Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Ervaringstip: waarom je de borgpennen splitpennen van de bermkeuken nodig hebt..  (gelezen 3051 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jazzper

  • Trigano Chantilly GL 2001
  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 68
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Chantilly GL 2001

Biiiiiiijna ravage en einde vakantie:

Afgelopen week een reisdag van de Charente naar de Dordogne/Lot.

Na uurtje rijden moest zoontje plassen en aan de kant. Zoals altijd doe ik dan rondje auto en klapper ter controle. En toen zag ik tot mijn afgrijzen het volgende:

Een kant de klem die de bermkeuken tegen de klapper aantrekt was losgekomen en aan die kant hing de keuken al 2cm van de klapper af. Een stukje slecht wegdek was denk ik einde vakantie geweest.

Had puur uit laksheid verzuimd de splitpennen erdoor te doen. Immers: zeil hield het toch tegen (niet dus want had te hoge lading) en die dingen gaan toch nooit los (wel dus kennelijk). Met een waarschuwing er vanaf gekomen.
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Ervaringstip: waarom je de borgpennen splitpennen van de bermkeuken nodig hebt..
« Reactie #1 Gepost op: augustus 08, 2015, 03:34:04 pm »

Pfffffffffffffff das gelukkig goed afgelopen Jazzper! Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er ook maar 2 in had zitten (van de 4) en er toevallig vlak na de vakantie nog 2 bijgezet heb (ik had ze over). Nou moet ik wel zeggen dat de klemmen van de keuken van onze Kavango verstelbaar zijn en echt strak zitten.

Maar een gewaarschuwd mens telt voor 2. Iedereen dus ff controleren  :J
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Ervaringstip: waarom je de borgpennen splitpennen van de bermkeuken nodig hebt..
« Reactie #2 Gepost op: augustus 08, 2015, 06:38:37 pm »

Bij onze Roadmaster klem je de keuken vast op de bak. En dan een hangslot er aan.
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Panama Up GL 2017
Re: Ervaringstip: waarom je de borgpennen splitpennen van de bermkeuken nodig hebt..
« Reactie #3 Gepost op: augustus 08, 2015, 07:49:07 pm »

Ik doe ze er ook altijd braaf op, maar als ik dit lees weet ik dat dat toch niet voor niets is. Braaf blijven doen dus!
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

EsseD79

  • Gast
Re: Ervaringstip: waarom je de borgpennen splitpennen van de bermkeuken nodig hebt..
« Reactie #4 Gepost op: juni 16, 2018, 01:59:55 pm »

Ik doe er altijd van die sleutelhangerringen doorheen tijdens de reis. Werkt prima en gaat echt niet los.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal