Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omlaag

Auteur Topic: detail foto's trailerhitch  (gelezen 45090 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gateman

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 130
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro S 2002
detail foto's trailerhitch
« Gepost op: maart 25, 2014, 01:51:50 pm »

Beste allemaal. Kan iemand mij ook helpen aan detail foto/foto's van de trailerhitch? Ik heb onderstaande foto kunnen vinden maar waarnaar ik vooral benieuwd ben is hoe de trailehitch op de wagen is bevestigd. Ik weet dat hij in de uitsparingen achter gaat. Daar zit echter een moer die de draaisteunen vasthoudt. Het lijkt mij dat hij niet echt diep er in kan. Graag hulp. Alvast bedankt.
Gelogd

DannyST

  • Gast
Re: detail foto's trailerhitch
« Reactie #1 Gepost op: maart 25, 2014, 03:14:59 pm »

Trekhaak aan de vouwwagen?
(oh, sorry, tenttrailer geen vouwwagen!! Tenttrailer is minder de kleur oranje/bruin en minder oubollig ;) )

Handig! kun je er een caravan achter hangen ;)
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: detail foto's trailerhitch
« Reactie #2 Gepost op: maart 25, 2014, 03:27:02 pm »

Trekhaak aan de vouwwagen?
(oh, sorry, tenttrailer geen vouwwagen!! Tenttrailer is minder de kleur oranje/bruin en minder oubollig ;) )

Handig! kun je er een caravan achter hangen ;)

Zou kunnen... Maar meestal wordt het voor een fietsendrager oid gebruikt  ;)
Gelogd

gateman

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 130
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro S 2002
Re: detail foto's trailerhitch
« Reactie #3 Gepost op: maart 25, 2014, 03:38:16 pm »

Precies.....of je kunt er box opzetten. Maar goed dat was mijn vraag niet.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.247
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: detail foto's trailerhitch
« Reactie #4 Gepost op: maart 25, 2014, 04:00:18 pm »

Je hebt pech.
Ik heb de wagen nog niet bij huis.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

gateman

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 130
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro S 2002
Re: detail foto's trailerhitch
« Reactie #5 Gepost op: maart 25, 2014, 05:11:15 pm »

Je hebt pech.
Ik heb de wagen nog niet bij huis.

Ik kan niet wachten tot je hem thuis hebt  :)
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.247
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: detail foto's trailerhitch
« Reactie #6 Gepost op: maart 25, 2014, 05:16:34 pm »

Dan zijn er dus 2. ;)

Maar als de planning doorgaat komt hij pas in mei weer voor de deur te staan.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.247
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: detail foto's trailerhitch
« Reactie #7 Gepost op: maart 25, 2014, 05:20:30 pm »

Als je deze vergroot zie je hem een beetje van de zijkant.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

gateman

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 130
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro S 2002
Re: detail foto's trailerhitch
« Reactie #8 Gepost op: maart 25, 2014, 05:35:32 pm »

Dank voor de moeite maar helaas kan ik net niet datgene zien waar het mij om gaat. Ik wil heel graag weten hoe de hitch in de cocoon of astro zit. Heb je trouwens geen problemen met de zekeringen van je auto als je er een fietsrek op zet? Ik las daar n.l. iets over.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.247
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: detail foto's trailerhitch
« Reactie #9 Gepost op: maart 25, 2014, 05:39:37 pm »

Zou het niet weten.
Ben nog niet zover gekomen.
Maar verwacht het eigenlijk niet.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: detail foto's trailerhitch
« Reactie #10 Gepost op: maart 25, 2014, 06:00:00 pm »

Dank voor de moeite maar helaas kan ik net niet datgene zien waar het mij om gaat. Ik wil heel graag weten hoe de hitch in de cocoon of astro zit. Heb je trouwens geen problemen met de zekeringen van je auto als je er een fietsrek op zet? Ik las daar n.l. iets over.
Ik kijk lekker mee omdat wij onze toekomstige Cocoon willen voorzien van een keuken achterop. We willen liefst geen dissel onder de luifel. Tenzij ik zelf een keuken bouw waar je van de dissel geen tot weinig last hebt. door Kookplaat helemaal links en koelbox helemaal rechts te houden. Op MP staan een aantal met al reeds de tent andersom op de wagen.
Overigens heb ik laatst in Bunnik even gekeken, maar jammer genoeg geen foto gemaakt. Maar de armen van de trailerhitch waren iets van 3 kante koker geloof ik. Maar ze zaten gewoon aan het frame vastgebout. Eigenlijk stelde het niet zo heel veel voor. Ik denk zelf als ik een keuken achterop ga maken, ik niet eens een trekhaak ga oplassen, maar alleen 2 draagarmen op het frame bout en daar de keuken, of disselkoffer op bevestig. Daarnaast vraag ik mij af (jij wellicht ook) of de tent niet een stukje naar voren moet om het extra gewicht te compenseren. Anders wordt de wagen erg licht op de trekhaak.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: detail foto's trailerhitch
« Reactie #11 Gepost op: maart 25, 2014, 06:42:47 pm »

wij zijn bezig met een carrosserie bedrijf want wij willen dit ook heel graag. onze fietsen mee op vakanties in Nederland. ik had van iemand van hier een adres gekregen die dat ook wel zou kunnen maken maar die ben ik door een computer crash kwijt geraakt helaas. ik weet ook niet meer wie het is geweest. maar over het erin schuiven.... er zit inderdaad een bout en een verdikking maar... er is daarnaast wel ruimte om iets langs te schuiven. Ik zal even de foto voor de verduidelijking bij doen. je hebt dus niet veel speling maar er kan wel iets langs heen geschoven worden. Ik hoop dat jullie mijn gebrabbel een beetje kunnen begrijpen. wij hebben gevraagd naar een prijs indicatie zodra wij dat hebben wil ik dat wel hier melden als daar behoefte aan is.
Gelogd
Jevipro

gateman

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 130
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro S 2002
Re: detail foto's trailerhitch
« Reactie #12 Gepost op: maart 25, 2014, 06:44:05 pm »

I Maar de armen van de trailerhitch waren iets van 3 kante koker geloof ik. Maar ze zaten gewoon aan het frame vastgebout. Eigenlijk stelde het niet zo heel veel voor.

Misschien moet ik ook eens naar Bunnik rijden en foto's maken..........stiekum  :O ............Ik denk n.l. ook dat de koker niet dezelfde vorm heeft als de koker waar de hitch ingeschoven wordt. Mede omdat er aan beide kanten een bout zit die de draaisteunen vast houdt. En als hij vastgebout zit kan hij er ook weer af. Makkelijk. Ik vind de prijs die ze vragen echt.....maar dan ook echt veel te hoog. Weet iemand die dit voor mij in klein momentje last. Over het gwicht: Ik heb nu in de Astro achter een rechthoekige bak waar de stokken (meer als de cocoon) in zitten. Die gaat naar voren en tussen de keuken en de wagen past nog een gasfles. Verder is het denk ik een kwestie van de keuken en vooral koelkast flink volgooien  bier! Ik denk dat je met een juiste verdeling van het gewicht een heel eind komt. Ik vind de keuken leeg nu al behoorlijk op gewicht. Maar goed foto's, foto's, foto's, blijven welkom.
Gelogd

gateman

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 130
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro S 2002
Re: detail foto's trailerhitch
« Reactie #13 Gepost op: maart 25, 2014, 06:48:10 pm »

er zit inderdaad een bout en een verdikking maar... er is daarnaast wel ruimte om iets langs te schuiven. Ik zal even de foto voor de verduidelijking bij doen. je hebt dus niet veel speling maar er kan wel iets langs heen geschoven worden.
Dank voor de reactie. Juist de beperkte ruimte zet me aan het denken. Ik had het ook al bekeken. Er moet toch een flink gewicht op kunnen. Ik hou me zeker aanbevolen als je een offerte hebt gekregen. Mag ook als PM.
Gelogd

mars

  • Gast
Re: detail foto's trailerhitch
« Reactie #14 Gepost op: maart 25, 2014, 07:24:42 pm »

Gelogd
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal