Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »   Omlaag

Auteur Topic: Cabanon Malawi of CC Country (of...)?  (gelezen 19607 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paulus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 110
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2.0
Re: Cabanon Malawi of CC Country (of...)?
« Reactie #60 Gepost op: juli 09, 2021, 04:19:41 pm »

wij zijn er heel blij mee, wel met luxe luifel plus voorwand eraan . dus niet de voortent. succes met kiezen, allemaal hebben ze wel voor- en nadelen.
Gelogd

xray

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 638
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL 2016
Re: Cabanon Malawi of CC Country (of...)?
« Reactie #61 Gepost op: juli 10, 2021, 02:51:58 pm »

Bedenk wel dat als je geen keuken neemt je ruimte in de vouwwagen of auto verliest voor je Cadac en/of camping gasstel en je keukenspullen..... Wij vinden de keuken idd zwaar maar wielen eronder en probleem opgelost, ik kan de keuken nu zelfs alleen verplaatsen. Ook staan alle pannen, borden, bestek etc. klaar voor gebruik dus ook dat scheelt tijd met in en uitruimen.
Pack en Go is geen must als je de auto kan gebruiken voor je kleding en je de kampeerspullen dus in de vouwwagen kan laten. Wij hadden eerst een Raclet Safari zonder pack en Go maar zijn toen overgeslapt naar iets kleiner met pack en Go. Zoveel fijner ondanks de ruimte om te klappen voor de deur. Nu bij regen gewoon in de eigen garage de spullen inladen. Maar in 10 jaar kamperen is dat 2 keer voor gekomen ofzo, meestal is het droog. Succes met kiezen. In Boxtel en Schijndel heb je 2 grote zaken zitten die veel modellen hebben.
Gelogd

nadine40

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 340
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL (2018), hiervoor een Combi-Camp Country Exclusive (2018), hiervoor een Camp-let Savanne
Re: Cabanon Malawi of CC Country (of...)?
« Reactie #62 Gepost op: juli 10, 2021, 06:19:32 pm »

Ben ik vandaag bij Aart Kok, zegt de dame daar dat de flexi/Kavango niet in je eentje op te zetten is omdat daar best wat lengte en kracht voor nodig is om het geheel om hoog te krijgen. Ik dacht toch dat ik op meerdere plekken had gelezen dat de deze wagen alleen is op te zetten (redelijk gemakkelijk)?!
« Laatst bewerkt op: juli 10, 2021, 10:06:25 pm door nadine40 »
Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.749
Cabanon Malawi of CC Country (of...)?
« Reactie #63 Gepost op: juli 10, 2021, 09:05:58 pm »

Ik denk dat je Flexi ipv flexibiliteit bedoelt.
De Flexi is alleen op te zetten. Natuurlijk is het met 2 makkelijker maar het is te doen. Mijn vrouw heeft het ook wel gedaan. Gewoon gaan proberen. Maar sla het alleen inklappen niet over!
Bij Aart Kok doen ze het op hakken.
Tuurlijk is het op een vlakke vloer makkelijker.

https://youtube.com/watch?v=5-9dwXnFPkI&feature=share


Klappen met de Combi Camp Flexi T&T.
Niet omdat het moet....
« Laatst bewerkt op: juli 10, 2021, 09:10:39 pm door Theu »
Gelogd

nadine40

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 340
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL (2018), hiervoor een Combi-Camp Country Exclusive (2018), hiervoor een Camp-let Savanne
Re: Cabanon Malawi of CC Country (of...)?
« Reactie #64 Gepost op: juli 10, 2021, 10:10:36 pm »

Ik denk dat je Flexi ipv flexibiliteit bedoelt.

Uiteraard, stomme autocorrectie van mn telefoon  ::)

Citaat
De Flexi is alleen op te zetten. Natuurlijk is het met 2 makkelijker maar het is te doen. Mijn vrouw heeft het ook wel gedaan. Gewoon gaan proberen. Maar sla het alleen inklappen niet over!
Bij Aart Kok doen ze het op hakken.
Tuurlijk is het op een vlakke vloer makkelijker.

Ja precies! Het filmpje dat je linkte (en anderen) had ik gezien en daarom verbaasde het me. Maar die dame zei het echt lastig zou zijn. We zullen het zeker proberen voordat we er 1 zouden kopen. Ik heb al een flexi te huur gezien, dus dat is een optie. Ik hoorde dat de prijzen van de CC/Aart Kok al vanaf 24 juli omhoog gaan, dus voor die tijd kopen lukt toch niet meer. Dan hebben we alle tijd na onze vakantie. De dame bij AK zei dat er als het goed is een flexi met ecru/groen doek komt in het najaar. Interessant ;-)
Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.749
Re: Cabanon Malawi of CC Country (of...)?
« Reactie #65 Gepost op: juli 11, 2021, 12:05:21 pm »

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ben zeker bereid je het eea te laten zien. Als het in te plannen valt evt. met onze eigen Flexi.


Klappen met de Combi Camp Flexi T&T.
Niet omdat het moet....
Gelogd

nadine40

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 340
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL (2018), hiervoor een Combi-Camp Country Exclusive (2018), hiervoor een Camp-let Savanne
Re: Cabanon Malawi of CC Country (of...)?
« Reactie #66 Gepost op: juli 11, 2021, 10:30:44 pm »

wij zijn er heel blij mee, wel met luxe luifel plus voorwand eraan . dus niet de voortent. succes met kiezen, allemaal hebben ze wel voor- en nadelen.

Klopt het dat je met de panoramaluifel niets open kunt zetten aam de zijkant?
Gelogd

nadine40

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 340
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL (2018), hiervoor een Combi-Camp Country Exclusive (2018), hiervoor een Camp-let Savanne
Re: Cabanon Malawi of CC Country (of...)?
« Reactie #67 Gepost op: juli 11, 2021, 10:32:03 pm »

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ben zeker bereid je het eea te laten zien. Als het in te plannen valt evt. met onze eigen Flexi.


Klappen met de Combi Camp Flexi T&T.
Niet omdat het moet....

Dat is aardig! Ik woon in regio Rotterdam maar kan best een stukje rijden.
Gelogd

paulalatifa

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 57
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Country
  • Arizona, Malawi 2.0, Flexi, Country
    • PK Kampeer Avonturen
Re: Cabanon Malawi of CC Country (of...)?
« Reactie #68 Gepost op: juli 11, 2021, 11:38:28 pm »

Klopt het dat je met de panoramaluifel niets open kunt zetten aam de zijkant?
Niet aan de zijkant maar wel aan de voorkant. De voorpanden van een panoramaluifel zijn helemaal te luchten (plastic oprollen en gaaswand tegen de muggen)

Verstuurd vanaf mijn SM-G988B met Tapatalk

Gelogd
Teamwork makes the dream work

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.749
Re: Cabanon Malawi of CC Country (of...)?
« Reactie #69 Gepost op: juli 11, 2021, 11:49:35 pm »

Dat is aardig! Ik woon in regio Rotterdam maar kan best een stukje rijden.
Dat is best te overzien wij wonen in Zoetermeer.


Klappen met de Combi Camp Flexi T&T.
Niet omdat het moet....
Gelogd

Rijksen

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 559
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive
Re: Cabanon Malawi of CC Country (of...)?
« Reactie #70 Gepost op: juli 12, 2021, 08:08:10 am »

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ben zeker bereid je het eea te laten zien. Als het in te plannen valt evt. met onze eigen Flexi.

Beter kan je het niet krijgen volgens mij, een live demonstratie van een ervaren gebruiker  :>
Gelogd

nadine40

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 340
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL (2018), hiervoor een Combi-Camp Country Exclusive (2018), hiervoor een Camp-let Savanne
Re: Cabanon Malawi of CC Country (of...)?
« Reactie #71 Gepost op: oktober 10, 2021, 09:13:38 pm »

Onze zoektocht gaat nog steeds verder.

Inmiddels Flexi/Kavango, Panama Up en Camp-let overwogen maar die worden het niet. Ondanks dat het 2 verschillende type wagens zijn staan nu bovenaan ons lijstje de Trigano Odyssee en de Campooz Lazy Jack.

Bravo vertelde me dat Odyssee voor mij alleen te doen is. Wel iets meer werk dan Camp-let).
Lazy Jack is de basistent prima alleen de voortent pittiger qua opzetten.

Osyssee zou de veilige, neutrale keuze zijn met meer ruimte binnen als ik een weekend alleen met mn zoontje ga. Weet alleen niet hoeveel meer werk/zwaarder het opzetten is (hoor daar verschillende dingen over). De Lazy Jack is wel heel mooi (en meer ventilatie, dikker doek, meer ruimte ik de kar).

Moeilijk!!!
Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Cabanon Malawi of CC Country (of...)?
« Reactie #72 Gepost op: oktober 10, 2021, 09:30:54 pm »

Onze zoektocht gaat nog steeds verder.

Inmiddels Flexi/Kavango, Panama Up en Camp-let overwogen maar die worden het niet. Ondanks dat het 2 verschillende type wagens zijn staan nu bovenaan ons lijstje de Trigano Odyssee en de Campooz Lazy Jack.

Bravo vertelde me dat Odyssee voor mij alleen te doen is. Wel iets meer werk dan Camp-let).
Lazy Jack is de basistent prima alleen de voortent pittiger qua opzetten.

Osyssee zou de veilige, neutrale keuze zijn met meer ruimte binnen als ik een weekend alleen met mn zoontje ga. Weet alleen niet hoeveel meer werk/zwaarder het opzetten is (hoor daar verschillende dingen over). De Lazy Jack is wel heel mooi (en meer ventilatie, dikker doek, meer ruimte ik de kar).

Moeilijk!!!
Wij hadden ongeveer het zelfe. Alleen ik kampeer niet alleen. Maar mijn vrouw kan door haar ziekte niet meer mee opzetten. Dus wij zochten ook een vouwwagen die ik alleen op kon zetten. En wij zijn juist uitgekomen bij een Camp-let classic north. Campooz viel af door te hoge bak om in te stappen met een trapje en dat wij hem niet zo mooi vonden in het echt. Panama Up viel ook af ivm het trapje.

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Gelogd

n.jansen

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 28
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country Xclusive
Re: Cabanon Malawi of CC Country (of...)?
« Reactie #73 Gepost op: oktober 10, 2021, 09:37:04 pm »

@nadine40 wij hebben deze zomer de Lazy Jack (met voortent) gehuurd om uit te proberen of het iets voor ons is. Mijn man is door fysieke beperkingen (bijna) niet in staat te helpen met opzetten, dus voor ons is het een vereiste dat de wagen alleen op te zetten is. Wij vonden de LJ een fijne vouwwagen, zeker, maar hij was niet door mij alleen op te zetten. Ook niet na een paar keer oefenen. Met name de voortent vond ik een kriem…
Gelogd

nadine40

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 340
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL (2018), hiervoor een Combi-Camp Country Exclusive (2018), hiervoor een Camp-let Savanne
Re: Cabanon Malawi of CC Country (of...)?
« Reactie #74 Gepost op: oktober 10, 2021, 11:26:21 pm »

@nadine40 wij hebben deze zomer de Lazy Jack (met voortent) gehuurd om uit te proberen of het iets voor ons is. Mijn man is door fysieke beperkingen (bijna) niet in staat te helpen met opzetten, dus voor ons is het een vereiste dat de wagen alleen op te zetten is. Wij vonden de LJ een fijne vouwwagen, zeker, maar hij was niet door mij alleen op te zetten. Ook niet na een paar keer oefenen. Met name de voortent vond ik een kriem…

Mag ik vragen waar je hem gehuurd hebt?
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal