Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: productie Holtkamper  (gelezen 15427 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paadje

  • Gast
Re:productie Holtkamper
« Reactie #30 Gepost op: augustus 23, 2011, 09:04:31 am »

Wat een scherpe moderators hier! 8)
Ten aanzien van de productie dan maar weer: waarom houden de verschillende producenten dat nu uit concurrentieoverwegingen geheim? Omdat het inzicht geeft in de marges op de producten of wat?
Ik ben duidelijk geen econoom...
Gelogd

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Re:productie Holtkamper
« Reactie #31 Gepost op: augustus 23, 2011, 07:40:53 pm »

Volgens mij staan de omzetcijfers wel in de kvk uitreksels. Aangezien een gemiddelde hk toch wel tussen de 12 en de 17 k kost is het rekensommentje snel gedaan, alhoewel het natuurlijk een indicatie is.

Ik kan me voorstellen dat het vergelijken van verkoopaantallen de verkopen zou kunnen beinvloeden. De mens is een kudde dier (of is het kuddendier) dus waar er veel van verkocht worden, zal wel goed zijn. Maar niets is minder waar. Het gaat om de belevenis.

Ikmben in ieder geval blij met onze cocoon. Of er nou veel of weinig van zijn, worden verkocht  :)





Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re:productie Holtkamper
« Reactie #32 Gepost op: september 11, 2011, 09:41:13 am »

Toevallig dat ik dit topic tegenkom  :)

Wij zijn gisteren in Bunnik geweest om eens naar de Cocoon te gaan kijken en het eerste wat ik aan mijn wederhelft vroeg toen we het terrein afreden:
     'Hoeveel zullen ze er nu per jaar verkopen?'

Wij zijn er het afgelopen jaar zeggen en schrijven 1 tegengekomen (een cocoon die bij ons op de camping stond). Als je naar het pand kijkt, de verkopers die er rond lopen en in Emmen nog eens zo'n vestiging hebben dan zullen dat er toch heel wat moeten zijn.

(  :off We waren eigenlijk van plan een Cabanon Malawi (met slaaptent achter, met luifel, zonder voortent, zonder keuken) aan te schaffen en gingen voor de zekerheid toch maar HK langs en ik moet zeggen dat de Cocoon het prijsverschil in kwalitatief opzicht en op details zeker waard is. Vrouwlief wil dan natuurlijk meteen weer de  Cocoon XL MTT, maar dat ik vind ik dan wel weer teveel van het goede. We hebben in ieder geval nog heel wat stof tot nadenken en wachten in ieder geval met de aanschaf tot de CampingRai eind oktober)
« Laatst bewerkt op: september 11, 2011, 09:44:19 am door nunogconway »
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.254
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:productie Holtkamper
« Reactie #33 Gepost op: september 11, 2011, 09:53:45 am »

Kan je verzekeren dat er genoeg verkocht worden.
Elke keer als ik er kom staan er weer een paar op de uitlever plein.
Zeker de Cocoon is een verkooptopper.
Zou wel voor de omgekeerde versie gaan zodat je de dissel achter de wagen hebt als je hem opgezet hebt.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Re:productie Holtkamper
« Reactie #34 Gepost op: september 11, 2011, 10:33:35 am »


 :off

Ik heb de mtt compact (dus zonder de keuken). hierdoor meer ruimte onder de luifel. Hebben een basecamp keukenkastje en een cadac twee pits fornuis voor 160 euro bij elkaar gekocht. Kan je overal neer zetten en heb je lekker veel ruimte onder de luifel.

Succes met deze 'moeilijke' keuze. Maar ja ik ben bevooroordeeld
Gelogd

Rob Moerkerken

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 314
Re:productie Holtkamper
« Reactie #35 Gepost op: september 11, 2011, 03:40:56 pm »

In 2010 hebben ze zo'n 80 Kyte' s verkocht, heb ik vernomen en in 2011 een veelvoud hiervan....
Gelogd

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re:productie Holtkamper
« Reactie #36 Gepost op: september 15, 2011, 09:11:56 pm »

80? in 2010? Da's ook niet veel.
Gelogd

sarah

  • Gast
Re:productie Holtkamper
« Reactie #37 Gepost op: december 05, 2011, 10:39:06 am »

weten we al hoeveel per jaar. De kyte is natuurlijk ook de duurste toch? Dus die worden natuurlijk het minst verkocht neem ik aan. Ik ben nieuwsgierig, want mijn schoonvader zei zo iets van er worden minder van dit soort gemaakt dan andere vouwwagens volgens mij zei hij dat ivm de kosten van de aanschaf. Maar ik betwijfel het.... mensen lijken gewoon te vallen voor de holtkamper en ze praten er graag over zie dit forum. Volgens mij als je tegen een HKtje aanloopt ben je bereidt om wat meer geld erin te steken, ik wel igv. Jammer genoeg mijn man niet. :N
Gelogd

JanW

  • Gast
Re:productie Holtkamper
« Reactie #38 Gepost op: december 06, 2011, 06:38:30 pm »

Heeft iemand HK al eens gebeld? Het aantal wat er per jaar geproduceerd wordt zal toch niet geheim zijn lijkt mij?
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.254
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:productie Holtkamper
« Reactie #39 Gepost op: december 06, 2011, 08:11:47 pm »

Dat is wel zo.
Ze vertellen dit niet uit concurrentie overwegingen.
Zeggen ze tenminste tegen de club. :P
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.254
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:productie Holtkamper
« Reactie #40 Gepost op: december 06, 2011, 08:12:43 pm »

weten we al hoeveel per jaar. De kyte is natuurlijk ook de duurste toch? Dus die worden natuurlijk het minst verkocht neem ik aan. Ik ben nieuwsgierig, want mijn schoonvader zei zo iets van er worden minder van dit soort gemaakt dan andere vouwwagens volgens mij zei hij dat ivm de kosten van de aanschaf. Maar ik betwijfel het.... mensen lijken gewoon te vallen voor de holtkamper en ze praten er graag over zie dit forum. Volgens mij als je tegen een HKtje aanloopt ben je bereidt om wat meer geld erin te steken, ik wel igv. Jammer genoeg mijn man niet. :N
Verkijk je niet op de kyte.
De wagens die het best verkopen zijn de Kyte en de Cocoon.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sarah

  • Gast
Re:productie Holtkamper
« Reactie #41 Gepost op: december 06, 2011, 09:22:01 pm »

Echt wordt de kyte het meest verkocht?! De cocoon had ik wel verwacht maar de kyte.... Hij is wel heel mooi de kyte. Maar Alex weet je dan ook getallen?
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.254
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:productie Holtkamper
« Reactie #42 Gepost op: december 06, 2011, 09:28:49 pm »

Nee en die zal Jelle holtkamp ook niet vrijgeven.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sarah

  • Gast
Re:productie Holtkamper
« Reactie #43 Gepost op: december 06, 2011, 11:55:04 pm »

Toch misschien een poging wagen op de Caravana. Dat wordt mijn eerste kampeerbeurs!
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:productie Holtkamper
« Reactie #44 Gepost op: december 07, 2011, 09:32:27 am »

Maakt het eigenlijk uit hoeveel HK er verkoopt? Zolang ze maar blijven bestaan en ik er eentje heb ;)
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal