Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: vouwwagen funzone  (gelezen 37548 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

screech

  • Gast
vouwwagen funzone
« Gepost op: mei 03, 2009, 09:18:49 pm »

Er was eens een vouwwagenclub forum, en na verloop van tijd was daar de enige echte vouwwagenclub-sticker, niet veel later stond er al weer een nieuw logo op de site.... waar houd dit op?
...
...
... Nergens hopelijk.

Daarom heb ik dit topic aangemaakt.
Hier zal ik nog wel wat creatieve items plaatsen.

Als je ideeen hebt, maar je kan ze zelf niet waarmaken, laat het me weten. Dan zal ik kijken wat er mogelijk is.

Hier alvast de eerste:
- om de kids het forum te laten promoten kan je ze aan het knippen zetten en deze logo's verspreiden (Flyeren heet dat geloof ik als je een Holtkamper hebt  :#)
« Laatst bewerkt op: mei 04, 2009, 10:14:19 am door screech »
Gelogd

muis

  • Gast
Re:vouwwagen funzone
« Reactie #1 Gepost op: juni 07, 2009, 12:30:00 am »

Idee van Edward: een kentekenplaathouder met tekst.

Mod: afgevinkt, deze zijn in omloop
« Laatst bewerkt op: januari 23, 2010, 03:43:32 pm door screech »
Gelogd

screech

  • Gast
Re:vouwwagen funzone
« Reactie #2 Gepost op: juni 07, 2009, 10:32:20 pm »

Muis, dank voor je tip.
Deze hadden de mods zelf inderdaad ook bedacht. Blijkbaar denken meer leden (jullie in ieder geval) hier aan.
Ik denk dan ook dat dit de volgende gadget voor de vouwwagen zal gaan worden. We zullen wel even moeten gaan uitzoeken wat de kosten hiervan zullen worden en of er genoeg animo voor is.
Gelogd

lucienne

  • Gast
Re:vouwwagen funzone
« Reactie #3 Gepost op: juni 08, 2009, 08:26:45 am »

Volgens mij was dat ook al bekend en staat dat ergens op het forum :J
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:vouwwagen funzone
« Reactie #4 Gepost op: september 27, 2009, 07:11:36 pm »

ik heb weer een grandioos idee, en als dat door gaat wil ik er 1.

als je een aanhanger of fietsendrager hebt met wit kenteken, moet je als het goed is een NL sticker hebben.

kan dat in de vorm van een vouwwagen club sticker?

en tja aanstekers, petjes, trekhaakknoppen,enz enz oja t-shirts......
Gelogd

muis

  • Gast
Re:vouwwagen funzone
« Reactie #5 Gepost op: september 27, 2009, 07:14:53 pm »

oja t-shirts......
:# die heb ik al gezien
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:vouwwagen funzone
« Reactie #6 Gepost op: september 27, 2009, 09:03:45 pm »

Een sticker voor de kentekenplaat houder lijkt mij ook wel wat.

Op de volgende link kan je ze zelf laten maken. 1,95 per stuk bij minimaal 50 stuks afname.

http://www.deleukstestickers.nl/shop/product_info.php?products_id=439
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:vouwwagen funzone
« Reactie #7 Gepost op: september 28, 2009, 06:51:57 am »

:# die heb ik al gezien


Ik heb niemand gezien met een t-shirt  ::)
Gelogd

screech

  • Gast
Re:vouwwagen funzone
« Reactie #8 Gepost op: september 28, 2009, 07:20:54 am »

ik heb weer een grandioos idee, en als dat door gaat wil ik er 1.

als je een aanhanger of fietsendrager hebt met wit kenteken, moet je als het goed is een NL sticker hebben.
Volgens mij wel ja, maar dat zijn ook officiële stickers. daar mag je niet zomaar een willekeurige sticker voor gebruiken dacht ik. (zie ook NL-stickers)
Gelogd

waiter

  • Gast
Re:vouwwagen funzone
« Reactie #9 Gepost op: september 28, 2009, 12:17:15 pm »

Wellicht ook leuk,

Een dop die over je trekhaak gaat (geen flauw idee wat er de naam van is) met een logo erop.
Ik weet dat er al veel bedrijven zijn vooral in de caravanbranche die deze hebben dus technisch is het mogelijk.

Het leuke is , als je geen vouwwagen trekt , weten ze toch wat je hobby is en dat er een vouwwagenclub bestaat.


Grtz Waiter
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:vouwwagen funzone
« Reactie #10 Gepost op: september 28, 2009, 08:14:18 pm »

Wellicht ook leuk,

Een dop die over je trekhaak gaat (geen flauw idee wat er de naam van is) met een logo erop.
Ik weet dat er al veel bedrijven zijn vooral in de caravanbranche die deze hebben dus technisch is het mogelijk.

Het leuke is , als je geen vouwwagen trekt , weten ze toch wat je hobby is en dat er een vouwwagenclub bestaat.


Grtz Waiter

IS wel leuk ja, maar aangezien vouwwagenclub.info producten heeeeeel erg gewild zijn raak je ze al gauw kwijt aan iemand anders..... ::)
Het zijn nu al verzamelstukken van onschatbare waarde...
Er waren al op de camping in Lunteren mensen die een lid ( noem geen namen ) het T-shirt wilde uitrekken ...vanwege de logo
« Laatst bewerkt op: september 28, 2009, 09:05:54 pm door MR.ROADMASTER »
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re:vouwwagen funzone
« Reactie #11 Gepost op: september 28, 2009, 09:01:30 pm »

Volgens mij wel ja, maar dat zijn ook officiële stickers. daar mag je niet zomaar een willekeurige sticker voor gebruiken dacht ik. (zie ook NL-stickers)

Als ik het goed begrepen heb heeft Nederland geen verplichting voor de landensticker, ik weet niet wat de regels in Europees verband zijn. Ik heb op wetten.nl zitten zoeken en daar kom je de landensticker niet tegen.
Dus een ovale of vierkante NL sticker met onder NL het logo van de vouwwagenclub zou moeten mogen.
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:vouwwagen funzone
« Reactie #12 Gepost op: september 28, 2009, 09:04:44 pm »

in de europesche landen, is bij een wit kenteken plaat een landen sticker verplicht,staat in het hanboek europa van de anwb, bij zo'n beetje alle landen, nederland zelf weet ik n iet.
Gelogd

waiter

  • Gast
Re:vouwwagen funzone
« Reactie #13 Gepost op: september 29, 2009, 12:00:33 am »

Volgens mij is de landensticker al verplicht bij de ons omliggende landen. Kortom wil je met je wagen over de grens stickertje erop.
Gelogd

Gnoric

  • Gast
Re:vouwwagen funzone
« Reactie #14 Gepost op: juni 07, 2011, 12:30:23 am »

De laatste opmerking is alweer enige tijd geleden, maar topic is niet afgesloten.

Misschien is dit n leuke moddy of gooddie, als ie evt. in het groen met logo te leveren is, de "BUMPCATHER".
Het is om je bumper nabij je trekhaak te beschermen bij aan/afkoppelen van de klapper, maar schijnt ook te fungeren als kniekussentje of als sneeuwschuiver.
Meer info op http://www.bumpcatcher.com/

Mocht iedereen als zoiets hebben, wellicht is een puntvlag van ca. 20x30cm met het logo iets (zie pic 1)
K heb getracht een schetsje te maken (zie pic 2)
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal