Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Eigenaar van een Holtkamper geworden  (gelezen 10796 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dobunl

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 48
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Country Anniversary Black
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #15 Gepost op: december 08, 2011, 09:30:56 pm »

De oude astro (17jr) heeft natuurlijk geen gasdrukveren lattenbodem, maar volgens mij kan die er wel in en is dat wsl ook zelf te maken???? Maar ik denk altijd heel makkelijk en dan uiteindelijk is het een rot klus. Dat lijkt mij handig dan kunnen we de kleren onder het bed houden. Maar zou dat mogelijk zijn?
Wat vindt jij @dobunl?
En @dobunl wat grappig dat jullie er nog steeds mee kamperen. Hoeveel kost zo'n check bij HK?

Ik betaalde (in 2009) voor een grote onderhoudsbeurt ? 245 en daar kwam nog wat klein materiaal bij. Ik vond het die uitgave wel waard; alleen is mijn Astro wat jonger (1999).

Wij sliepen op zich prima op de wagenbodem, maar alle spullen staan tijdens de reis op het bed en moeten allemaal een plekje ergens anders vinden. En toen ik een kant en klaar lattenbodembed zag was dat wel een buitenkansje. Ik had al eerder bij HK ge?nformeerd of ze nieuw te leveren zijn, maar daar zit een forse prijs aan (in 2009 ? 595).
Zelf maken? Zou moeten kunnen, maar  verg wel wat handigheid.

Enige nadeel: het bed wordt hoger, er moet een krukje mee om erop te klimmen.
Gelogd

sarah

  • Gast
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #16 Gepost op: december 09, 2011, 12:13:03 am »

De Astro heeft recent een onderhoudsbeurt gehad , kom ik achter. Dus die zit weer mooi `in the pocket'! Bijna 600 euro voor gasdrukveren lattenbodem etc, dat is inderdaad veel geld. Wij zijn niet handig dus zelf doen wordt niets maar een goede vriend van ons.... wie weet. Hij vindt dat soort dingen meestal wel mooi. Iki hoop dat het mogelijk is dat scheelt weer ruimte en anders ga ik de kratten stappelen en onder het nog niet aangeschafte stapelbedje plaatsen.

Vandaag trouwens Holtkamper gebeld omdat ik de oranje regisseursstoeltjes zo leuk vind die je in de holtkamper filmpjes ziet. Ze gaf mij het merk en ik dacht nog bij mezelf: opschrijven! Maar was de jongste aan het heen en weer wiegen, de middelste hing aan mijn been. Dus kon alleen luisteren en wat denk je 5 minuten later wist ik het niet meer terwijl ik aan de telefoon nog ezelsbruggetje maakte pfffff geheugen, Hilarisch was mijn ezelsbruggetje het lijkt op de naam van de fabrikant en het was in assen. Maar kan het niet vinden op internet, dus als mensen het weten.....

In gedachte al bezig met de inrichting
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #17 Gepost op: december 09, 2011, 12:18:10 am »

Hilarisch was mijn ezelsbruggetje het lijkt op de naam van de fabrikant en het was in assen. Maar kan het niet vinden op internet, dus als mensen het weten.....


Deze?

http://caravannen.wordpress.com/2011/02/11/quentin-regisseurstoel/
Gelogd

michielw

  • Gast
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #18 Gepost op: december 09, 2011, 09:38:42 am »

Deze?

http://caravannen.wordpress.com/2011/02/11/quentin-regisseurstoel/

Ik weet iig dat die oranje stoelen van HK van Brunner zijn en dat is deze ook, dus dat kan wel kloppen.
Gelogd

sarah

  • Gast
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #19 Gepost op: december 09, 2011, 12:40:07 pm »

Bedankt mannen inderdaad daar moeten ze vandaan komen. Ze moeten van Brunnen zijn. En ik maar googlen brummen campingstoeltjes, typisch :H
Gelogd

Esmi

  • Gast
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #20 Gepost op: december 10, 2011, 08:13:56 pm »

Hé wat leuk Sarah, jullie zijn er dus uitgekomen én al eigenaar van een vouwwagen. Ik ben nog steeds aan het rondkoekeloeren maar ik heb inmiddels ook iemand met een Astro gemaild, helaas wel aan de andere kant van het land. Ben benieuwd wat ik voor antwoord krijg op mijn vragenlijstje ;).
Veel plezier met jullie wagen!
Gelogd

sarah

  • Gast
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #21 Gepost op: december 10, 2011, 10:19:44 pm »

Esmi, Dat is wsl bij ons in de buurt, in het Oosten? Goede man, hij heeft mij per mail een tijdje terug goed geinformeerd over het hoe en wat van de Holtkampers en waar je op moet letten etc!

Succes ermee
Gelogd

mars

  • Gast
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #22 Gepost op: december 11, 2011, 07:13:42 pm »

Is dat niet dhr. Kole, die hier ook op dit forum ingeschreven staat?
Gelogd

Esmi

  • Gast
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #23 Gepost op: december 11, 2011, 08:14:18 pm »

Ja precies, dat is m! Helaas is het helemaal aan de andere kant van het land en zomaar ongezien een bod doen vind ik toch eng, ook al komt hij heel betrouwbaar over hoor! Maar als hij hier ook al bekend is zou  het toch wel goed moeten zijn  ;)...
Gelogd

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #24 Gepost op: december 11, 2011, 08:17:35 pm »

Je kan natuurlijk ook een bod onder voorbehoud doen. En maak jer een gezellig dagje van om te gaan kijken. :J
Gelogd

Esmi

  • Gast
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #25 Gepost op: december 11, 2011, 08:30:55 pm »

Wat grappig, ik zie net dat hij ook al antwoord had gegeven bij mijn topic over een tweedehands cocoon...
Misschien is dat wel een goed idee Leeuw, aan zoiets zaten we ook al te denken!
Gelogd

sarah

  • Gast
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #26 Gepost op: december 11, 2011, 08:33:45 pm »

Ik heb dat ook gedaan. WE moeten de Astro nog ophalen, maar mocht het zwaar tegenvallen. Wat ik absoluut niet verwacht dan gaat het gewoon niet door dat is de afspraak.

Mocht je hier in de buurt komen kijken kan je natuurlijk een rondje Twente maken met als HOOGTE PUNT het TWENTE STADION :> Dagje enschede. Twente training bekijken. Moet je natuurlijk wel van voetbal houden. Grolsch fabriek en ga zo maar door. WIj zijn in Oldenzaal getrouwd mooie omgeving hoor.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #27 Gepost op: december 11, 2011, 09:26:02 pm »

gefeliciteerd met de aanschaf en veel plezier gewenst :>
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #28 Gepost op: december 12, 2011, 07:01:57 am »

WIj zijn in Oldenzaal getrouwd mooie omgeving hoor.
Idd een mooi omgeving, kwam nogal eens vaak in de Lutte...
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:Eigenaar van een Holtkamper geworden
« Reactie #29 Gepost op: december 12, 2011, 08:45:19 am »

gefeliciteerd met de astro en heel veel kampeerplezier.
wanneer kan je hem gaan ophalen??
moet je nog lang wachten??
Gelogd
Jevipro
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal