Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: "Lekkage" deksel Roadmaster  (gelezen 2186 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wepebe

  • Gast
"Lekkage" deksel Roadmaster
« Gepost op: augustus 15, 2013, 03:04:52 pm »

Na een 300km in de stortregen te hebben gereden had ik vocht in het deksel van de vw. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik denk dat het water door de felsnaad van het deksel komt. Kan ik de multiplexplaat demonteren en dan de naden af kitten? Of heeft iemand een betere/andere optie.
« Laatst bewerkt op: augustus 15, 2013, 03:07:11 pm door wepebe »
Gelogd

Taan

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 391
  • Merk: kampeermiddel : Dethleffs 510TK 2003
Re: "Lekkage" deksel Roadmaster
« Reactie #1 Gepost op: augustus 15, 2013, 03:52:26 pm »

Misschien dat iemand hier iets weet, maar ik zou ook zeker Roadmaster even bellen.
Ook als je zelf wil gaan klussen kunnen ze je wel wat tips geven.

Kun je aan de buitenkant niks vinden? misschien dat je met een beetje epoxyhars of een likje verf een gaatje kan dichten.

Ik ben zelf de wagen eens aan het poetsen en ontdek dan toch ook heel wat roest en bladder plekjes.
Ik denk 9 jaar achterstallig onderhoud. Daar ga ik ook zeker aandacht aan besteden. ik ben alleen bang dat ik te kort kom aan mijn kleine blikje verf van roadmaster.
Gelogd

MrLowlands

  • Gast
Re: "Lekkage" deksel Roadmaster
« Reactie #2 Gepost op: augustus 16, 2013, 09:38:13 am »

Ik heb voorheen ook een roadmaster gehad en ook wel eens water in de vouwwagen gekregen. Welliswaar niet in het deksel, maar in het middengedeelte van de wagen en
in de bakken aan de rechterkant (vanaf de achterkant bekeken). Dacht toen, dan moet het ergens lekken. Heb toen telefonisch contact gehad met Roadmaster. Ad vertelde me dat dan waarschijnlijk de keuken niet vast (strak) genoeg aan het wagen gedeelte zat. Heb toen de keuken schanieren strakker gezet en daarna nooit weer last gehad van lekkage. Loont dus om een telefoontje te plegen en al of niet voor nader onderzoek naar Goirle te reizen. Behalve de schanieren strakker zetten heb ik trouwens ook toen de rubbers vervangen van deksel en bakwagen.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal