Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6   Omlaag

Auteur Topic: Onvrede Buite Lewe  (gelezen 14847 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marijnhak

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 162
Re: Onvrede Buite Lewe
« Reactie #75 Gepost op: mei 12, 2022, 06:45:23 pm »

Gelogd
Buite Lewe, Buiten Leven
Oost West, klapt best

Wim D

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7
  • Merk Vouwwagen: Buite Lewe 1
Re: Onvrede Buite Lewe
« Reactie #76 Gepost op: mei 13, 2022, 01:18:51 pm »

Wat minder ruimte inneemt dan flessen is een paar voorraadbakjes van de Action.  Is niet duur en je kunt ze in elkaar schuiven. Neemt zodoende weinig  plaats in.
Gelogd

Ties

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 8
  • Merk Vouwwagen: Buite Lewe
Re: Onvrede Buite Lewe
« Reactie #77 Gepost op: mei 14, 2022, 04:35:47 pm »

Reactie van eigenaar BUITE LEWE.

Graag wil ik gebruik maken, na een persoonlijk gesprek, om te reageren op uitnodiging van de moderator.
Allereerst wil ik mijn excuus te maken naar de personen welke zich op enigerlei onjuist bejegend gevoeld hebben. In de afhandeling van een aantal klachten ben ik veel te zakelijk opgetreden zonder besef van wat het de personen zelf deed en dit over het hoofd heb gezien. Ik ben een nieuwe speler in de vouwwagenwereld maar vind het te gemakkelijk om dit als beginnersfout te zien! Inmiddels zitten we in ons 5e jaar
We hebben een aantal klachten gehad wat betreft schimmel. In een de eerste geval heb ik dit niet gezocht in het niet goed geïmpregneerde stof en gezocht naar andere mogelijkheden waardoor schimmel kon ontstaan. Allereerst werd dit gezocht in de goede afsluiting van de afdekhoes, daar het veelal op dezelfde plaats voorkwamen, hebben middels een persbericht dit duidelijk gemaakt naar onze klanten en gedacht met een speciale tape te kunnen verhelpen. Maar er kwamen toch meer klachten binnen en zijn verder gaan zoeken wat de oorzaak was. Dit was nog niet zo simpel tot we tot de conclusie kwamen dat het ging over een partij vouwwagententen van 1 batch. We hebben toen direct contact gezocht bij de fabriek welke de fout erkende en direct aanbood al deze bezitters van betreffende vouwwagententen een volledig nieuwe een nieuwe aan te bieden. Een gedeelte heeft hiervan gebruik gemaakt en een gedeelte van wou hiervan geen gebruik maken en hebben hiervoor een terugnameprijs afgesproken en een inleverdatum. Hierdoor ontstond wel enige discussie waardoor ik sommige heb geadviseerd om gebruik te maken van hun rechtsbijstandverzekering om zodoende een onafhankelijke partij een uitspraak te laten doen. Ook hebben we bij sommige aangeboden toch de nieuwe vouwwagentent te laten monteren om vervolgens deze zelf te verkopen. Ben me terdege van bewust dat ik in deze fase me niet erg hoffelijk heb gedragen, zag het teveel als een zakelijke oplossing. In afwerking van de schadegevallen hebben we alles volgens afspraak nageleefd zowel wat inleveren als financiële afwerking betreft, bij 1 geval was door omstandigheden dit enkele dagen later uitgevoerd. Alles is vorig jaar afgewerkt. Ik durf met trots te vertellen dat alle problemen zijn opgelost en vol vertrouwen naar de toekomst kijken. Wat ik ook nog kwijt wil is dat ik enorm veel geleerd heb van dit voorval wat ik zeker zal gebruiken om uitsluitend tevreden klanten te krijgen. Ons motto voor altijd zal blijven:
Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs en een uitstekende service waar we nog beter naar onze klanten zullen luisteren.. We maken uiteindelijk gebruik van dezelfde fabrieken als de bekende merken in Nederland!
Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Onvrede Buite Lewe
« Reactie #78 Gepost op: mei 14, 2022, 06:23:26 pm »

Reactie van eigenaar BUITE LEWE.

Graag wil ik gebruik maken, na een persoonlijk gesprek, om te reageren op uitnodiging van de moderator.
Allereerst wil ik mijn excuus te maken naar de personen welke zich op enigerlei onjuist bejegend gevoeld hebben. In de afhandeling van een aantal klachten ben ik veel te zakelijk opgetreden zonder besef van wat het de personen zelf deed en dit over het hoofd heb gezien. Ik ben een nieuwe speler in de vouwwagenwereld maar vind het te gemakkelijk om dit als beginnersfout te zien! Inmiddels zitten we in ons 5e jaar
We hebben een aantal klachten gehad wat betreft schimmel. In een de eerste geval heb ik dit niet gezocht in het niet goed geïmpregneerde stof en gezocht naar andere mogelijkheden waardoor schimmel kon ontstaan. Allereerst werd dit gezocht in de goede afsluiting van de afdekhoes, daar het veelal op dezelfde plaats voorkwamen, hebben middels een persbericht dit duidelijk gemaakt naar onze klanten en gedacht met een speciale tape te kunnen verhelpen. Maar er kwamen toch meer klachten binnen en zijn verder gaan zoeken wat de oorzaak was. Dit was nog niet zo simpel tot we tot de conclusie kwamen dat het ging over een partij vouwwagententen van 1 batch. We hebben toen direct contact gezocht bij de fabriek welke de fout erkende en direct aanbood al deze bezitters van betreffende vouwwagententen een volledig nieuwe een nieuwe aan te bieden. Een gedeelte heeft hiervan gebruik gemaakt en een gedeelte van wou hiervan geen gebruik maken en hebben hiervoor een terugnameprijs afgesproken en een inleverdatum. Hierdoor ontstond wel enige discussie waardoor ik sommige heb geadviseerd om gebruik te maken van hun rechtsbijstandverzekering om zodoende een onafhankelijke partij een uitspraak te laten doen. Ook hebben we bij sommige aangeboden toch de nieuwe vouwwagentent te laten monteren om vervolgens deze zelf te verkopen. Ben me terdege van bewust dat ik in deze fase me niet erg hoffelijk heb gedragen, zag het teveel als een zakelijke oplossing. In afwerking van de schadegevallen hebben we alles volgens afspraak nageleefd zowel wat inleveren als financiële afwerking betreft, bij 1 geval was door omstandigheden dit enkele dagen later uitgevoerd. Alles is vorig jaar afgewerkt. Ik durf met trots te vertellen dat alle problemen zijn opgelost en vol vertrouwen naar de toekomst kijken. Wat ik ook nog kwijt wil is dat ik enorm veel geleerd heb van dit voorval wat ik zeker zal gebruiken om uitsluitend tevreden klanten te krijgen. Ons motto voor altijd zal blijven:
Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs en een uitstekende service waar we nog beter naar onze klanten zullen luisteren.. We maken uiteindelijk gebruik van dezelfde fabrieken als de bekende merken in Nederland!
Wauw hulde voor Ties. Knap dat je dit zo eerlijk durft te zeggen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

Gelogd

marijnhak

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 162
Re: Onvrede Buite Lewe
« Reactie #79 Gepost op: mei 14, 2022, 06:36:01 pm »

Wauw hulde voor Ties. Knap dat je dit zo eerlijk durft te zeggen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
Helemaal mee eens! Niemand is perfect, maar dat ook durven toe te geven: top!

Verstuurd vanaf mijn DN2103 met Tapatalk

Gelogd
Buite Lewe, Buiten Leven
Oost West, klapt best

Leeuwin

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 37
  • Merk Vouwwagen: Buite Lewe
Re: Onvrede Buite Lewe
« Reactie #80 Gepost op: mei 14, 2022, 06:42:57 pm »

Hai Ties, wat fijn dat je reageert. Het is goed om te horen dat je van de fabrikant nieuwe tenten hebt ontvangen, en dat je tot inzicht bent gekomen. Een mens is nooit te oud om te leren.
Excuses op een forum waar potentiële kopers zijn zijn is mooi. Gezien je bericht ga ik ervan uit dat je nu alle gedupeerden gaat contacten en de geleden schade alsnog zal vergoeden?
Gedupeerden hebben immers honderden tot duizenden euro’s schade geleden omdat jij weigerde de wagens anders in te nemen of in te ruilen.
De ingenomen wagens verkoop jij opnieuw met een nieuwe tent erop met -opnieuw- winst. Gezien de lessen die je hebt geleerd afgelopen jaar kan dat vast je bedoeling niet zijn. En de excuses horen natuurlijk bij hen terecht te komen, want zíj zijn degenen die hebben geleden.

Overigens is het zo dat je nog niet álles hebt afgehandeld met alle gedupeerden, misschien moet je even je administratie nagaan?

Wat ik ook nog niet helemaal snap is dat gedupeerden tevens flinke problemen hadden met hun inruil vouwwagen (dus bv met een 2020 model én een 2021 model). Dus het is mij wel nog even een raadsel hoe het aan één batch kan liggen. Maar ik vertrouw erop dat er nu dan eindelijk eerlijke antwoorden komen, en dat er dan nu eindelijk een nette afhandeling komt.

@Muis, dank voor het contacten van Ties, we hadden eerder moeten bedenken dat dat meer zou opleveren dan rechtsbijstand en andere instanties!  WW
« Laatst bewerkt op: mei 14, 2022, 06:44:30 pm door Leeuwin »
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Onvrede Buite Lewe
« Reactie #81 Gepost op: mei 14, 2022, 06:57:55 pm »

Ik heb inderdaad contact gehad met Ties, ik vond het een open en oprecht gesprek.

Ik zou tegen alle betrokken willen zeggen,  ga vooral met elkaar in gesprek, spreek de pijnpunten uit tegen elkaar en kijk waar er misschien nog losse eindjes zijn. Die hoeven niet hier besproken te worden. Ties staat er voor open,  maak daar gebruik van.
« Laatst bewerkt op: mei 14, 2022, 07:00:14 pm door muis »
Gelogd

dieseltje2

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 6
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster
Re: Onvrede Buite Lewe
« Reactie #82 Gepost op: mei 14, 2022, 06:58:13 pm »

[Modbreak]
Deze reactie is verwijderd,  betrokkenen worden gevraagd de discussie onderling te bespreken en niet hier op het forum.
« Laatst bewerkt op: januari 06, 2023, 09:48:56 pm door muis »
Gelogd

Leeuwin

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 37
  • Merk Vouwwagen: Buite Lewe
Re: Onvrede Buite Lewe
« Reactie #83 Gepost op: mei 14, 2022, 07:06:19 pm »

Ik heb inderdaad contact gehad met Ties, ik vond het een open en oprecht gesprek.

Ik zou tegen alle betrokken willen zeggen,  ga vooral met elkaar in gesprek, spreek de pijnpunten uit tegen elkaar en kijk waar er misschien nog losse eindjes zijn. Die hoeven niet hier besproken te worden. Ties staat er voor open,  maak daar gebruik van.

Die bal ligt bij Ties. Want ‘gewoon’ praten en eruit proberen te komen, tja. Eigenlijk heeft niemand van de gedupeerden een normaal open en eerlijk gesprek kunnen hebben in het verleden. Wat hier wordt benoemd als zakelijk en niet hoffelijk was gelieg en gedraai en keihard onderhandelen om van je vouwwagen af te komen. Want op MP krijg je de wagen niet kwijt, en ingeruild krijg je hem ook niet. Bedrijven willen geen Buite Lewe hebben wegens gebrekkige kwaliteit en de reputatie die er reeds bestaat.

« Laatst bewerkt op: januari 06, 2023, 09:49:45 pm door muis »
Gelogd

dieseltje2

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 6
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster
Re: Onvrede Buite Lewe
« Reactie #84 Gepost op: mei 14, 2022, 07:21:11 pm »

Ik heb inderdaad contact gehad met Ties, ik vond het een open en oprecht gesprek.

Ik zou tegen alle betrokken willen zeggen,  ga vooral met elkaar in gesprek, spreek de pijnpunten uit tegen elkaar en kijk waar er misschien nog losse eindjes zijn. Die hoeven niet hier besproken te worden. Ties staat er voor open,  maak daar gebruik van.

De pijnpunten zijn besproken maar verder dan flink geld bijleggen kwamen we niet.....
Ties plaatst nu een reactie plaatst waarvan hier nu gedacht wordt ''o wat goed dat hij toegeeft'', maar hapert aan alle kanten, en daar mag in mijn ogen dan ook op worden gereageerd.
Wij hebben er immers niets meer aan en hij had als 1e eerlijk moeten zijn en het met ons netjes moeten oplossen.
Het is makkelijk posten als je het geld al binnen hebt.

Ties weet precies wie geld hebben toegegeven, dus ik nodig hem van harte uit mij een mail te sturen.
« Laatst bewerkt op: mei 14, 2022, 07:28:18 pm door dieseltje2 »
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Onvrede Buite Lewe
« Reactie #85 Gepost op: mei 14, 2022, 07:56:28 pm »

Ik begrijp dat het voor jullie niet gelopen is zoals jullie wilde maar dit is niet de plek om het "uit te vechten".
Ties, mijn advies: mail de betrokkenen zoals je aangaf tijdens ons gesprek en ga het gesprek aan want zo te lezen is het voor nog niet iedereen opgelost naar tevredenheid.
Gelogd

Leeuwin

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 37
  • Merk Vouwwagen: Buite Lewe
Re: Onvrede Buite Lewe
« Reactie #86 Gepost op: mei 14, 2022, 08:11:16 pm »

Ik denk dat alle gedupeerden in principe uitgevochten zijn, moegestreden ook. Plus iedereen wil gewoon lekker weer op vakantie dit jaar, en verder met z’n leven. Dus uitvechten hoeft ook helemaal niet. Ties mag helemaal zelf weten wat hij doet.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Onvrede Buite Lewe
« Reactie #87 Gepost op: mei 14, 2022, 08:18:27 pm »

Dan sluit ik dit topic en wens ik iedereen een hele fijne vakantie :J
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal