Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Advies aankoop Jametic outdoor - Trigano Odyssee - Tago Settler  (gelezen 11949 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hans-K

  • Gast
Re:Advies aankoop Jametic outdoor - Trigano Odyssee - Tago Settler
« Reactie #30 Gepost op: september 14, 2010, 06:48:16 pm »

Mooie wagen veel vakantieplezier en nu maar snel naar de zomer of een warm land
Gelogd

HarryV

  • Gast
Re:Advies aankoop Jametic outdoor - Trigano Odyssee - Tago Settler
« Reactie #31 Gepost op: september 14, 2010, 09:00:36 pm »

Mooi  :# kan na het zien van deze foto's niet wachten om die van ons te gaan halen, wij hadden namelijk de laatste  >:(, schrik sloeg me om het hart toen ik las dat jullie de voorlaatste gekocht hadden, we stonden dan ook die zaterdag om 9:35 direct op de stoep bij vervat
Gelogd

denflippen

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 12
Re:Advies aankoop Jametic outdoor - Trigano Odyssee - Tago Settler
« Reactie #32 Gepost op: september 15, 2010, 09:21:25 pm »

Aan HarryV : succes met de laatste Jametic Outdoor 2010 en sorry dat ik je laten schrikken heb ,was zo niet bedoeld  :W :H
Aan Jellewa : ons grondzeil ligt mooi strak op de grond en heb niet de indruk dat het te krap is gemaakt.Bij het opstellen heb ik eerst het grondzeil ingeritst en pas daarna de twee hoekpoten en middenstok(dak) geplaatst en na deze pas de haringen gedaan.(Misschien dat dit er iets mee te maken heeft ?)Voor zover ik mij kan herinneren zit de rits van de luifel  bij ons niet echt bovenaan en ook niet aan de voorkant maar eerder net op de hoeklijn.
Wel heb ik de indruk dat diegene die in Frankrijk het dekzeil gemaakt heeft een beetje dronken  W: W: W: was toen hij  het merkplaatje "Jamet" eraan bevestigt heeft  :#!!!!Heb jij dit ook ??
Gelogd

Chrisje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 522
Re:Advies aankoop Jametic outdoor - Trigano Odyssee - Tago Settler
« Reactie #33 Gepost op: september 15, 2010, 10:55:21 pm »

Wel heb ik de indruk dat diegene die in Frankrijk het dekzeil gemaakt heeft een beetje dronken  W: W: W: was toen hij  het merkplaatje "Jamet" eraan bevestigt heeft  :#!!!!Heb jij dit ook ??


Is ie toevallig ook naar het najaarklapweekend geweest
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Advies aankoop Jametic outdoor - Trigano Odyssee - Tago Settler
« Reactie #34 Gepost op: september 16, 2010, 11:38:02 am »

Aan Jellewa : ons grondzeil ligt mooi strak op de grond en heb niet de indruk dat het te krap is gemaakt.Bij het opstellen heb ik eerst het grondzeil ingeritst en pas daarna de twee hoekpoten en middenstok(dak) geplaatst en na deze pas de haringen gedaan.(Misschien dat dit er iets mee te maken heeft ?)Voor zover ik mij kan herinneren zit de rits van de luifel  bij ons niet echt bovenaan en ook niet aan de voorkant maar eerder net op de hoeklijn.
Wel heb ik de indruk dat diegene die in Frankrijk het dekzeil gemaakt heeft een beetje dronken  W: W: W: was toen hij  het merkplaatje "Jamet" eraan bevestigt heeft  :#!!!!Heb jij dit ook ??
Beetje slordig de naam zo scheef. Wij klappen de wagen open, ook de tent en bevestigen dan eerst het grondzeil alvorens de tent te spannen. Bij de dealer zag ik ook het nieuwe model met aan de zijkanten het grondzeil zwevend. Als je daar op stapt, trek je ook de tent mee naar beneden, wat niet de bedoeling is. Naar mijn idee hoort een grondzeil recht onder het tentdoek, haaks naar boven te gaan en op de grond te rusten. Niet te zweven, dan klopt er iets niet met de maat. Ik maakte hierover een opmerking tegen de dealer, maar die wuifde dit weg met de reactie dat het zo hoort en dat alles met de  computer is gemaakt. Zal best, maar als de computer niet goed staat ingesteld, kloppen de maten ook niet. OOk de rare knikken in het tentdoek ter hoogte van het schort wuifde hij weg met dezelfde opmerking dat het zo eenmaal hoort. Raar. Maar vooruit, de wagen staat nu bij de dealer en ik hoor het wel wat er is gebeurd ter oplossing van de klachten. Daarna zal ik me op verdere acties beraden als het niet naar mijn zin is. Tenslotte heb ik recht op een goed product.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal