Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »   Omlaag

Auteur Topic: Foto's en verhalen van het voorjaarsweekend 2012.  (gelezen 37897 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bonny

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.769
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper
Re: Foto's en verhalen van het voorjaarsweekend 2012.
« Reactie #150 Gepost op: mei 23, 2012, 07:41:52 am »

Sannie hele mooie foto `s
vi  :X :X :X :X :X  zal ik niet meer zeggen
Gelogd
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

herowebe

  • Global modderklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.566
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Spacer Expedition
  • Carpe Diem
Re: Foto's en verhalen van het voorjaarsweekend 2012.
« Reactie #151 Gepost op: mei 23, 2012, 08:50:32 am »

@ Fotografen : Wat zijn er ontzettend leuke foto's gemaakt!!  WW
                         Lekker nagenieten tijdens het bekijken!!  :#
Gelogd

JackenMarianne

  • Gast
Re: Foto's en verhalen van het voorjaarsweekend 2012.
« Reactie #152 Gepost op: mei 23, 2012, 09:18:56 pm »

Wat een super toffe berichten allemaal. Was ik toch niet de enige die het naar mijn zin had. Ehh de rest van de familie vondt het trouwens ook super.
Het watergevecht was weer een succes, en 2e keer op rij de zooi niet direct opgeruimd, wel iets later. ( sorry Alex )
Volgend jaar gooien we alleen met emmers. ::) en misschien met water erin. :H . Wij zijn nu 3x mee geweest en blijft super gezellig en geweldig.
Tot de volgende keer.
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: Foto's en verhalen van het voorjaarsweekend 2012.
« Reactie #153 Gepost op: mei 23, 2012, 09:30:27 pm »

Wie heeft die rare snuiter zien rondlopen  ::)


Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.403
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re: Foto's en verhalen van het voorjaarsweekend 2012.
« Reactie #154 Gepost op: mei 23, 2012, 09:38:06 pm »

Hmmmmmmmmm dat glas snap niet echt.
Heb uit betrouwbare bron dat hij dit niet drinkt. :?
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Dammetje

  • Gast
Foto's en verhalen van het voorjaarsweekend 2012.
« Reactie #155 Gepost op: mei 23, 2012, 09:41:16 pm »

Ik heb nog niet de tijd om alle fotos te bekijken. Ik las echter ergens van een goldwing met een cocoon er achter. Nu weet ik niet of dit een grap is maar anders zou ik best eens een foto van willen zien.
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: Foto's en verhalen van het voorjaarsweekend 2012.
« Reactie #156 Gepost op: mei 23, 2012, 09:44:10 pm »

Ik heb nog niet de tijd om alle fotos te bekijken. Ik las echter ergens van een goldwing met een cocoon er achter. Nu weet ik niet of dit een grap is maar anders zou ik best eens een foto van willen zien.
Das geen grap...weet niet of er foto's van zijn anders jongens ff posten
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Foto's en verhalen van het voorjaarsweekend 2012.
« Reactie #157 Gepost op: mei 23, 2012, 09:56:15 pm »

Die staan al in het topic waar hang ik mijn vouwwagen achter 2012...moet je ff zoeken!
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

muis

  • Gast
Re: Foto's en verhalen van het voorjaarsweekend 2012.
« Reactie #158 Gepost op: mei 23, 2012, 10:02:20 pm »

klapweekend foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=ZIYCPD3V

Klapweekend 2012,

Tja dat begon natuurlijk al met de voorbereidingen vooraf. Alex zette het aanmeldtopic online en onze verbazing was groot toen de aanmeldingen zo snel binnen kwamen. Het grote aftellen was begonnen

Toen op woensdag naar Kom-es-an, de kids waren vrij dus we waren er om 13.00 uur. op de camping aangekomen begon het hard te regenen maar dat mocht de pret niet drukken, kids meteen naar de speeltuin en wij schuilen bij Boompje (waarvoor dank). Toen op een droog moment openklappen, zoals afgesproken had ik de zonneschijn ingepakt en vanaf dat moment brak de zon door ;) Later in de middag kwam ook de rest aan en was het veld snel gevuld.

Samen met Klavertjes en Mr Roadmaster een rondje camping met de naambordjes en een lijstje activiteiten waar je aan mee kon doen. Tussendoor even snel pannenkoeken bakken en eten en verder met het rondje. Alles bij elkaar ruim 3,5 uur rondgelopen, leuk om iedereen even te zien en natuurlijk de bijbehorende wagens. Na een gezellige avond snel allemaal ons koude bed in, gelukkig stond de kachel al aan.

Donderdag stond er niet zoveel op de te doen lijst, we hebben lekker buiten gezeten en bijgekletst. In de middag koksmutsen maken voor de jongste kinderen. De grotere kinderen wilde ook graag mee doen en al snel liepen er 50 kinderen en volwassenen met een koksmuts :#

De groepsfoto was een uitdaging maar daar hadden we Mr Roadmaster dan weer voor. De BBQ was met de pakketten veel beter geregeld maar het blijft heel, heel veel werk. Ik kreeg van Faba een heerlijk biertje (Kriek, jammie) Dus die heb ik voor een rustig moment bewaard en lekker in de zon voor de vouwwagen opgedronken, Faba nog bedankt hiervoor.

Na de BBQ weer een veel te gezellige avond, om 03.30 uur naar bed.... dat was niet echt handig want er was een radiointervieuw met omroep Gelderland om 07.15 uur. Jeemig wat is 3,5 uur slaap weinig. Door problemen met de verbinding (maar ja wie had dat niet) zijn de intervieuws opgenomen en doorgestuurd. Hierna was het tijd voor de demo. Met Robin Brakel van Bravo Vouwwagenwereld kwam een Aart Kok Kavango mee. En snelle klapper die verrassend ruim bleek. De Kavango is van alle kanten bekeken. Op een winkelvloer wordt een wagen wel goed bekeken maar hier was iedereen tegelijk ritsen aan het proberen, onder de wagen kijken, in de wagen kijken, flapjes omhoog, doek voelen. Op een camping voelt men zich duidelijk vrijer om echt goed te kijken. Robin bedankt voor de demo WW

Tot onze grote verbazing (niet dus) kwam PaneVino aan om toch nog mee te kamperen, omdat wij allemaal de auto's op de parkeerplaats hadden was er plek genoeg tussen onze wagen en die van Mr Roadmaster om een Flyer neer te zetten en zo was plek 12,5 geboren.

In de middag stond ren-je-rot op het programma maar ivm het lekkere weer en de watergevechten hebben we die even uitgesteld. Toen we wilde beginnen hoorde we dat er links en rechts meer was blijven liggen dan alleen wat water dus eerst een opruimploeg opgetrommeld en daarna met de kinderen het spel. Ze wisten echt heeel veeel en hebben allemaal een echt kampeerdiploma verdiend. (Hermanusb, super leuk dat filmpje)

Zaterdag, in de ochtend met de mannen naar de motorraces op het stratencircuit van Hengelo. Mooi man :J
Daarna was het eerst tijd voor een speurtoch voor de oudste kids, door plek 12,5 toch lastiger dan gedacht maar aan het eind had iedereen de juiste letters gevonden: De vouwwagenclub is: De leukste club van Nederland.

Hierna was het aan Bonny voor Bonny's bonte bingo. Gespannen koppies als Bonny de cijfers noemt. Melle had als eerste Bingo en de rest volgde snel. Er was voor iedereen een prijsje. Wederom een groot succes.
Zaterdagavond voor het eten met zn allen friet met wat lekkers gehaald. De laatste avond was alweer daar.

Een aantal klappers waren al vertrokken ivm het weer en 1 ivm een andere meeting, Harrie we vinden het leuk om wat foto's te zien :J

Zondagochtend heerlijk weer, veel te mooi om in te pakken maar ja het moest. Veel langer over gedaan dan normaal. De wagen ging weer dicht en het einde was echt daar, nog even wat drinken en kletsen en toen naar huis. Het voelde weer als veel te vroeg.

Wij willen iedereen bedanken voor de hulp, humor maar vooral voor het gezellige ongedwongen kampeergevoel, we zeggen dan ook graag tot ziens :zw :zw
Gelogd

Bonny

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.769
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper
Re: Foto's en verhalen van het voorjaarsweekend 2012.
« Reactie #159 Gepost op: mei 23, 2012, 10:12:20 pm »

Wilma vind ik leuk  8)
Gelogd
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Bonny

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.769
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper
Re: Foto's en verhalen van het voorjaarsweekend 2012.
« Reactie #160 Gepost op: mei 23, 2012, 10:13:32 pm »

Wie heeft die rare snuiter zien rondlopen  ::)




richard vind ik niet leuk  :(

ik hou niet van mannen met baarden
behalve dan z`n marco borsato baardje  >:(
« Laatst bewerkt op: mei 23, 2012, 10:15:37 pm door Bonny »
Gelogd
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Dammetje

  • Gast
Re: Foto's en verhalen van het voorjaarsweekend 2012.
« Reactie #161 Gepost op: mei 23, 2012, 10:17:54 pm »

Die staan al in het topic waar hang ik mijn vouwwagen achter 2012...moet je ff zoeken!

Gevonden!!!

zoals beloofd een foto zoals de combinatie er uit ziet met de cocoon,


By harrieharm at 2012-03-11



By harrieharm at 2012-03-11
Gelogd

wezenveld

  • Gast
Re: Foto's en verhalen van het voorjaarsweekend 2012.
« Reactie #162 Gepost op: mei 24, 2012, 10:14:43 am »

Geweldig: een Goldwing, met zijspan en een vouwwagen erachter!!! :H :H :H :H
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Foto's en verhalen van het voorjaarsweekend 2012.
« Reactie #163 Gepost op: mei 24, 2012, 10:31:56 am »

Geweldig: een Goldwing, met zijspan en een vouwwagen erachter!!! :H :H :H :H
Ik heb het voorrecht gehad op het klapweekeind deze combinatie zowel het veld op als het veld af te hebben zien rijden. Ziet er gewoon prachtig uit.  :P
Gelogd

marbel

  • Gast
Re: Foto's en verhalen van het voorjaarsweekend 2012.
« Reactie #164 Gepost op: mei 24, 2012, 04:13:24 pm »

late reactie van ons, zondag waren we laat terug (en moe), maandag mocht ik beginnen bij de tandarts met een kroon dus dat was ook mijn favoriete dag niet, dinsdag moest ik bijna terug naar de camping om middelste zoon en klasgenoten af te zetten op hun groep 8 kamp en mocht ik thuis gelijk schoolgesprekken doen voor andere zoon, woensdag hadden we de hele dag gasten om te BBQ-en hier.... kortom dit is het eerste momentje dat ik rustig even achter de computer zit :).
Wij kwamen natuurlijk een dagje later aan (volgens mij waren wij de echte hekkesluiters) en hadden ook nog heel lang nodig om omze flyer op te zetten. F@faba: jullie biertje tussendoor was echt een lifesaver! Palm Royal is vast altijd lekker, maar op dat moment was het echt superlekker  WW  bier

Buzz en Chantal: reuze bedankt voor de tips en voor het uitgebreid demonstreren hoe jullie dingen hebben gedaan, hebben we veel van opgestoken en veel ideeën van gekregen.  WW  WW  WW

Ben ook blij dat we ons niet hebben laten afschrikken door de weerberichten en gewoon op zondag zijn vertrokken want het was prachtig weer! We verheugen ons al op de volgende kampeerervaring.   :>
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal