Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: oplopprem tago dessert  (gelezen 1574 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

burninggrou

  • Gast
oplopprem tago dessert
« Gepost op: juli 16, 2011, 08:21:58 pm »

hallo klappers

ik heb in mei al de oplooprem opgespannen maar was ik toch niet gelukkig met het resultaat;

de remmerij werkt nu wel, immers wanneer ik nu de handrem er op zet, staat hij als een huis, maar geladen een noodrem, had ik niet het idee dan mij 1-assige vriend mee remde.

dus nu heb ik de centrale dissel (welke via een hefboom de remmen activeert) er via de achterzijde uit geperst (lijmtangen en zweet)

deze dissel heb ik licht opgeschuurd in de langsrichting(korrel 150) , en de bussen idem

nu het spul in ommegekeerde volgorde weer ingebouwd, en voila het remt weer prima, schokdempertje doet zn werk ook nog keurig.

nu is het wel zo , dat wanneer ik de kracht die er nodig voor is om de oploop rem in te duwen , niet met de hand bereikt kan worden, en ook het kantelen van de koppeling is niet met de hand te doen.
klopt dit wel?

dat zou in mijn geval betekenen dat de bussen eigenlijk iets te krap zijn???

na ja het remt, alles is weer eens door de handen geweest , weer zin in de vakantie!! KK
Gelogd

muis

  • Gast
Re:oplopprem tago dessert
« Reactie #1 Gepost op: augustus 10, 2011, 11:15:44 pm »

Er zijn nog steeds veel leden op vakantie waardoor het iets langer kan duren voor je antwoord krijgt. :J
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal