Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Onderhoudsbeurt HK Hoeveel kost dat?  (gelezen 8474 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sarah

  • Gast
Onderhoudsbeurt HK Hoeveel kost dat?
« Gepost op: januari 08, 2012, 11:48:53 pm »

Tja mijn vraag staat hierboven en dan bedoel ik zonder reperaties. Ik ben benieuwd. Want hierom de hoek ben ik ongeveer 85 euro kwijt alleen voor de trailer.
Gelogd

Edwinv

  • Gast
Re: Onderhoudsbeurt HK Hoeveel kost dat?
« Reactie #1 Gepost op: januari 08, 2012, 11:58:10 pm »

 Als de tent verder ok is , dan zou ik het hiermin de buurt doen.
Vanuit twentenaar emmen is 2 keer op en neer rijden. (halen en brengen). Bereken eens hoeveel je dan kwijt bent aan brandstofkosten....

Even een vraagje.... Waar is dat bedrijf....
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re: Onderhoudsbeurt HK Hoeveel kost dat?
« Reactie #2 Gepost op: januari 09, 2012, 10:15:04 am »

onze "oude"klapper was in onderhoud bij de vakgarage in ons dorp, gaat toch om de ondekant nl, oplooprem, smeren, banden en electra.
dat kunnen garage mensen ook goed doen.
was geloof ik rond ?75 kwijt.

Lijkt me goed om in de buurt eens rond te bellen.
Succes
Gelogd

sarah

  • Gast
Re: Onderhoudsbeurt HK Hoeveel kost dat?
« Reactie #3 Gepost op: januari 09, 2012, 01:13:57 pm »

Ik vraag het eigenlijk omdat we hebben vrijdag de tent opgezet (omdat die iets vochtig met ons meegegaan is). De hele dag was het droog en je zult het niet geloven: de tent stond en het begon te regenen en niet zo'n beetje. Volgens mij een lokale stortbui alleen in onze straat :H
Die kregen we dus niet meer droog, volgende dag weer opgezet en de tent heeft 2 uur gestaan voordat het weer begon te regenen heel snel ingeklapt en gelukkig een adresje in het weekend gevonden om onze vouwwagen uitgeklapt te stallen. Maar toen kon ik dus rustig weer inklappen en het viel mij op dat (we hebben het over een oude astro) bij het inklappen van de voortent buizen, bij de connectie van de 2 buizen( waar die dus kan draaien, ik weet niet hoe dat heet) zit dus een connectie die met 2 kogels vast zit. De connectie was wat gebogen en de 2 kogels kwamen er al een beetje uit. Met een knijptang heb ik alles weer aangedrukt maar mijn man maakt zich zorgen dat wanneer we op vakantie zijn je net zult zien dat dat losgaat. En misschien zijn er wel meer van die kleinigheidjes. Vandaar mijn vraag!
EN als nieuwe klapper moeten we nog dingen leren en zijn er gelukkig altijd mensen hier op het forum die antwoorden!
@Edwin Jan Krul zit bij ons in de buurt! Dus Hengelo
Gelogd

Kole

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 124
  • Kole Tenttrailers
Re: Onderhoudsbeurt HK Hoeveel kost dat?
« Reactie #4 Gepost op: januari 09, 2012, 06:39:59 pm »

Sarah mail mij even en we spreken wat af (bij droog weer)!
Ik kan je tips geven over het in- en uitklappen. De beurt kan ik eventueel ook voor je regelen.

Vriendelijke groet,
Wouter Kole
Kole Tenttrailers Oldenzaal


Gelogd

Edwinv

  • Gast
Re: Onderhoudsbeurt HK Hoeveel kost dat?
« Reactie #5 Gepost op: januari 09, 2012, 07:46:58 pm »

Oh daarzo... Bij ons in de auto heet deze zaak jan l..  ;) fijne winkel zo dicht bij de deur

Ik heb standaard een klein gereedschapskoffertje bij me. Naast gereedschap heb ik tyreraps, ducktape een een zak vol met schroefjes, (borg)moertjes etc. Als je eens in delden bent, ga eens naar albert wiegerink. Daar kan je nog ouderwets schroeven p.st kopen. Koop een assortiment in verschillende soorten en maten, dan zit je altijd goed.

Dit soort klusjes kan je makkelijk zelf doen, bijv tijdens een weekendje proefdraaien. Dan kan je de wagen echt eens rustig in alle hoeken en gaten bekijken.
Gelogd

Edwinv

  • Gast
Re: Onderhoudsbeurt HK Hoeveel kost dat?
« Reactie #6 Gepost op: januari 09, 2012, 08:04:36 pm »

Ieder nadeel heeft zijn voordeel. Wagen heeft meteen zo een wasbeurt gehad.
Gelukkig is ie weer droog
Gelogd

sarah

  • Gast
Re: Onderhoudsbeurt HK Hoeveel kost dat?
« Reactie #7 Gepost op: januari 09, 2012, 08:07:50 pm »

edwinv,

Is het ook een echte l.. :O?
Ik woon hier nog maar 6 jr. EN ik vind het leuk wonen hoor, maar weet niet alles meteen te vinden. Maar wel handig om zo'n zaak om de hoek te hebben.
De trekhaak wordt zaterdag op onze auto gezet (daar kennen we dan een manneke voor), maar we kunnen hem gewoon rollen naar de kampeerzaak :H staat natuurlijk wel een beetje raar :P
Ik heb veel collega's in Delden wonen en ben er op de kerstmarkt geweest, maar voor de rest niet dus maar misschien de moeite waard!
Gelogd

Edwinv

  • Gast
Re: Onderhoudsbeurt HK Hoeveel kost dat?
« Reactie #8 Gepost op: januari 09, 2012, 08:13:32 pm »

Ook een import tukker, ik woon hier nu bijna 10 jaar. Mijn vrouw is wel een twentse van geboorte.
Wil niet meer terug joor. Mooi wonen. Delden woont prettig. Willen hier niet meer weg.

Als jan krul idd zo dichtbij is, dan zou ik kooi daar heen gaan.
Niks mis met deze winkel. Komen er graag. Het is geen obelink of zo..... Maar altijd fijn zo'n winkel bij de deur
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Onderhoudsbeurt HK Hoeveel kost dat?
« Reactie #9 Gepost op: januari 09, 2012, 08:17:38 pm »

Mooi aanbod van Kole, daar zou ik voor gaan.
Gelogd

sarah

  • Gast
Re: Onderhoudsbeurt HK Hoeveel kost dat?
« Reactie #10 Gepost op: januari 09, 2012, 08:18:45 pm »

Ik, persoonlijk, kan niet tegen Obelink. Pfff is mij veel te groot, veel te veel keus en een beetje stoffig. Iedereen was altijd zooooooooooo positief over Obelink, dus ik verheugde mij erop. Binnen 2 uur inclusief eten was ik weg. Ik was klaar met kijken. Gelukkig was het heel rustig, die dag. Maar geef mij maar een kleinere zaak dan kan ik beter kiezen.

De astro is inderdaad schoner nu!
Gelogd

Edwinv

  • Gast
Re: Onderhoudsbeurt HK Hoeveel kost dat?
« Reactie #11 Gepost op: januari 09, 2012, 08:25:52 pm »

Obelink is idd mega. Ken je d kifra in enschede. Ook een goede winkel.....
Ben een keer geweest bij obelink met pasen. Dat is dus niet handig.... Je kon er over de hoofden lopen.
Gelogd

mars

  • Gast
Re: Onderhoudsbeurt HK Hoeveel kost dat?
« Reactie #12 Gepost op: januari 09, 2012, 08:37:32 pm »

 :off
Obelink..... grensgebied......... héééééél vééél duitsers, dat maakt het ook nog extra druk.
En met Pasen e.d. kun je de auto nog in het weiland zetten, ondanks de nieuwbouw parkeergarage en alle parkeergelegenheid eromheen. Beste is een doordeweekse suffe dag te kiezen.
Gelogd

sarah

  • Gast
Re: Onderhoudsbeurt HK Hoeveel kost dat?
« Reactie #13 Gepost op: januari 09, 2012, 09:35:09 pm »

Ben er een keer op dinsdagochtend om 10.00uur geweest geen kip te vinden!
Kifra toevallig vorige week geweest! Was leuk! Meer dan bij jan krul.
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re: Onderhoudsbeurt HK Hoeveel kost dat?
« Reactie #14 Gepost op: januari 11, 2012, 11:53:00 pm »

Nou ja zeg, krijg nou t****n!  Kole in Oldenzaal? Nooit van gehoord. En als ik het kaartje bekijk kan ik daar naar toe kruipen. Zoals een oud-buurvtouw placht te zeggen: "Aj nig oplet. hej d'r niks an" ::) ::)
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal