Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: XL bed rits  (gelezen 1612 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
XL bed rits
« Gepost op: juli 30, 2018, 10:13:52 pm »

Een kleine tip voor de bezitters van een Livingstone met XL bed.
De rits waarmee het 'voetendeel' aan het matras vastzit, zit aan de onderkant van beide delen.
Dat betekent dat je tussen die twee delen in in de rits moet dichttrekken. Dat is een prutswerkje.

Er is geen enkele reden om de rits niet aan de bovenkant te hebben. Nadeel daarvan is dat de rits geen twee lippen aan de loper heeft zitten. Maar door het voetendeel op het grote deel te leggen (zie foto) kun je de rits aanmerkelijk eenvoudiger dichtritsen.

Dat kun je dan vrij makkelijk combineren met het uitleggen/terugslaan van de onderlegger.
Gelogd

Jootje1710

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.350
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Game Drive 2018
  • Je bent gek op klappen of niet!!
Re: XL bed rits
« Reactie #1 Gepost op: juli 30, 2018, 10:23:37 pm »

Hoi Frank,

Lukt dit niet nog beter als het uitklapbare stuk nog onder het bed zit? Dan kun je er beter bij?

Groetjes, Jootje
Gelogd
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: XL bed rits
« Reactie #2 Gepost op: juli 31, 2018, 12:54:15 am »

Hoi Frank,

Lukt dit niet nog beter als het uitklapbare stuk nog onder het bed zit? Dan kun je er beter bij?

Groetjes, Jootje
Dat is inderdaad zo. Je kunt er dan makkelijker bij. Ik heb de foto gemaakt vlak voor vertrek ter illustratie.

Wel is het denk ik wat meer werk, want bij uitklappen is het dan: uitklappen voetendeel, voetschuimblok verwijderen, bandjes weer vastsjorren, voetendeel terugklappen en dan ritsen en dan voetendeel weer uitklappen en poten schuiven.
Gelogd

danny0604731

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 107
  • Following Cruise Critic and more.
Re: XL bed rits
« Reactie #3 Gepost op: juli 31, 2018, 02:18:00 am »

Bij mij blijft het voetendeel bovenop liggen ( blijft dus altijd aangeritst), ik heb een extender gehaald. Matrasje van zoonlief ernaast en dan de bodem eronderklappen...scheelt ook weer ruimte in de bak. Wel iets lastiger om de bogen over het verhoogde deel te krijgen met inklappen, maar nog steeds te doen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal