Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: bagageruimte  (gelezen 4837 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:bagageruimte
« Reactie #30 Gepost op: maart 29, 2010, 06:57:56 am »

Ik zag nog iets over een bagageruimte die te bereiken is zonder de tent open te klappen. Ik heb voor onze Jametic wat planken op maat gemaakt die op de bankjes komen te liggen. Dan blijft de tent daar mooi op liggen in ingeklapte toestand. Hoeft alleen de keuken er achter weg en kun je vrij simpel de wagen laden door de kratten er in te schuiven. Spullen die we onderweg nodig hebben zoals eten en drinken gaan in de auto.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Steven

  • Gast
Re:bagageruimte
« Reactie #31 Gepost op: maart 29, 2010, 06:59:50 am »

@ Meeder

Het echt super lichtgewicht materiaal, ook de tafel. Daarnaast heeft de vorige eigenaar hiervoor een modificatie aangebracht, waardoor er niet meer met 'het stokje' gewerkt hoeft te worden. Overigens zal ik na jouw opmerking de tafel in het 'gangpad' vervoeren, thanx!

@ Alex

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar wij dachten dat het ook wel zou meevallen. Onze Trigano-wagenbak was inderdaad van kunststof, wellicht was dat  minder sterk.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:bagageruimte
« Reactie #32 Gepost op: maart 29, 2010, 07:27:41 am »

Spullen zoveel mogelijk in de wagenbak. Wij hebben al een paar keer meegemaakt dat we bij aankomst op de camping veel regen hadden, of vlak voor een zware onweersbui. Dan wil je erg graag je spullen snel hebben staan. Dan kun je zoals bij onze Jametic supersnel het spul open klappen, wat spijkers in de grond en dan in alle rust binnen de rest van de spullen uitpakken.
« Laatst bewerkt op: april 02, 2010, 09:07:38 am door jellejawa »
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal