Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Cabanon Discovery  (gelezen 2884 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pedonk

  • Gast
Cabanon Discovery
« Gepost op: januari 11, 2013, 07:04:00 pm »

Hallo iedereen mijn naam is Peter. Wij zijn op zoek naar een vouwwagen en hebben nu een cabanon discovery op het oog,
Kan iemand mijn meer vertellen over de kwaliteit en gebruiksgemak van deze wagen. Graag zou ik ook weten van welk bouwjaar deze types kunnen zijn ik weet namelijk niet of het klopt wat er gezegd wordt. Zover ik op internet kan vinden zou dit rond 2002 zijn. Kunnen deze ook jonger zijn bijv 2007-2009.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Ik zie graag jullie reacties tegemoet, alvast hartelijke dank.

Groeten Peter :)
Gelogd

villeke

  • Gast
Cabanon Discovery
« Reactie #1 Gepost op: januari 11, 2013, 07:17:56 pm »

Welkom!
Ik ben niet bekend met het type maar had je hier al gekeken:
http://forum.vouwwagenclub.info/index.php?topic=8329.0
Gelogd

pedonk

  • Gast
Re: Cabanon Discovery
« Reactie #2 Gepost op: januari 11, 2013, 07:42:31 pm »

dank voor je reactie Villeke, alleen deze link is niet meer te openen
En als ik ga kijken kan ik dan ergens het bouwjaar vinden is dit bij iemand bekent?
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Cabanon Discovery
« Reactie #3 Gepost op: januari 11, 2013, 07:50:14 pm »


Op het eerste gezicht ziet hij er identiek uit als de Conway Mirage die wij voor de CC hadden. Die was uit 1997. Kwalitatief was dat een prima wagen en hebben er tot vorig jaar prima gebruik van gemaakt. Enige probleem was op het laatst dat de matrasjes weinig steun meer gaven ( voor zover ze dat ooit gedaan hebben)? Alleen was daar het hele dak donkergroen.
« Laatst bewerkt op: januari 11, 2013, 07:52:46 pm door nunogconway »
Gelogd

villeke

  • Gast
Cabanon Discovery
« Reactie #4 Gepost op: januari 11, 2013, 08:57:30 pm »

dank voor je reactie Villeke, alleen deze link is niet meer te openen
En als ik ga kijken kan ik dan ergens het bouwjaar vinden is dit bij iemand bekent?

Je bedoelt de links naar de betreffende advertenties? Want de link in mijn bericht naar het betreffende topic is gewoon te openen. In dat topic wordt wat info en ervaringen uitgewisseld.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal