Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Flexi: problemen met horgaas  (gelezen 2014 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nadine40

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 340
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL (2018), hiervoor een Combi-Camp Country Exclusive (2018), hiervoor een Camp-let Savanne
Flexi: problemen met horgaas
« Gepost op: oktober 04, 2021, 08:56:32 pm »

We overwegen een CC Flexi maar ik maak me zorgen om de horren. Ik lees meerdere mensen met scheuren in de horren en de Flexi uit 2014 die we laatst bekeken daar zagen de horren er niet uit. Die van de bagagebuidel was 1 grote gescheurde bende, die moest er helemaal uit.

Ik vraag me af of dit een serieus probleem is en een reden is om de wagen (algemeen, niet die van 2014) bijv niet te kiezen. En betreft het alleen de horren aan de voorkant vd slaapcabines of ook de achterkant? En de horren van de voortent? Is het iets van de oudere flexi’s of hebben 2020 modellen dit ook nog?
We keken afgelopen weekend bij de VWS en daar leek het alsof de horren een stuk stugger zijn dan bijv die van de Trigano Odyssee en Raclet Panama Up.
Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.749
Re: Flexi: problemen met horgaas
« Reactie #1 Gepost op: oktober 05, 2021, 12:16:10 am »

Hoi Nadine,

Helaas moet ik beamen dat wij van onze bagagebuidel/ ondertent het horgaas recent hebben laten repareren. Onze Flexi is van eind 2015/ begin 2016. Wij hebben de CC in 2017 gekocht.
De andere horren zijn nog netjes.


Klappen met de Combi Camp Flexi T&T.
Niet omdat het moet....
Gelogd

Bea

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 149
  • Merk Vouwwagen: Combi camp flexi comfort 2014
Re: Flexi: problemen met horgaas
« Reactie #2 Gepost op: oktober 05, 2021, 01:29:23 pm »

Onze horren zijn nog helemaal intakt. Gekocht 2015 model 2014.  Geen idee of het ook iets te maken heeft met onvoorzichtigheid en/of intens gebruik.  Zeker met de hor in de bagagebuidel lijkt me het kwetsbaar (er op staan), daar let ik altijd op dat als hij niet toe is, hij veilig ligt. Aan de horren in de slaapcabines komen we eigenlijk nooit aan en worden nooit opengeritst.
Gelogd

sanneman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 490
Re: Flexi: problemen met horgaas
« Reactie #3 Gepost op: oktober 05, 2021, 02:42:11 pm »

Ik heb ook (nog) geen problemen met het horgaas, bij een Flexi uit 2016.

Wel heb ik beide slaapcabines al gerepareerd: die zijn allebei uitgescheurd bij het elastiek aan de voorkant (midden boven).
Drie enthousiaste kids die in en uit de slaapcabines racen hebben daar een rol in gespeeld ben ik bang  :)
Gelogd

Emiel

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 49
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi Comfort
Re: Flexi: problemen met horgaas
« Reactie #4 Gepost op: oktober 05, 2021, 07:26:56 pm »

Bij onze nieuwe Flexi scheurde het hor ook. Maar als je de bagagebuidel openzet en er een ondertent in hangt kruip je er steeds overheen. Ik heb de flap van de buidel maar onder de ondertent gelegd, in de buidel dus, maar toen zaten er al een paar scheurtjes in.

Ik heb het gereclameerd en Aart Kok geeft aan dat het gewoon niet werkt. Ze gaan hem verwijderen ,en we konden korting krijgen op een ondertent, of op een beurt. Ik ben het met ze eens dat het niet werkt (de buidel is open aan de bovenkant, dus die hor is sowieso zinloos), en omdat ik de ondertent al heb ga ik voor dezelfde korting op de beurt.

De horren van de slaapcabines heb ik geen problemen mee, maar die hebben we nog nauwelijks gebruikt, het was er iets te fris voor.
Gelogd

KeithWM

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 140
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp
Re: Flexi: problemen met horgaas
« Reactie #5 Gepost op: juni 20, 2022, 11:02:30 am »

Misschien overbodig dit topic nog op te brengen: maar bijs on (CC Flexi 2019) ook kapotte horren bij de ondertent. Denk dat het bij het in- en uitkruipen en misschien er af en toe op staan gewoon te veel zijn. Ik heb het zelf een beetje dichtgenaaid en het ligt nu altijd veilig onder het tentje, misschien dat als de kinderen groter zijn, ze er voorzichtiger meer om kunnen gaan. (Een man mag dromen, toch?) Maar denk ook dat eerdere reactie dat het hor toch zinloos is wel klopt.

De horren van de bovententen is niets mis mee.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal