Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: nieuwtje voor de Cocoon  (gelezen 6681 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

toonvkr

  • Gast
Re:nieuwtje voor de Cocoon
« Reactie #15 Gepost op: september 08, 2011, 05:09:15 pm »


Ik wil jullie plezier niet temperen, maar mijn Roadmaster Family van 1979 heeft een zodanig slang aan de keuken, dat we de gasfles in en buiten de keuken kunnen plaatsen.  als de fles buiten de keuken staat, voer je de slang aan de achterzijde van de keuken door een opening naar buiten. Zet je hem in de keuken dan hou je de slang ook in de keuken. Deze innovatie uit 1979 bevalt ons prima, en overigens heeft die fles 22 jaar gewoon buiten de keuken op de grond gestaan, zodat we onze pannen, bordjes, bestek etc. in de keuken kunnen plaatsen. Overigens heeft deze keuken uuit 1979 nog één noviteit; er zit geen stromend water en geen wasbak in. Dit levert extra ruimte in de keuken op, zowel doordat er geen wasbak inzit, en doordat er geen batterijpack e.d. nodig zijn.  Als compensatie hebben wij een plastic afwasbak, daar doen we de afwas in en dan lopen we naar naar het toilletgebouw waar warm en koud stromend water aanwezig is.  Ja, je moet er maar opkomen.
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:nieuwtje voor de Cocoon
« Reactie #16 Gepost op: september 08, 2011, 06:52:37 pm »

dit vind ik nou echt om te  :H :H :H :H :H :H :H :H :H :H
en toonvkr ik geef je groot gelijk ;) 
Gelogd

mars

  • Gast
Re:nieuwtje voor de Cocoon
« Reactie #17 Gepost op: september 08, 2011, 06:54:54 pm »

Een patent denk ik niet, wel een behoorlijke prijsverhoging. :K

Dus niet........ cadeautje van HK. Evenals de stroomvoorziening in de Kyte keuken en CEE-buitenaansluiting op het chassis .
Staat nergens vemeldt..... krijg je er zo bij.   :>
Gelogd

az

  • Gast
Re:nieuwtje voor de Cocoon
« Reactie #18 Gepost op: september 09, 2011, 03:40:44 pm »

 Jamet en trigano hebben dit ook al jaren openingen in de achterzijde van de keuken.
Gelogd

Rob Moerkerken

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 314
Re:nieuwtje voor de Cocoon
« Reactie #19 Gepost op: september 09, 2011, 04:17:53 pm »

Gezien in Bunnik vandaag, is geen opening maar een vaste gas aansluiting met een snelkoppeling aan de linker achterzijde van de base-kitchen.
Gevraagd of iets dergelijks mogelijk is in de Kyte keuken voor het aansluiten van een grote externe gasfles.

gr. Rob
Gelogd

Paadje

  • Gast
Re:nieuwtje voor de Cocoon
« Reactie #20 Gepost op: september 11, 2011, 05:03:33 pm »

Ik wil jullie plezier niet temperen, maar mijn Roadmaster Family van 1979 heeft een zodanig slang aan de keuken, dat we de gasfles in en buiten de keuken kunnen plaatsen.  als de fles buiten de keuken staat, voer je de slang aan de achterzijde van de keuken door een opening naar buiten. Zet je hem in de keuken dan hou je de slang ook in de keuken. Deze innovatie uit 1979 bevalt ons prima, en overigens heeft die fles 22 jaar gewoon buiten de keuken op de grond gestaan, zodat we onze pannen, bordjes, bestek etc. in de keuken kunnen plaatsen. Overigens heeft deze keuken uuit 1979 nog één noviteit; er zit geen stromend water en geen wasbak in. Dit levert extra ruimte in de keuken op, zowel doordat er geen wasbak inzit, en doordat er geen batterijpack e.d. nodig zijn.  Als compensatie hebben wij een plastic afwasbak, daar doen we de afwas in en dan lopen we naar naar het toilletgebouw waar warm en koud stromend water aanwezig is.  Ja, je moet er maar opkomen.
Je zou mijn plezier pas temperen als ik speciaal voor die aansluiting de vouwwagen gekocht zou hebben. Ik vond het een leuk extraatje dat ik de moeite waard vond om te delen met dit forum. Als jij gelukkig bent met je vouwwagen uit 1979 dan zou ik daar vooral aan vasthouden, want dat is waarschijnlijk Goedkoper kamperen dan in het ding van mij. Overigens is de wasbak bij holtkamper uiteraard een optie van 300+ euro die ik er dan weer niet in heb zitten.
Gelogd

peter123456

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 437
  • Merk Vouwwagen: (G) roadmaster
Re:nieuwtje voor de Cocoon
« Reactie #21 Gepost op: september 11, 2011, 05:17:59 pm »

Ik wil jullie plezier niet temperen, maar mijn Roadmaster Family van 1979 heeft een zodanig slang aan de keuken, dat we de gasfles in en buiten de keuken kunnen plaatsen.  als de fles buiten de keuken staat, voer je de slang aan de achterzijde van de keuken door een opening naar buiten. Zet je hem in de keuken dan hou je de slang ook in de keuken. Deze innovatie uit 1979 bevalt ons prima, en overigens heeft die fles 22 jaar gewoon buiten de keuken op de grond gestaan, zodat we onze pannen, bordjes, bestek etc. in de keuken kunnen plaatsen. Overigens heeft deze keuken uuit 1979 nog één noviteit; er zit geen stromend water en geen wasbak in. Dit levert extra ruimte in de keuken op, zowel doordat er geen wasbak inzit, en doordat er geen batterijpack e.d. nodig zijn.  Als compensatie hebben wij een plastic afwasbak, daar doen we de afwas in en dan lopen we naar naar het toilletgebouw waar warm en koud stromend water aanwezig is.  Ja, je moet er maar opkomen.
[/quote

mijn holtkamper family had geen eens een keuken, tenzij je de ijzeren klapkast met 3 waakvlammetjes een keuken kon noemen.
onze roadmaster had er wel een met wasbak, deze is er uitgegaan en vervangen door een lade waarin alle kopjes, bekers, messen en vorken inliggen, kortom een zee van ruimte dus  :+
Gelogd
nu roadmaster familie S, was holtkamper Family de luxe.....
heet tegenwoordig (g)roadmaster

mars

  • Gast
Re:nieuwtje voor de Cocoon
« Reactie #22 Gepost op: september 11, 2011, 06:47:47 pm »

Ik wil jullie plezier niet temperen, maar mijn Roadmaster Family van 1979 heeft een zodanig slang aan de keuken, dat we de gasfles in en buiten de keuken kunnen plaatsen.  als de fles buiten de keuken staat, voer je de slang aan de achterzijde van de keuken door een opening naar buiten. Zet je hem in de keuken dan hou je de slang ook in de keuken. Deze innovatie uit 1979 bevalt ons prima, en overigens heeft die fles 22 jaar gewoon buiten de keuken op de grond gestaan, zodat we onze pannen, bordjes, bestek etc. in de keuken kunnen plaatsen. Overigens heeft deze keuken uuit 1979 nog één noviteit; er zit geen stromend water en geen wasbak in. Dit levert extra ruimte in de keuken op, zowel doordat er geen wasbak inzit, en doordat er geen batterijpack e.d. nodig zijn.  Als compensatie hebben wij een plastic afwasbak, daar doen we de afwas in en dan lopen we naar naar het toilletgebouw waar warm en koud stromend water aanwezig is.  Ja, je moet er maar opkomen.

En zo kampeert iedereen op z'n eigen manier........... mooi toch!  :zw :zw :zw :zw

leven en laten leven........
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re:nieuwtje voor de Cocoon
« Reactie #23 Gepost op: september 11, 2011, 11:54:06 pm »

[off topic]
Hierboven staan mooie voorbeelden van onnodig quoten/citeren.

Hadden we laatst een discussie over.

[/off topic]
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal