Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Disselslot  (gelezen 11785 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fozzie

  • Gast
Re: Disselslot
« Reactie #15 Gepost op: december 28, 2012, 10:09:24 pm »

wij gebruiken de doublelock disselslot compact eagle.(alko)
Deze kun je erg makklelijk op de dissel monteren als je bijvoorbeeld even gaat koffiedrinken of eten.
 Wij hebben hem bij de nieuwe vouwwagen gekocht bij vouwwagencentrum noord bergum.
Op het web te bestellen voor ?79.50 bij ondeerstaand adres

http://www.slotenonline.nl/sloten/doublelock-disselslot-compact-eagle-p-162.html

OOk volgens de gebruiksaanwijzing niet gebruiken tijdens het rijden.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.866
  • Merk: kampeermiddel : Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Disselslot
« Reactie #16 Gepost op: januari 10, 2013, 09:43:21 am »

wij gebruiken de doublelock disselslot compact eagle.(alko)
Deze kun je erg makklelijk op de dissel monteren als je bijvoorbeeld even gaat koffiedrinken of eten.
 Wij hebben hem bij de nieuwe vouwwagen gekocht bij vouwwagencentrum noord bergum.
Op het web te bestellen voor ?79.50 bij ondeerstaand adres

http://www.slotenonline.nl/sloten/doublelock-disselslot-compact-eagle-p-162.html

OOk volgens de gebruiksaanwijzing niet gebruiken tijdens het rijden.
Deze hebben wij ook. bevalt goed en is makkelijk aan te brengen en op te bergen in het koffertje. Jammer alleen dat het koffertje niet zo duurzaam is gebleken. Dit slot is ook goedgekeurd door verzekeringen als antidiefstal.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.866
  • Merk: kampeermiddel : Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Disselslot
« Reactie #17 Gepost op: januari 10, 2013, 09:49:16 am »

De mijne heeft een breed naar smalle uitsparing onder het gat voor de trekhaaknop.
Voordeel: Hij kan om de dissel als deze aan de auto hangt.
Nadeel: Anderen kunnen met een kleinere trekhaakkop de vw nog meenemen, dus een wielklem is nodig.

Zet eens een foto van de jouwe neer? De mijne ligt in de vw dus kan ik niet fotograferen.
Volgens mij is er maar 1 maat trekhaakkogel. Toch? Maar inderdaad kan de vw meegenomen worden als je alleen een disselslot gebruikt. Maar dat duwen ben je vrij snel zat. Maar voor de verzekering ben je ingedekt, dus maak ik  me er verder niet zo druk om. Heb 5 jaar nieuwwaarde garantie bij diefstal of total loss. Over 5 jaar is de Jametic niet zo interessant voor het dievengilde meer. Nu al niet, maar met een Holtkamper of ander duur kampeer voertuig ligt het wellicht anders.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

ff

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 468
  • Merk: kampeermiddel : (ex) Jamet Louisiana
    • FF.FM
Re:Disselslot
« Reactie #18 Gepost op: januari 10, 2013, 09:58:23 am »

Volgens mij is er maar 1 maat trekhaakkogel. Toch? Maar inderdaad kan de vw meegenomen worden als je alleen een disselslot gebruikt. Maar dat duwen ben je vrij snel zat. Maar voor de verzekering ben je ingedekt, dus maak ik  me er verder niet zo druk om. Heb 5 jaar nieuwwaarde garantie bij diefstal of total loss. Over 5 jaar is de Jametic niet zo interessant voor het dievengilde meer. Nu al niet, maar met een Holtkamper of ander duur kampeer voertuig ligt het wellicht anders.

Er zijn heel veel maten trekhaakkogel.
Mijn vorige stalling verplaatste de vw met het disselslot er op, die had een klein karretje met een klein kogeltje eraan.

Ondertussen heb ik een caravan met een slot voor de alko 1300. Deze gaat over de hendel heen en er kan een bal in de opening gestoken worden.
Nadeel voor mij is dat ik geen certificaat voor de sleutel heb, dus ik kan geen sleutels meer bij laten maken voor de stalling.
Tenzij jullie een sleutelmaker kennen die het wel wil doen als ik beide sleutels en het slot bij me heb ;)
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal