Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: maten bank Jamet jametic  (gelezen 3676 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jofiena

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 104
  • Merk Vouwwagen: Jamet Easy
maten bank Jamet jametic
« Gepost op: april 01, 2013, 06:51:03 pm »

Hallo wij hebben een vraagje over de maten van de banken in de jametic.
Weet iemand van jullie de binnenmaten van de banken?
En dan gaat het voor ons met namen om de achterbank waar die klapblank voorzit.

Wij willen graag een kluis in de wagen plaatsen. (in onze vorige vw hadden wij een kastje onder de bank die je kon afsluiten) en in deze niet. (dit idee kwam vanmiddag bij ons op, toen we in de bouwmarkt kluizen zagen)

Om wat waardevolle spulletjes op te bergen zitten we te denken aan een kluis in een van de banken te plaatsen.
Maar omdat de vw in de stalling staat weten we de maten niet. Helaas zijn we die vergeten te noteren toen we de maat tussen de banken in opmeten. En we hebben hem daarna gelijk naar de stalling gebracht.
Ik hoop dat een van jullie misschien de maten weten?
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: maten bank Jamet jametic
« Reactie #1 Gepost op: april 01, 2013, 07:44:58 pm »

bedoel je het voorste bankje waarvan de klap naar voren valt? Die zal gelijk zijn aan de breedte tussen de banken. Hoogte is iets van 33 tot 34 cm. Zelfde als de zijbanken. Bij ons heb ik de zijbank kunnen opmeten, maar alleen hoogte en breedte. Niet de lengte, kan niet in de wagen, maar wel via achter de breedte en hoogte meten omdat de keuken er niet achter hangt maar er op ligt. Breedte is ca. 32 cm en hoogte ca. 33 tot 34 cm. Je zult wel weten dat er schotjes in de bankjes zitten. Maar 50 cm ruimte in de lengte heb je altijd ongeveer. Ik denk dat een kluisje er wel in zal passen. Je zult er alleen niet zo gemakkelijk bij kunnen omdat een kluisje meestal van voren open gaat en je via de bovenkant in de bankjes moet. Tenslotte moet het kluisje ook worden vastgebout aan de vw. Het voorste bankje is dan wel het handigst omdat daarvan de klep naar voren valt.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Jofiena

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 104
  • Merk Vouwwagen: Jamet Easy
Re: maten bank Jamet jametic
« Reactie #2 Gepost op: april 01, 2013, 10:13:16 pm »

Ja, dat bankje met de klapvoorkant bedoelde ik ook.
En het gaat mij om de maat van de bovenkant. Je heb me al wat verder geholpen. De maat van de hoogte hadden we wel al opgenomen is inderdaad 33 cm.
We moeten dan even kijken hoe we zo een kluisje vast kunnen zetten. Ik dacht aan constructie monatagekit. Mijn man aan allebei bouten en montagekit. Moeten kijken hoe we dat met de bouten kunnen gaan doen.

Tips zijn natuurlijk welkom.

Zijn er meerdere onder jullie die een kluisje in de vw hebben?
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: maten bank Jamet jametic
« Reactie #3 Gepost op: april 02, 2013, 06:01:37 am »

Wij hebben geen kluisje. Nemen niet echt waardevolle spullen mee. En anders leggen we het in de auto. Kun je niet gewoon bouten dwars door de vloer draaien? Zo;n kluisje heeft vast gaten hiervoor, anders kun je die niet vastzetten en heeft zo'n ding weinig nut.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Purk2000

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 36
  • Merk Vouwwagen: Jametic
Re: maten bank Jamet jametic
« Reactie #4 Gepost op: april 02, 2013, 09:38:29 pm »

Dit zijn de maten van een jametic uit 2008.
Gelogd

Jofiena

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 104
  • Merk Vouwwagen: Jamet Easy
Re: maten bank Jamet jametic
« Reactie #5 Gepost op: april 02, 2013, 11:31:36 pm »

Dank je wel met die maten kunnen we wel wat mee.

Vast verankeren willen wij hem in ieder geval.
waarschijnlijk zetten we hem zo neer dat die verankerd word aan een zijkant van de bank
met het schroef uiteinde aan de binnenkant van de kluis.
dus dan zit het deksel naar boven. Is goed te doen.
Gelogd

Jofiena

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 104
  • Merk Vouwwagen: Jamet Easy
Re: maten bank Jamet jametic
« Reactie #6 Gepost op: mei 04, 2013, 11:03:07 pm »

Hoi inmiddels hebben we proefgekampeerd en een kluis gekocht en geplaatst.
Wij hebben uiteindelijk gekozen om deze voor in de wagen onder de bank te monteren. De klep kon met gemak iets naar voren geplaatst worden. We maken in de volgende vakantie nog een lat onder het bankje zodat de klep weer met de magneetjes vast kan blijven staan.

Bedankt voor jullie reaktie en het over zicht van de maten hebben we aardig wat aan gehad.
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re: maten bank Jamet jametic
« Reactie #7 Gepost op: mei 05, 2013, 11:16:16 am »

Hoi inmiddels hebben we proefgekampeerd en een kluis gekocht en geplaatst.
Wij hebben uiteindelijk gekozen om deze voor in de wagen onder de bank te monteren. De klep kon met gemak iets naar voren geplaatst worden. We maken in de volgende vakantie nog een lat onder het bankje zodat de klep weer met de magneetjes vast kan blijven staan.

Bedankt voor jullie reaktie en het over zicht van de maten hebben we aardig wat aan gehad.
Dit vraagt om een foto!  Wij hebben een brabantia geldkist op de bodemolaat vastgezet, is niet zo groot, maar net genoeg voor bijv de papieren en evt portemonnee's
Gelogd

Jofiena

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 104
  • Merk Vouwwagen: Jamet Easy
Re: maten bank Jamet jametic
« Reactie #8 Gepost op: mei 05, 2013, 08:17:55 pm »

Dit vraagt om een foto!  Wij hebben een brabantia geldkist op de bodemolaat vastgezet, is niet zo groot, maar net genoeg voor bijv de papieren en evt portemonnee's

Hebben we helaas niet gemaakt. Als ik het niet vergeet zal ik een foto maken in onze vakantie in juni.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal