Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Afmetingen Greenbox of whitebox keukens  (gelezen 1253 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacoenjolanda

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist 2005
Afmetingen Greenbox of whitebox keukens
« Gepost op: april 10, 2021, 02:56:22 pm »

Wij hebben een Smitveld Ruebist en zoals jullie waarschijnlijk weten zit daar geen keuken bij. Nu zitten we er aan te denken om een Holtkamper greenbox of whitebox te kopen en die mee te nemen op de dissel. Maar ja dan rijst de vraag... gaat dat passen op de dissel? Ik denk van wel. Maar dan... gaat het passen onder de luifel? Ik kan het nergens vinden dus stel ik de vraag hier... wat zijn de afmetingen van de greenbox of whitebox? En vooral wat zijn de afmetingen als deze open staat? En dan bedoel ik van de dissel af en losstaand op een bijhorend onderstel met wielen. Alvast bedankt weer voor de hulp!
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Afmetingen Greenbox of whitebox keukens
« Reactie #1 Gepost op: april 10, 2021, 03:04:43 pm »

De hoogte is afhankelijk van hoe hoog je hem zet. Hij staat voor de deur dus ik kan wel wat maten nemen. 
Gelogd

Jacoenjolanda

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 3
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist 2005
Re: Afmetingen Greenbox of whitebox keukens
« Reactie #2 Gepost op: april 10, 2021, 04:39:53 pm »

Ja dat is natuurlijk ook zo.  ::) Dan is eigenlijk de vraag meer, hoe hoog komt hij boven het gasfornuis uit als hij open staat.... als je wat maten voor mij hebt dan graag!
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Afmetingen Greenbox of whitebox keukens
« Reactie #3 Gepost op: april 13, 2021, 10:34:05 pm »

Ik zag net pas dat je vroeg om te meten boven het fornuis, ik heb gemeten vanaf het frame, als hij open staat is de box zelf 140 cm hoog, de hoogte van het frame kun je zelf instellen. Mocht je de maat boven het fornuis ook willen,  geef maar weer een gil :J

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal