Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Begin me een beetje te storen aan de kwaliteit van CC, wie heeft dit nog meer?  (gelezen 2798 keer)

sanderv, winnieandbuzz en 1 gast bekijken dit topic.

EriLin

• Klap nerd
  • Geslacht: Man
  • Merk Vouwwagen: CCC
Re: Begin me een beetje te storen aan de kwaliteit van CC, wie heeft dit nog meer?
« Reactie #30 Gepost op: november 29, 2021, 09:35:14 am »

Die aanhanger van CampWerk, ja dat is een beetje verwarrend.

Duitse site geeft 750kg ongeremd 80Km/h aan.

Maar ik wil 100Km/h tempo hebben dus dat is dan de 1300Kg.

Maar bij de vws is in de prijslijst wel een geremde 750Kg met Temp 100 goedkeuring mogelijk.... terug in kg laten keuren kan idd ook, hmmm...

Dan nog hoe wij hem willen hebben komt hij op 17K, is me eigenlijk net iets te gortig voor iets wat me niet 100% bevalt.

Denk dat het een Campooz Lazy Jack gaat worden, scheelt 3k :)
« Laatst bewerkt op: november 29, 2021, 10:06:43 am door EriLin »

sanderv

• Klap gek
  • Merk Vouwwagen: Camplet Royal, special edition "Frankenstein"
Re: Begin me een beetje te storen aan de kwaliteit van CC, wie heeft dit nog meer?
« Reactie #31 Gepost op: november 29, 2021, 10:14:23 am »

Voor de tempo 100 moet hij geremd zijn en schokdempers hebben. Je hebt een zware auto, maar de factor 0,2 ga je niet op uitkomen, anders zouden zelfs de rem en de schokdempers niet nodig hebben. Met een Camplet bv zou je zonder kunnen. Campwerk heeft 750 kg ongeremd, 750 kg geremd en 1300 kg geremd. 750 kg ongeremd zou ik sowieso nooit doen, er zijn niet zo veel auto's die zoveel ongeremd mogen trekken. Dat beperkt het gebruik heel erg. 750 kg geremd is sowieso tempo 100 klaar, die van 1300 kg kan ook, maar dan moet je hem bij de RDW formeel even 50 kg laten terugkeuren. Dat is een papieren kwestie en zo gepiept. Zowel met 750 kg geremd of met 1300 kg teruggekeurd mag je met rijbewijs B en tempo 100 rijden.

sanderv

• Klap gek
  • Merk Vouwwagen: Camplet Royal, special edition "Frankenstein"
« Reactie #32 Gepost op: november 29, 2021, 10:15:57 am »

Ah, ik zie dat je zelf al hetzelfde geconstateerd had. Dit topic stond nog open...

Jon

• Klap prof
  • Merk Vouwwagen: CombiCamp Country

Mja, maar eigenlijk is zo'n extraatje natuurlijk maar een lapmiddel. Een reservewiel hoort er niet onderuit te vallen. Nooit. Het is iets dat vergelijkbaar is met een auto die faalt op z'n remsysteem. Dat moet op z'n minst een totale terugroepactie worden.
Eens, en daar wou Aart Kok niets van weten.
Combi Camp, what else?

winnieandbuzz

• Klap fanaat
  • *
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country Xclusive

Eens, en daar wou Aart Kok niets van weten.

Wat was de oorzaak van het er onderuit vallen?
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog