Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Eigenaar van een Holtkamper geworden  (gelezen 10799 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sarah

  • Gast
Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Gepost op: december 06, 2011, 09:35:32 pm »

JAaaaaaaaaaaaaaaaa! WE hebben er 1. Van de één op de andere dag kwam ik dit forum binnen wandelen. Opzoek naar antwoorden over de aart kok en holtkamper.
Mijn beslissing was genomen: ik wilde de Cocoon Xl in de outlet bij Holtkamper kopen, is toch zo'n 6000euro goedkoper. Nu nog mijn man overtuigen dacht ik. Hij vond immers de Holtkamper ook het mooist. Maar allemaal veel te duur voor ons, dus dit moest het zijn dacht ik.
Maar nee hoor nog niet enthousiast genoeg. Bang dat we naar een jaar het kamperen zat zouden zijn en dan zou 7000 toch een behoorlijk bedrag zijn. Teleurgesteld dat ik was..... gaf ik niet op!!!!!!
Hup MP op en daar zag ik een oude Holtkamper. Wat nu als we op deze bieden en daarmee 2 jaar testen en dan onze beslissing maken voor een nieuwe of een vrij nieuwe 2ehands. Jaaaaaaaaa dat wilde hij wel!
EN het is gelukt. WE zijn bijna eigenaar van een Holtkamper. Wel een vrij oude en niet het model wat we normaal zouden kiezen maar dat maakt niet uit. Nu nog ophalen. :>
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.253
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #1 Gepost op: december 06, 2011, 09:42:51 pm »

Welk model is het geworden dan?
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #2 Gepost op: december 06, 2011, 10:01:44 pm »

mooi, proficiat.
maar eh eh.....wat is het geworden??

vertel, vertel
Gelogd

sarah

  • Gast
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #3 Gepost op: december 06, 2011, 11:53:37 pm »

Een Astro!
Gelogd

buzz

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 108
  • Merk Vouwwagen: holtkamper flyer
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #4 Gepost op: december 07, 2011, 12:23:05 am »

gefeliciteerd met jullie aanwinst en veel plezier ermee!!!!
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #5 Gepost op: december 07, 2011, 09:18:20 am »

Leuke keuze!

Ik hoop dat hij bevalt. Heb je hem al "live" gezien of alleen nog maar op foto?

Wij doen al jaaaren met 2de hands HKtjes en dat bevalt ons wel. Nu ja, ik blijf een knutsel en pruts mie dus aanpassingen hier en daar is een hobby.

PS: jullie hebben 3 kids ben je niet bang voor gebrek aan ruimte in de Astro?
« Laatst bewerkt op: december 07, 2011, 09:31:10 am door Mieke »
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #6 Gepost op: december 07, 2011, 10:35:04 am »

Gefeliciteerd Sarah, veel plezier ermee! En met zijn 5-en past prima hoor.
Gelogd
live life outdoors

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.781
  • Merk Vouwwagen: Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #7 Gepost op: december 07, 2011, 11:12:20 am »

Gefeliciteerd met de Astro! Hou ons op de hoogte hoe het kamperen er mee bevalt in het nieuwe seizoen!
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

dobunl

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 48
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Country Anniversary Black
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #8 Gepost op: december 07, 2011, 11:30:22 am »

@Sarah: veel kampeerplezier met de Astro!

Wij hebben enkele jaren geleden eenzelfde keuze gemaakt: een wat oudere vouwwagen kopen om te zien of het wat is en dan later een goeie. Het is toen ook wat oudere Astro met enige ervaring geworden. Beviel prima en na de eerste vakantie door Holtkamper geheel laten nakijken. Zij vonden hem nog in prima staat. Gevolg: er  komt geen andere, we gebruiken hem nog steeds. Momenteel wordt er een rits voor de voorwand (gevonden op MP) ingezet en een keukenluifel gemaakt. Ook het lattenbodumbed heb ik op MP gevonden en staat klaar om erin gezet te worden.
Gelogd

sarah

  • Gast
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #9 Gepost op: december 07, 2011, 05:40:59 pm »

Bij de astro zit een voortent dus ik ben niet bang voor de ruimte. Stapelbedje, Kampeerbedje en dan is idd de basis ruimte vol! We zijn van plan om het mooie weer op te zoeken of als er mooi weer is ons HKtje te pakken. Dus dan slapen we er alleen in. En ik hoop dat we het meeste buiten zullen leven.
De oude astro (17jr) heeft natuurlijk geen gasdrukveren lattenbodem, maar volgens mij kan die er wel in en is dat wsl ook zelf te maken???? Maar ik denk altijd heel makkelijk en dan uiteindelijk is het een rot klus. Dat lijkt mij handig dan kunnen we de kleren onder het bed houden. Maar zou dat mogelijk zijn?
Wat vindt jij @dobunl?@ Mieke kan jij die in elkaar prutselen  :H
En @dobunl wat grappig dat jullie er nog steeds mee kamperen. Hoeveel kost zo'n check bij HK?
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #10 Gepost op: december 07, 2011, 06:19:29 pm »

Mieke kan jij die in elkaar prutselen  :H
Voor grote prutswerken kijk ik eens lief naar mijn man :+
Wat zit er dan nu op de plek waar je slaapt? De bedmaat van de Astro is een standaard maat 140x200 dus een gewone lattebodem + gasveren plaatsen moet te doen zijn.
Ik heb alleen een beetje bedenkingen van je invulling van de basisruimte: stapelbed + nog een gewoon bedje :? Volgens mij is dat een beetje te optimisch om dat er allemaal in te krijgen. Je zal het er misschien wel in krijgen maar ik vraag me af hoe je dan nog in de bagageruimte onder het bed raakt en hoe jullie nog in het bed raken.
Ik wil je alleen maar waarschuwen. Wij zoeken ook altijd het goed weer op mar dit jaar viel dat even tegen. Frantkijk was nat dit jaar. Wij zaten met 4 in de Astro, onze kinderen sliepen in een bijzettent en toch was de Astro behoorlijk krap bij regenweer.
lees misschien onze evraring eens:
http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,7765.0.html

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,7728.0.html
Ps: onze Astro is ook van 1996 even oud als mijn jongste dochter. Gek, onze vorige HK Flyer was van het geboortejaar van onze oudste dochter
« Laatst bewerkt op: december 07, 2011, 06:28:43 pm door Mieke »
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #11 Gepost op: december 07, 2011, 07:50:45 pm »

Een Astro, mooi gefeliciteerd.
maar met 3 kids, wel wat krap. een bijzettent is een goede optie.
een verblijf op vaste en langere plek kan je meer comfort geven bij slechtweer door het gebruik van een tarp.
Anders is het echt heel knus onder de luifel.

wat zal deze winter nog lang duren.....
Gelogd

sarah

  • Gast
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #12 Gepost op: december 07, 2011, 08:28:51 pm »

Het campingbedje(voor baby's) is 1mx 50cm zoiets en het stapelbedje is 175cm bij 63, dat moet passen, toch??? Maar dan is het handig als de bagage in kratten in de wagen kan blijven. Dat komt goed. Ik ben ervan overtuigd. Ik heb ook 3 jaar lang in onze Volkswagen fox alle bagage weten te proppen, dus ons kan ik er ook wel in proppen en idd, als het niet groot genoeg is. Koop ik een Tarp. Maar er zijn zat mensen die in een de Waard Tent 3 weken staan en die is echt wel kleiner, toch?

Bovendien gaan we nu dus naar een super de luxe camping, die is nu betaalbaar. Eerder deden we dat niet. EN daar zijn overdekte speelhallen bij slecht weer. En in de Languedoc is het mogelijk om lang slecht weer te hebben? Ben eerder bang dat het te heet is :P Wij twijfelen nog wel of we niet naar de Dordogne gaan in combinatie met Limoges (daar hebben we elkaar leren kennen, hij in een alpenkreuzer, ik in een kip) of zon, zee, strand, maar nu wijk ik af... :off

Wat leuk om reacties te krijgen! Ik vind het heel gezellig hier :J
Gelogd

mars

  • Gast
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #13 Gepost op: december 07, 2011, 08:58:24 pm »

Sarah, SUPER! Zul je geen spijt van krijgen. Ik zou hem wel ff na laten kijken.
Bel HK eens op voor een prijs van zo'n check?
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #14 Gepost op: december 08, 2011, 02:31:44 pm »

Als jij er van overtuigd bent dat het gaat lukken dan zal het wel!
Wie ben ik om je tegen te spreken  ;)

Gelogd
Pagina's: 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal