Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »   Omlaag

Auteur Topic: 2022 Country het geld waard?  (gelezen 16356 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EriLin

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 322
  • Merk Vouwwagen: EX-KLAPPER Campooz Lazy Jack (voorheen Combi Camp Country, Hobby 460 ufe)
Re: 2022 Country het geld waard?
« Reactie #30 Gepost op: augustus 06, 2021, 10:53:37 pm »

Ik kom op 21k uit voor wat wij destijds allemaal hebben aangeschaft, das wel heel veel meer centen.
Gelogd

Paulus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 110
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2.0
Re: 2022 Country het geld waard?
« Reactie #31 Gepost op: augustus 06, 2021, 11:48:39 pm »

21K  is serieus geld, . Moet natuurlijk tellen, dat je er bijvoorbeeld 10 jaar mee op pad gaat 2000 per jaar, blijft toch best veel, maar misschien ook hoge restwaarde.
Gelogd

Koenta_kinte

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 352
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe (2014)
Re: 2022 Country het geld waard?
« Reactie #32 Gepost op: augustus 07, 2021, 08:30:18 am »

Los van de vraag of de wagen zijn geld waard is  (want dat is een persoonlijke keuze); je hebt het over drie deryan tentjes die je kwijt wil. Dat is een zeer tijdelijke situatie. Onze jongste lag thuis nog in een ledikantje maar in de vouwwagen al op de deksel van een flyer toen hij ruim 2 was, je hebt ze echt maar even nodig, zeker bij een binnentent met rits. Je zou voor die paar jaren een tweedehande kunnen doen, dan weet je daarna precies wat je wel en niet fijn vindt en ga je dan binnen je budget op zoek. Zo waren wij destijds zeker van een Flyer maar die viel op een aantal punten tegen (ik vind een vaste deksel niet fijn) en op een aantal punten mee (dat de kinderen verderop lagen). We kwamen toen uit op de Malawi 1.0 en we je een zeer complete tweedehands gekocht toen. Die hebben we nu nog en hij bevalt nog steeds prima omdat we hem zo kunnen aanpassen dat ie bij ons past. En dus is hij de investering waard geweest voor ons net zoals de Flyer want die leerde ons wat we wel en niet fijn vonden enwe verkochten hem voor evenveel geld als we hem kochten. Nu heb ik nog nooit naar de restwaarde van onze Malawi gekeken want hij voldoet prima en ik verwacht dat dat de komende jaren ook nog zo is.

Kortom; kijk goed naar je wensen op korte en lange termijn en als die heel veel verschillen of als je twijfelt zou ik altijd eerst een tweedehandse wagen scoren, het daarmee proberen en dan kijken of je nog gaat wisselen. Succes met kiezen!
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.786
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: 2022 Country het geld waard?
« Reactie #33 Gepost op: augustus 07, 2021, 08:57:51 am »

Voor 19k zou ik doorsparen voor een cocoon of kyte. Dat is net nog even handiger. Al is een kuipzeil elke keer achoonmaken hetgeen mij tegenhoudt. En ja ik weet je kan hem vies op vies inklappen maar dat is voor mij not done, wil de boel fris houden ;)

Ter info, wij leggen worteldoek onder onze Kyte en een 20cm daar onderuit zodat we geen last hebben van opspattend vuil tegen het doek.
Al vaker na nat weer in moeten klappen, enkel de randen onder het kuipzeil zijn dan vuil, omdat je omhoog inklapt kan je met het inklappen gelijk met een doek deze schoonmaken en je klapt schoon in!
Nooit problemen mee ervaren…
Gelogd

metalpe

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 802
Re: 2022 Country het geld waard?
« Reactie #34 Gepost op: augustus 07, 2021, 03:09:50 pm »

Lastige keuze. Je kan toch niet in de toekomst kijken, je behoefte zal snel veranderen.

Wij hadden eerst een cabanon mercury. Dat was ons te veel gedoe en een te grote wagen.

Enkele jaren geleden dan omgezet naar een snelklapper met 2 bedden, een Trigano Odyssee. Zeer tevreden van. De kinderen willen volgend jaar of het jaar erna 'niet meer in de bak slapen. Dan gaan we op zoek naar een nog kleinere, nog snellere. We willen geen echte binnrntent, enkel een luifel met mogelijkheid tot zijwanden. We gaan bijna altijd naar het zuiden en trekken rond. Moet dus vooral snel gaan, weinig plek innemen, maar wel heel veel bagageruimte hebben.

 We zijn ons nu al aan het oriënteren. We komen dan misschien op een combi camp country uit, of een Trigano itinea (nog niet in het echt gezien. Als de bagageruimte even 'laag' is als de Alpha, valt hij af), of een Holtkamper, al is die dealer ons te ver. Zo zijn er nog enkele modellen die we interessant vinden, maar vooral veel modellen die al zeker afvallen. De volgende vw die we kopen, zal voor lange tijd zijn omdat onze behoeftes, eens de kids in een tentje liggen, waarschijnlijk niet meer veranderen.

Waarschijnlijk zullen wij binnen een jaar of 2 dus omzetten naar een ccc. Hoeft daarom niet veel extra te kosten. Ik merk dat Cc wel duurder is, maar ook erg waardevast.
Als er hier iemand is die een ccc redelijk recente wil ruilen tegen een Odyssee 2018, is dat ook prima natuurlijk :)

Verstuurd vanaf mijn motorola one hyper met Tapatalk

Gelogd

Kevin2

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 83
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL 2.2
Re: 2022 Country het geld waard?
« Reactie #35 Gepost op: augustus 10, 2021, 04:54:51 pm »

Voor 19k zou ik doorsparen voor een cocoon of kyte. Dat is net nog even handiger. Al is een kuipzeil elke keer achoonmaken hetgeen mij tegenhoudt. En ja ik weet je kan hem vies op vies inklappen maar dat is voor mij not done, wil de boel fris houden ;)

Btw wij reizen nu terug naar nl vanuit zuid frankrijk met 3 kids. 2 in een stapelbed in de gastencabine en 1 op een inflatable op de plank. Dat werkt prima. Op locatie met achtertent en boogluifel gestaan. Hebben ze alle ruimte.

Helemaal vergeten hierop te reageren. Goed om te horen dat het met 3 kinderen goed gaat. Precies die indeling had ik ook in gedachten :J . Vooral de flexibiliteit van het snel kunnen klappen maar wanneer gewenst ook ruimte bij kunnen bouwen lijkt me top.

Er komt nu op marktplaats ook wel het een en ander voorbij voor prijzen die een stuk meer bevallen (11-12k voor een CCCX uit 2018). Dat icm de waardevastheid klinkt als een goed startpunt. Ik zag wel dat het bouwjaar 2016+ moet zijn voor de grote laadruimte want die hebben we wel nodig. En dan nog de gastencabine en/of achtertent erbij vinden... Hoe dan ook, we gaan eerst even in de winkel kijken.

Het lijstje ziet er als volgt uit:
1. CCC(X)
2. Raclet Panama up GL
3. Trigano Alpha/Itinea
4. Campwerk/Campooz lazy jack/3Dog
(5. Holtkamper Kyte... helaas vrij ruim buiten budget, zelfs tweedehands erg duur)

De bedden naast elkaar zoals bij een Flexi lijkt me nog steeds niks maar wie weet vallen we wel voor de praktische indeling van een Raclet Safari voor de eerste 5 jaar... Maar die heeft dan weer geen vaste bermkeuken en kan niet zonder voortent opgeklapt worden...
Gelogd

Fspaan

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee
Re: 2022 Country het geld waard?
« Reactie #36 Gepost op: augustus 10, 2021, 11:33:30 pm »

Wij zijn in 2017 begonnen met een 2e handse Odyssee uit 2011, met het idee als het kamperen niet bevalt dan verkopen we het weer. We hebben gelukkig veel plezier aan deze vouwwagen gehad. Maar ik had ook verborgen reparaties waardoor de 'aanschaf prijs' ook wat tegenviel. Dit accepteer je grotendeels wanneer je 2e hands koopt.

Eind 2019 overwogen om de CCCX te kopen omdat we ervaren hebben hoe we willen kamperen. Toen nog besloten een jaartje door te gaan met de Odyssee. Nu hebben we vorige week alsnog een nieuwe CCCX besteld bij de Vouwwagenspecialist. Om een paar redenen: Met de huidige 2e hands prijzen en het risico op reparaties komt de prijs al steeds dichter bij de aanschafprijs en dan heb je ook nog de service van een dealer. Prijzen blijven toch wel stijgen, dus het wordt enkel duurder. En omdat ik een nieuwe koop, hoef ik geen concessies te doen. Alleen de portemonnee bepaalde het aantal opties :). Ik heb een aantal opties ook achterwege gelaten omdat ik niet zeker ben dat ik die echt zal missen. Met de CCCX ben ik redelijk zeker dat de opties nog lang beschikbaar zullen blijven. Dat is met de Odyssee al wat lastiger door de wisselingen in het model.

Of het geld het waard is? Ik vind het ook echt heel veel geld, maar kon het me nu veroorloven. Ik ben ook overtuigd dat de 2e handse Odyssee mij geholpen heeft ervaring op te doen om keuzes te kunnen maken.

Een goede jonge 2e hands is schaars en als het er is, snel verkocht. Dan ga je dus voor wagens die ouder zijn en waar je accepteert nog risico's te hebben vwb reparaties te hebben, accessoires die je wel of niet erbij krijgt,  of geen inzicht in zijn historie. Puur afweging van je eigen comfort en portemonnee. Wij hebben van de 6 jaar (nu 10) oude Odyssee genoten. Daarmee durfden we het aan de investering te doen. Maar het blijft een luxe product en niet noodzakelijk
:)
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.966
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
2022 Country het geld waard?
« Reactie #37 Gepost op: augustus 11, 2021, 01:25:30 pm »

Helemaal vergeten hierop te reageren. Goed om te horen dat het met 3 kinderen goed gaat. Precies die indeling had ik ook in gedachten :J . Vooral de flexibiliteit van het snel kunnen klappen maar wanneer gewenst ook ruimte bij kunnen bouwen lijkt me top.

Er komt nu op marktplaats ook wel het een en ander voorbij voor prijzen die een stuk meer bevallen (11-12k voor een CCCX uit 2018). Dat icm de waardevastheid klinkt als een goed startpunt. Ik zag wel dat het bouwjaar 2016+ moet zijn voor de grote laadruimte want die hebben we wel nodig. En dan nog de gastencabine en/of achtertent erbij vinden... Hoe dan ook, we gaan eerst even in de winkel kijken.

Het lijstje ziet er als volgt uit:
1. CCC(X)
2. Raclet Panama up GL
3. Trigano Alpha/Itinea
4. Campwerk/Campooz lazy jack/3Dog
(5. Holtkamper Kyte... helaas vrij ruim buiten budget, zelfs tweedehands erg duur)

De bedden naast elkaar zoals bij een Flexi lijkt me nog steeds niks maar wie weet vallen we wel voor de praktische indeling van een Raclet Safari voor de eerste 5 jaar... Maar die heeft dan weer geen vaste bermkeuken en kan niet zonder voortent opgeklapt worden...
Al eens de campwerk samengesteld met keuken, voortent hor, luxe matras etc.
Kwam zelf op 21k dan heb je een keuken die je bagageruimte opslokt en er simpel uit ziet en ik vind de wagen ook nog niet eens mooi.
Dus hoezo een kyte buiten budget? Ja die is nog wel iets duurder dat klopt.
En de keuken is al helemaal niet te vergelijken.
Maar een complete combi camp of campwerk vind ik toch ook vrij kostbaar.
Maar om op je topic header terug te komen ja een ccc is zeker het geld waard.
« Laatst bewerkt op: augustus 11, 2021, 01:27:20 pm door spikehome »
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.680
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: 2022 Country het geld waard?
« Reactie #38 Gepost op: augustus 11, 2021, 01:49:25 pm »

Voor 21K heb je (bijna) alle opties bij de Campwerk Family. Mijn uitvoering zou nu met de keuken 18K kosten wat 7K minder is als de basis Kyte, dus met een paar extra's ben je zo 10K duurder uit. En ik kan zelf mijn keuken bouwen, want die van de Kyte is wat mij betreft absoluut niet werkbaar.
Maar over smaak valt niet te twisten, en alle vouwwagens zijn waardevast, dus kies die wagen die jou bevalt.
« Laatst bewerkt op: augustus 11, 2021, 01:55:12 pm door Drikusniet »
Gelogd

LarsNL

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 330
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Gamedrive Classic (2021)
Re: 2022 Country het geld waard?
« Reactie #39 Gepost op: augustus 11, 2021, 04:29:42 pm »

De hele discussie gaat over jouw portemonnee, wensen, en het aanbod.
Ik kan voor mezelf heel goed beargumenteren waarom een Aart Kok het voor mij waard is, maar ik snap heel goed dat mensen zeggen ben je helemaal gek geworden zoveel geld voor een vouwwagen.

- hoe lang denk je er mee te doen?
- wat zou je anders kwijt zijn aan bv huisje of sta caravan?
- zou je een tent ook ok vinden? (dat scheelt veel)

Wij moesten ivm Hond sowieso een aanhang wagen gaan kopen om alles mee te krijgen. Kost toch ook weer snel wat geld (als je een goede geremde wil hebben).
Tent was voor ons ok, maar niet ideaal ivm geen optie om hem snel op te zetten als we trekken. En te groot voor als kinderen wat ouder zijn. Nu hebben we dit alles opgelost met een vouwwagen, ja kostte veel geld, maar we konden het betalen. En nu zijn we voor de komende 10 jaar voorzien. En sparen we geld voor een "grote" vakantie naar azie, afrika, noord amerika of wat dan ook.

En dan gaat ie niet weg, maar een jaar niet mee  :P
Gelogd

Camplet-WTB

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 133
  • Merk Vouwwagen: Camp-let
  • Camp-Let Passion
Re: 2022 Country het geld waard?
« Reactie #40 Gepost op: augustus 15, 2021, 10:39:48 pm »

Wij hebben vorig jaar een nieuwe Camplet Classic North gekocht. Zonder keuken maar met het een en ander aan opties. Alles bij elkaar ca 9,5 duizend euro als ik het me goed herinner. Is uiteraard meer dan een tweedehandse maar niet heel veel meer dan een jonge zo goed als nieuwe die zoals hierboven al aangegeven, niet echt veel beschikbaar zijn. Geen seconde spijt van gehad.

Hiervoor hadden we een motorboot en daar hadden we jaarlijks duizenden euro’s stalling kosten, onderhoud etc. Nu een inmiddels 1 jaar oude vouwwagen die nauwelijks heeft afgeschreven; nul onderhoudskosten heeft gehad en gratis in de garage staat gestald.

Een Aart Kok of Holtkamper zou ik denk ik wel tweedehands hebben gekocht gezien de hoge nieuwprijs. Maar eens met de eerdere berichten. Het gaat vooral om je budget en wat je ervoor over hebt. Mijn zus is nu op pad met een tweedehands Jamet van pak hem beet 1000 euro en die heeft net zoveel lol als wij in de Camplet.

Dus doe waar je je goed bij voelt en geniet van het klappen.
Gelogd

abbes008

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 571
Re: 2022 Country het geld waard?
« Reactie #41 Gepost op: augustus 16, 2021, 11:48:34 am »

Of iets waard is kunnen wij als consument niet bepalen. Hebben we het ervoor over?
Die vraag moet je jezelf stellen.
Hetzelfde geldt voor huizen, auto’s etc.

Als je nu gaat oriënteren voor een kampeermiddel dan heb je helaas de tijd niet mee. Er is gewoon enorm veel vraag, hierdoor stijgt de prijs. Tevens weet je ook dat na deze enorme vraag er een periode aankomt waar deze vraag zal afnemen. Dan schrijf je best veel af op een nieuwe.

Zelf vind ik de nieuw prijzen ronduit absurd. Wij hebben negen jaar geleden onze Kyte voor 17k gekocht. Als ik nu naar een Kyte kijk met dezelfde opties ben 27,5k kwijt. Dan mis ik nog een aantal nieuwe opties. Of de Kyte het waard is geen idee, maar ik weet wel dat ik geen kleine 30.000 euro uitgeef voor een tent op wielen.

Ik zou zeker naar een 2e hands kijken, als ik onze Kyte zie, dan ruikt ie nog steeds als nieuw en is nog steeds in topconditie. Daarom zou ik liever voor een goeie 2e hands gaan dan een nieuw ander merk. Ook qua afschrijving.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd
Groeten,

Erik

Caroline S

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 458
  • Merk Vouwwagen: 2017: Combi Camp (2007), 2015: Trigano Odyssee (2002)
Re: 2022 Country het geld waard?
« Reactie #42 Gepost op: september 01, 2021, 12:59:45 am »

Mijn idee is nu drie kleine gooitent-bedjes (Deryan) op de deksel. Straks een stapelbedje in de gastencabine voor de tweeling en een matrasje op de deksel voor de oudste (of achtertent als dat niet prettig werkt). En dan over een jaar of 6-7 krijgen ze een apart tentje zodat we geen zij/achtertent hoeven op te zetten.


Wij hadden vroeger ook een Deryan, maar die zijn qua footprint best nog groot, het lijkt me echt niet handig om die op de dekstel te hebben, denk ook dat dat nauwelijks pas. Je zou ze dan wel in de gastencabine kunnen zetten, zonder de slaaptent erin is die een stuk ruimer (maar mis je wel het donkere doek dus korter slapen...).

Kinderen op de dekel doen wij weleens voor één nachtje, maar meer niet hoor, dat is irritant met de spullen overdag en wederom; je mist dan het donkere slaaptentdoek dus vroeger wakker (en meer muggenbulten).

Misschien zou ik in jullie situatie wel gewoon één grote topper, matrasje, SI-mat kopen die dezelfde afmeting heeft als de slaaptent van de gastencabine en dan alle dreumesen in hun slaapzak / trappelzak daar op een rijtje leggen. Na een uurtje liggen ze dan waarschijnlijk compleet anders, maar niet naast hun matje ofzo.
Overigens lagen en liggen onze kinderen toch heel vaak naast hun mat te slapen. Ik sleur ze er weer op als ik zelf ga slapen en even later liggen ze er weer naast. Voor onze jongste hadden we eerst een luchtbedje met verhoogde rand, dat werkte nog wel een beetje. Maar goed, nu zijn ze 9 en 11 en blijven eindelijk wat beter (niet altijd) op een matje liggen, haha! (Overigens nog steeds gezellig naast elkaar in de gastencabine)

O ja, als je wilt rondtrekken zo min mogelijk opbouw/afbouw-dingetjes kopen zoals kastjes enzo. Dan zou ik geloof ik ook geen stapelbedje in elkaar en uit elkaar willen halen??
Gelogd

Caroline S

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 458
  • Merk Vouwwagen: 2017: Combi Camp (2007), 2015: Trigano Odyssee (2002)
Re: 2022 Country het geld waard?
« Reactie #43 Gepost op: september 01, 2021, 01:05:21 am »

Ok dat is de nieuwe nr1. Wat een ruimte, qua tent, ook zonder voortent en ook laadruimte onder het bed. Een mooie keuken, een boogluifel, betaalbare opties. Deze gaan we binnenkort eens bekijken want dit past wel mooier in het budget!

Wel een brede klapper van een tent met aangeritst tentje. 8 meter :# . Als het een keer niet op een camping past kunnen we ‘m in het ergste geval zonder kindertentje gebruiken met al die ruimte.


Ik weet niet zeker of ik op YouTube de nieuwste Panama heb gezien of niet (een bruinige), maar volgens mij ben je dan een groot voordeel van geen haringen voor de wagentent weer kwijt?
En plastic flappen tot kniehoogte die naar buiten staan vind ik persoonlijk wat minder, evenals een trapje bij het bed. Maar goed, dat is misschien persoonlijk.
Gelogd

Caroline S

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 458
  • Merk Vouwwagen: 2017: Combi Camp (2007), 2015: Trigano Odyssee (2002)
Re: 2022 Country het geld waard?
« Reactie #44 Gepost op: september 01, 2021, 01:27:25 am »

Of een nieuwe CCC het geld waard is, durf ik niet te zeggen. Dat is persoonlijk. Maar ik vind de bedragen die ik hier lees echt een beetje te bizar voor een tent op wielen. Ze zijn wel waardevast, dat wel...

Maar zelf zou ik nooit voor een nieuwe gaan. Het zou me onrust geven om met zo'n bedrag achter de auto rond te rijden en misschien wel eens een nachtje in de straat voor een vroege rit. En ook bij elk krasje en vogelkakje. Bovendien denk ik dat de afschrijving in de eerste jaren altijd relatief groter is. Zo zou ik ook nooit een nieuwe auto kopen, maar een occasion (klinkt nog mooier dan een tweedehands, haha).

Wij begonnen met een tweedehands Trigano Odyssee en hadden hem volgens mij twee seizoenen. Daarna wisten we dat we geen zware losse keuken op iele pootjes wilden die ondanks de wieltjes echt niet reed op hobbelig gras, ook niet meer slapen op een plank op pootjes (met kind eronder) en veel minder haringen zou fijn zijn. Dus de Trigano belandde op mp en bracht nog 50 tot 100 euro meer op dan het bedrag waarvoor we hem kochten.  :)

Toen (2017) kwam de tweedehands CCC uit 2007, in perfecte staat. Die mensen deden hem weg met pijn in het hart, uitgebreide demo gekregen. Hij had regelmatige Bovag-beurten of dealer-beurten gehad bij die mensen, stickers / bonnen aanwezig. Dit is natuurlijk iets waar je op kan selecteren. Wij vonden de prijs voor een tweedehand klapkar van 10 jaar oud toen eigenlijk ook best wel idioot, ook de mensen om ons heen. Maar goed, onder 't mom van dat die occasions ontzettend waardevast zijn toch gedaan...

De vaste keuken met koelkast, de ruimte onder het bed, de verhoogde deksel met tapijtje, het snelle opzetten van de wagentent en de voortentdak als luifel (eventueel met een wandje) vinden wij heel fijn kamperen. Wij doen ook altijd wel meerdere campings aan een een vakantie. Dit jaar drie in drie weken NL.

Ik heb momenteel geen actueel beeld van wat de tweedehands CCC's doen op mp, maar ik hoor dat ze door schaarste duur zijn. Wat zou een CCC uit 2007 met mooi schoon uiterlijk nu opbrengen (met aansluiting voor blauwe stekker en trafo op kraantje en vast stopcontacten in keuken en wagen en gastencabine)?
Wij betaalden in 2017 volgens mij 6800 euro en verkochten na aanschaf voor 1075 euro de boogluifel en de afdekhoes, dus 5725. Volgens mij zou de afschrijving gering zijn als we hem nu verkochten...?

Sterkte met alle adviezen hier ;) en succes met jullie keuze maken!  :K


 
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal