Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: afdekhoes keuken  (gelezen 14675 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mars

  • Gast
afdekhoes keuken
« Gepost op: oktober 02, 2011, 07:50:56 pm »

Voor de liefhebbers, de katoenen afdekhoes voor de Cocoon-Kyte-keuken wordt leverbaar! Wat er al wel voor de Kyte was, komt nu dus ook voor de Cocoon.
Groot voordeel is dat je bij (zeer)slecht weer niet de keuken hoeft in te klappen.  :**
Gelogd

cewi

  • Goldmember 2024
  • Klap nerd
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 413
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon MTT
  • HK Cocoon MTT
Re:afdekhoes keuken
« Reactie #1 Gepost op: oktober 17, 2011, 06:09:54 pm »

Afgelopen zaterdag hebben wij een Cocoon MMT met Kyte keuken besteld. Ook wij vonden het vreemd dat er geen afdekhoes beschikbaar was voor de keuken. Op onze vraag aan de verkoper vertelde deze dat er geen afdekhoes beschikbaar is. Hij zou het doorgeven en misschien dat er iets mee wordt gedaan. Erg vreemd omdat dit bericht " ouder" is als ons bezoek aan Holtkamper!
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:afdekhoes keuken
« Reactie #2 Gepost op: oktober 17, 2011, 08:26:13 pm »

Ik weet niet of het jullie helpt maar ik kocht me gewoon een afdekhoek voor kussens van tuinstoelen. Je hebt ze in verschillende maten en waterdicht. Er ging wel wat zoekwerk aan vooraf voor ik de juist maat vond. Ik heb er bv eentje van 1.40 X 60 X 70. MIjn keuken stond buiten (vouwkeuken) en de hoes ging er 's avonds gewoon over. Alles bleef er lekker droog onder.
Je kan ook zo'n hoezen kopen waar onderaan zeilogen zitten zodat je er een touw of kleefstip kan doorsteken om de boel vast te sjorren.
Gelogd

cewi

  • Goldmember 2024
  • Klap nerd
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 413
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon MTT
  • HK Cocoon MTT
Re:afdekhoes keuken
« Reactie #3 Gepost op: oktober 18, 2011, 07:33:30 pm »

@ Mieke, zelf waren we ook al op het idee gekomen. Ik vind het alleen vreemd dat hier melding wordt gemaakt dat er een hoes leverbaar wordt, maar bij Holtkamper weten ze van niets.
Gelogd

mars

  • Gast
Re:afdekhoes keuken
« Reactie #4 Gepost op: oktober 18, 2011, 08:28:52 pm »

@cewi,

Zoals ik al schreef, de hoes wordt leverbaar. Zal w.s. begin ( voorjaar?) 2012 worden.
Wij hebben in juli de Cocoon besteld en toen was er nog geen hoes. Begin oktober wel.(proefmodel)  Navraag gedaan, met bovenstaand antwoord.
Gelogd

cewi

  • Goldmember 2024
  • Klap nerd
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 413
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon MTT
  • HK Cocoon MTT
Re:afdekhoes keuken
« Reactie #5 Gepost op: oktober 19, 2011, 06:44:44 pm »

@mars, we houden het in de gaten!
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:afdekhoes keuken
« Reactie #6 Gepost op: oktober 20, 2011, 11:34:24 am »

Hoe ziet zo hoes er voor de cocoon uit dan? Ik kan me er geen voorstelling van maken. Wij hebben ook een cocoon en bij regen klappen wij hem dicht of we halen hem van de dissel af en draaien hem zodat hij met de rug in de regen staat.

Mieke kan jij me misschien nog beter uitleggen wat je bedoel voor hoes die jij gekocht heb?? Je zei voor tuinstoelkussens maar die zijn toch veel te klein om over de keuken heen te schuiven??
Gelogd
Jevipro

Alberik

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 365
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Holtkamper Nano
Re:afdekhoes keuken
« Reactie #7 Gepost op: oktober 20, 2011, 07:42:05 pm »

Zoals de topic starter aangaf gaat het hier om een afdekhoes voor de cocoon met kyte keuken.
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:afdekhoes keuken
« Reactie #8 Gepost op: oktober 20, 2011, 08:17:46 pm »

@Jari: Je hebt in allerlei tuinwinkels hoezen in alle maten, kleuren en materialen. Het is een beetje zoeken alvorens je de geschikte hoes vindt.
ik bedoel dus hoezen zoals hier:http://www.tuin-meubelen.nl/go.php?m=rbk&t=shw&rbk_id=50&pgp_id=58
Ik ben er zeker van dat er voor elke keuken wel een hoes te vinden is. WIj hebben dus een vouwkeuken met onderkastje (in doek): zo iets in deze aard http://www.kampeergoed.nl/campingkeuken-ibiza-pc-603.html?cPath=71_77_1445_1447. Het bleef dus buitenstaan inclusief gasvuur en al het keukengerief, hoesje erover en alles bleef droog.
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:afdekhoes keuken
« Reactie #9 Gepost op: oktober 20, 2011, 08:22:55 pm »

Mieke dank je wel ik kan me er nu een betere voorstelling bij maken en dit is een simpele maar zeer goede oplossing ik ga me lichtje eens opsteken. Dank je wel voor je reactie
Gelogd
Jevipro

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:afdekhoes keuken
« Reactie #10 Gepost op: oktober 20, 2011, 08:28:23 pm »

Je kunt ook kijken naar hoezen voor grote gas BBQ's, ik heb voor mijn 4 brander BBQ een stevige en grote hoes bij de Makro gehaald voor een paar tientjes, meestal waren ze rond de 80-90 euro voor dit formaat.

Hij staat op deze manier het hele jaar buiten (past niet in het tuinhuisje namelijk) en is prima beschermt, ik heb na 2 jaar deze zomer een nieuwe gekocht en daar staat ie nu weer lekker onder.
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Opblaasbare Kyte Full Options
Re:afdekhoes keuken
« Reactie #11 Gepost op: oktober 31, 2011, 09:35:23 pm »

De afdekhoes komt er niet alleen voor de Kyte keuken op de Cocoon, maar op de beurs was ie er ook voor de Base kitchen. Of ie ook voor de Green Box komt weet ik niet.
Gelogd

cewi

  • Goldmember 2024
  • Klap nerd
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 413
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon MTT
  • HK Cocoon MTT
Re:afdekhoes keuken
« Reactie #12 Gepost op: november 23, 2011, 08:58:52 pm »

Afdekhoes medio 2012 beschikbaar voor de Kyte keuken op de Cocoon MTT, staat op de site. Voor 225 euro probeer ik zelf wel iets te maken :)
Gelogd

pdm

  • Gast
afdekhoes keuken
« Reactie #13 Gepost op: januari 25, 2012, 03:24:08 pm »

...
« Laatst bewerkt op: augustus 02, 2014, 02:30:06 pm door pdm »
Gelogd

cewi

  • Goldmember 2024
  • Klap nerd
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 413
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon MTT
  • HK Cocoon MTT
Re: afdekhoes keuken
« Reactie #14 Gepost op: januari 25, 2012, 04:00:18 pm »

@pdm, proficiat met je nieuwe wagen. Inderdaad staat het erg mooi. Voor ons niet meer als noodzakelijk, wil je de keuken niet elke avond moeten dichtklappen.Hij staat tenslotte onder de luifel en we hebben geen behoefte aan nachtelijk bezoek van eventueel dieren. Echter, 225 euro vinden wij veel geld voor een afdekhoes. Zelf willen we een afdekhoes maken, het ontwerp maken we als we de eerste keer gaan kamperen. Stof kun je gewoon bij HK kopen, zodat het er toch mooi uit komt te zien, hopen wij :)
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal