 325
  • Merk Vouwwagen: holtkamper cocoon m mtt 2009
Re: bedlengte trigano galleon
« Reactie #8 Gepost op: augustus 31, 2012, 10:08:03 am »

Huh? Da's wel het laatste wat ik van de Cabanon vind, maar goed, ik weet natuurlijk niet wat ik mis met de Galleon  :)



Ik heb m alleen nog maar in de showroom gezien dus geen ervaring mee! Ik begrijp dat dit dus niet zo is. Kun je de slaapcabines wel goed doortochten? Ook een belangrijk punt voor ons....
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: bedlengte trigano galleon
« Reactie #9 Gepost op: augustus 31, 2012, 07:13:21 pm »

Kun je de slaapcabines wel goed doortochten? Ook een belangrijk punt voor ons....
Hoe bedoel je dat? De Cabanon is niet perse anders dan de andere vouwwagens hier in. Je hebt bij de slaapcabines een rits die je helemaal open kan doen en op kan rollen.
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: bedlengte trigano galleon
« Reactie #10 Gepost op: augustus 31, 2012, 09:33:00 pm »

@muis: verplaatsen naar Cabanon? Het gaat nu toevallig over de Cabanon,maar past het niet of beter in Trigano, of in een algemener ik zoek forum.
Gelogd

nieuweklapster

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 325
  • Merk Vouwwagen: holtkamper cocoon m mtt 2009
Re: bedlengte trigano galleon
« Reactie #11 Gepost op: september 01, 2012, 12:20:13 am »

@muis: ik snapte m ook niet helemaal. Ik ben de voors en tegens aan het afwegen van de galleon versus columbia en heb dus vragen over beide wagens. Overigens allemaal vast bedankt voor het meedenken tot nu toe. De zoektocht is moeilijk en ik kan er niet van slapen.......
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: bedlengte trigano galleon
« Reactie #12 Gepost op: september 01, 2012, 10:05:19 am »

Ik weet niet waar je woont maar wij staan in ieder geval op het najaarsklapweekeinde op de Pampel, je bent altijd welkom om een bakkie te komen doen en de Columbia in het wild te bekijken :#
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

ILOnA_013

  • Gast
Re: bedlengte trigano galleon
« Reactie #13 Gepost op: september 01, 2012, 10:10:21 am »

ik zie dat de bedlengte 220 is en 1 van 190 dat moet wel passen toch?
Gelogd

nieuweklapster

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 325
  • Merk Vouwwagen: holtkamper cocoon m mtt 2009
Re: bedlengte trigano galleon
« Reactie #14 Gepost op: september 01, 2012, 10:15:02 am »

Ik weet niet waar je woont maar wij staan in ieder geval op het najaarsklapweekeinde op de Pampel, je bent altijd welkom om een bakkie te komen doen en de Columbia in het wild te bekijken :#

Bedankt voor de uitnodiging! Heel erg lief van je, maar helaas hebben we dat weekend andere verplichtingen  :(
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal