Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Aanschaf Holtkamper Modulair  (gelezen 707 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hendrik

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: -Holtkamper Cocoon XL 2009
  • Mensch, wer bist du
Aanschaf Holtkamper Modulair
« Gepost op: juli 05, 2023, 04:55:45 pm »

Beste mensen,
Wij zijn in het bezit van een Holtkamper Cocoon XL 2009 met een Greenbox keuken, Trailer Hitch. Ons is een Cocoon Modulair MMT aangeboden uit 2018 zonder kindertent die zeer weinig gebruikt is. IN de XL hebben wij de Kidsroomtent waarvan mijn dochter van 12 gebruikt maakt. Verder is de Modulair voorzien van Pack&Go welke bij de XL ontbreekt. OP de dissel van de Modulair is een fietsendrager voor twee fietsen bevestigd. Kan daar een voorziening voor drie fietsen gemaakt worden? De XL is nog in een prima staat waar je momenteel nog wel een war voor kan vragen. Waar ik een kans ziet om met de Modulair de komende tijd weer vooruit te komen, ziet mijn vrouw alleen maar beperkingen.... Komt jullie dit bekent voor en wat is wijsheid. Ze vragen 10.000 euro voor de onberispelijke Modulair.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Aanschaf Holtkamper Modulair
« Reactie #1 Gepost op: juli 05, 2023, 05:13:39 pm »

Dat is altijd moeilijk te oordelen.
Maar houd er rekening mee dat de modulair wel een stukje kleiner is in de voortent.
Dus als je dochter binnen blijft slapen dan snoept dit een stuk van je binnenruimte weg.

Heeft hij een keuken achter op of is de tent omgedraaid?
Als hij omgedraaid is dan wil je er vast een keuken op hebben en ben je je ruimte voor fietsen kwijt.

Of er 3 fietsen passen ligt een beetje aan de ruimte op de dissel.
Zit er een kogel op voor een fietsen drager of zitten de fietsendrager er vast op?
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

☀️Summer☀️

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 24
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
Re: Aanschaf Holtkamper Modulair
« Reactie #2 Gepost op: juli 05, 2023, 08:38:57 pm »

Wij hebben zelf een Cocoon Modulair gehad, ouder onderstel met tent uit 2020/2021.
Binnentent is net zo groot als de Cocoon XL, maar dan zonder de uitbouw. Daar kan je dus wel een kindertent aan ristsen, een kindertent M is vergelijkbaar met de XL. Nieuw rond de 800/900 euro, tweedehands zeldzaam, dan rond de 500/600 euro

Je zou links vd ingang je dochter kunnen laten slapen, maar binnentent wordt dan zeker wel wat krapper (en rommeliger). Ik zou voorkeur hebben voor een kindertent.

Wij hebben onze Modulair in het voorjaar voor 8500 verkocht, incl trailerhitch voor de fietsen (dus achterop) en de grote aluminium keuken op de dissel (dus niet de greenbox).

10.000 is missch dan nog best aan de prijs zonder kindertent, keuken en trailerhitch? Al hadden wij natuurlijk wel een wat ouder onderstel...

Succes met de keuze! Wij vonden de twee ronde raampjes en het overstekende dakje geweldig bij de Modulair; prachtige, stoere wagen!

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Gelogd

Hendrik

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: -Holtkamper Cocoon XL 2009
  • Mensch, wer bist du
Re: Aanschaf Holtkamper Modulair
« Reactie #3 Gepost op: juli 06, 2023, 09:51:01 pm »

Dank voor je reaktie Summer,
Het is inderdaad aan de prijs. Maar dat zijn de vraagprijzen van goeie occasions sowieso de laatste tijd. Wat ik ook een groot voordeel vind is dat de buizen van het frame van RVS is. Dus geen afbladderende lakresten meer in de tent. Dat vind ik heel storend. Onze XL is een zeer complete wagen maar wel zonder Pack'nGo. Dat is toch een gemis ondanks onze grote kapschuur waarin wij hem zonder problemen kunnen opzetten om in de bak te komen. Toch verwachten wij er wat voor te krijgen als wij hem te koop zetten. Zaterdag gaan wij de Modulair bekijken, wij hebben de eerste keus''... er zijn andere gegadigden voor dezelfde prijs.. Tja.. De keuken zullen wij niet zo gauw missen want wij zijn al in bezit van een losse vergelijkbare koelkast en koken deden wij al voornamelijk op de adac toestel. 






Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal