Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: kluis actie holtkamper  (gelezen 7237 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jcfvanhalteren

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 47
kluis actie holtkamper
« Gepost op: januari 29, 2012, 11:24:11 am »

hallo beste klappers.

ik ben eigenaar van holtkamper kyte ( 2009 ) en tot nu toe ook zeer tevreden daar over en ook over de service van de firma zelf, maar nu is er een actie van de campsafe van holtkamper zelf voor 89 euro en het inbouwen voor 45 euro en dat sprak mij wel aan , er stond een afbeelding van de toploader erbi en verschillende maten, ik mailde dat we de grootste maat wel wilde hebben in de veronderselling dat het de kluis was die op de afbeelding stond, we kregen een mail terug dat de kluis gereserveerd was maar om misverstanden te voor komen dat het niet de kluis was die op de afbeelding stond , de toploader dus, wij een mail terug gestuurd dat we GEEN kluis wilde met een openong aan de zijkant en dat ze dan geen afbeelding meten plaatsen met de openong aan de bovenkant, nu krijg ik toto mijn grote verbasing een mail teug dat ik een overeenkomst ben aan gegaan en MOET nemen en dat ze hem plaatsen bij de volgende service beurt van de nog te maken mankementen, ik ben zeer teleur gesteld in deze reactie en vraag me af wat andere hier van vinden en wil bij deze waarschuwen !
Gelogd

Muilwijk

  • Gast
Re: kluis actie holtkamper
« Reactie #1 Gepost op: januari 29, 2012, 11:46:14 am »

Volgens mij kunnen ze je niet aan deze overeenkomst houden, tenzij het er duidelijk bij vermeld stond. Aangezien ze zelf al komen met de waarschuwing dat het een andere kluis is als op de foto, weten ze dat dit onduidelijk vermeld staat. Ik zou er nog een mailtje/ brief aan wagen, en de mail die zij gestuurd hebben goed bewaren!

Succes.
Gelogd

cewi

  • Goldmember 2024
  • Klap nerd
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 413
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon MTT
  • HK Cocoon MTT
Re: kluis actie holtkamper
« Reactie #2 Gepost op: januari 29, 2012, 11:47:06 am »

Gewoon morgen bellen, gaat vaak beter als mailen.
Gelogd

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: kluis actie holtkamper
« Reactie #3 Gepost op: januari 29, 2012, 12:48:07 pm »

Bellen is idd goed, en zoals overal (volgens de wet) heb je 7 dagen om zonder opgaaf van redenen een aankoop te cancelen. Aan die voorwaarde lijkt me wel voldaan.

Het valt me wel op dat mensen verschillende ervaring hebben met HK, van heel star tot heel soepel.
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: kluis actie holtkamper
« Reactie #4 Gepost op: januari 29, 2012, 01:04:57 pm »

Absoluut niet mee akkoord gaan, zij zijn in gebreken met het plaatsen van een foutieve foto. Ze sturen nog een mail om
misstanden te voorkomen, nou dit is er toch zo een!
Ik zou dit maar goed laten weten en anders een rechtsbijstand of de consumentenbond inschakelen...zijn ze nou helemaal van pot gerukt. ::)
Zo maken ze geen goede reclame, als het al moeten verdienen op een kluis waar je veel geld voor betaal....

Laat je niet kisten hoor! jij sta in je recht. :K
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: kluis actie holtkamper
« Reactie #5 Gepost op: januari 29, 2012, 02:28:01 pm »

Ik weet niet of deze wetgeving in Nederland ook van toepassing is maar in België is het zo dat als je een koop aangaat buiten de muren van het bedrijf dus via Internet,  een beurs,... dan heb je 7 dagen om je te bedenken en kan de "zogezegde koop" ongedaan gemaakt worden zonder gevolgen.
Volgens mij is er ergens miscommunicatie ik zou eens telefoneren!
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: kluis actie holtkamper
« Reactie #6 Gepost op: januari 29, 2012, 02:43:51 pm »

Ik weet niet of deze wetgeving in Nederland ook van toepassing is maar in België is het zo dat als je een koop aangaat buiten de muren van het bedrijf dus via Internet,  een beurs,... dan heb je 7 dagen om je te bedenken
Is in Nederland hetzelfde. Maar je kunt je zelfs afvragen of er hier wel sprake is van een (geldige) koopovereenkomst. Daarvoor is er eigenlijk te weinig detail-informatie.
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: kluis actie holtkamper
« Reactie #7 Gepost op: januari 29, 2012, 02:47:45 pm »

Is in Nederland hetzelfde. Maar je kunt je zelfs afvragen of er hier wel sprake is van een (geldige) koopovereenkomst. Daarvoor is er eigenlijk te weinig detail-informatie.
Tja, we weten natuurlijk niet juist wat er in het mailverkeer van beide partijen staat. Maar ik ben er zeker van dat HK geen poot heeft om op te staan. Gewoon ja zeggen kan al beschouwd worden als een koopovereenkomst.
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: kluis actie holtkamper
« Reactie #8 Gepost op: januari 29, 2012, 03:05:55 pm »

Wat een naar misverstand zeg!!!

Wij wouden ook een kluisje in onze Cocoon maar wij hebben niet de kluis van HK genomen. Wij zijn gewoon naar een winkel gegaan met de maten van de ruimte onder het bed en daar hebben we dus een kluisje uitgezocht. Het was vele malen goedkoper en mijn man heeft hem er zelf ingeplaatst. Zo moeilijk was dat niet en hij zit ook vast met beugeltjes. Het is te doen om het zelf te doen.
Gelogd
Jevipro

tommybol

  • Gast
Re: kluis actie holtkamper
« Reactie #9 Gepost op: januari 29, 2012, 04:33:33 pm »

Wat een naar misverstand zeg!!!

Wij wouden ook een kluisje in onze Cocoon maar wij hebben niet de kluis van HK genomen. Wij zijn gewoon naar een winkel gegaan met de maten van de ruimte onder het bed en daar hebben we dus een kluisje uitgezocht. Het was vele malen goedkoper en mijn man heeft hem er zelf ingeplaatst. Zo moeilijk was dat niet en hij zit ook vast met beugeltjes. Het is te doen om het zelf te doen.
Precies, ik heb er ook gewoon een code-kluis in gezet van de gamma. Daarnaast heb ik een goed kettingslot waarmee ik bij afwezigheid het bed simpel aan de pack-n-go buis vastmaak, zodat ongenode gasten het bed niet omhoog kunnen doen. Kunnen ze nergens makkelijk bij. En als ze echt willen...
Gelogd

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Re: kluis actie holtkamper
« Reactie #10 Gepost op: januari 29, 2012, 06:03:02 pm »

Ik heb ook zelf een kluis gekocht. Aan de achterkant een kleine uitsparing gefreesd waar één kant van een kabel met een oog doorheen gaat andere kant wordt eerst om het frame gedaan. Vervolgens met een hangslotje in de kluis zodat de kabel niet uit de kluis kan worden getrokken.

Grote voordeel dat de kabel nog een geveer een meter lang is waarddor ik hem door de hele wagen bak kan neerzetten.

Oor de rest niet veel van waarde in de wagenbakmdus die hoeft niet met ketting extra op slot.

Blijft wel een vreemde reactie
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re: kluis actie holtkamper
« Reactie #11 Gepost op: januari 29, 2012, 10:01:16 pm »

Beste jcfvanhalteren

Hier valt me de b*k van open. Zoiets heb nog nooit eerder gehoord van Holtkamper. Integendeel, er is van alles mogelijk. Overleg en service enz enz( even oppassen anders schrijft er weer iemand over die veel te positieve HK-bezitters.....)
Was dat Emmen of Bunnik.
Goede raad: bel Emmen en vraag naar Jelle. Ik vreet mijn schoen op als dit niet wordt opgelost(helpdesk modus sluiten). ;)
Gelogd

jcfvanhalteren

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 47
Re: kluis actie holtkamper
« Reactie #12 Gepost op: januari 31, 2012, 10:58:41 pm »

 hallo,

wat betreft de aankoop van de kluis waar ze mij aan wilde houden, daar ben ik vandaag door de Hr Wubs voor benaderd en die vertelde dat het een misverstand was en de koop zou terug gedraaid worden, kan gebeuren maar is nu weer heel netjes opgelost !!!


                Fam van Halteren
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: kluis actie holtkamper
« Reactie #13 Gepost op: februari 01, 2012, 06:59:00 am »

Die actie was natuurlijk ook niet echt goede reclame als ze nog meer vouwwagens willen verkopen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: kluis actie holtkamper
« Reactie #14 Gepost op: februari 01, 2012, 01:40:18 pm »

nou je kan weer opgelucht adem halen het is gelukkig weer recht gezet
Gelogd
Jevipro
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal