Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Cabanon Mercury-> matrassen  (gelezen 10947 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.356
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Cabanon Mercury-> matrassen
« Reactie #15 Gepost op: maart 19, 2013, 06:58:27 pm »

Waar zijn de foto's die ik destijds heb geplaatst in het "projecten" topic over de montage? Dit was het vervolg op deze link maar ik kan ze nergens terugvinden.

Te vroeg geroepen! En gevonden: (vervolg op link Mr Roadmaster)

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php?topic=6478.msg68888#msg68888
« Laatst bewerkt op: maart 19, 2013, 07:48:38 pm door GJT »
Gelogd

veldhuiss

  • Gast
Re: Cabanon Mercury-> matrassen
« Reactie #16 Gepost op: maart 25, 2013, 09:04:37 pm »

Wij hebben een Cabanon Mercury uit 2012 met de comfort keuken(zonder kraan dus) en met de nieuwe lattenbodems.
Qua comfort heb je geen extra matras nodig als je van een stevig matras houd. Wij hebben we de dunste opdekmatras van de ikea gekocht omdat ik de rand tussen het kussen op de bakken en het matras wel erg goed voel. Dit matras kun je gewoon laten liggen bij het inklappen tesamen met het orginele matras en ook nog met de slaapzakken er bij.
Een kraan heb ik niet gemist in de keuken, op de meeste campings heb je overal kraantjes of anders idd flessen of een jerrycan. Nadeel van de luxe keuken vonden wij ook de vaste kookplaat die je dan hebt.
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: Cabanon Mercury-> matrassen
« Reactie #17 Gepost op: maart 26, 2013, 04:19:14 pm »

Veldhuiss, bedankt voor de reactie. We zitten nog steeds te dubben voor wat betrefd welke keuken...Aankomend gaan we de vw bestellen dus moeten toch maar eens knopen gaan doorhakken :+
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.356
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Cabanon Mercury-> matrassen
« Reactie #18 Gepost op: maart 26, 2013, 06:53:34 pm »

Ik zou gewoon een bermkeuken meenemen. Goed voor: bagageruimte, gemak van de keuken, evt. verkoopwaarde en vooral: de disseldruk. Met keuken was dit bij ons, ook met gevulde disselbak, rond de 45 kilo. Zonder keuken zou ik dan een probleem hebben...
« Laatst bewerkt op: maart 26, 2013, 07:32:33 pm door GJT »
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: Cabanon Mercury-> matrassen
« Reactie #19 Gepost op: maart 26, 2013, 09:18:26 pm »

@ GJT het is ook niet de vraag OF we een bermkeuekn nemen, dat is wel zeker, het gaat er nu even om of het gaat om de comfort of om de luxe  :)
Gelogd

Theun1957

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango game drive
Re: Cabanon Mercury-> matrassen
« Reactie #20 Gepost op: maart 27, 2013, 07:44:43 pm »

Keukenkeuze is inderdaad niet eenvoudig.
Comfort is wel een stuk goedkoper. Ik vindt de luxe er wel veel gelikter uitzien.
Wasbakje is in mijn ogen echter een onnodige luxe. Eerst water halen en het dan weer terugbrengen naar de stortput.

Las op de site van de wit dat bij de luxe keuken er ook een variant met 2 pitten en een gril is. Dit lijkt me juist wel weer interessant.

Succes met je keuze
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.356
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Cabanon Mercury-> matrassen
« Reactie #21 Gepost op: maart 27, 2013, 08:10:03 pm »

Ok. Ik kon toen volgens mij alleen een luxe keuken krijgen. De comfort was volgens mij een keuken die in in de bagageruimte moest. Ik zie nu in de prijslijst idd twee bermkeukens. Maar wat is een bermkeuken zonder gaspitten? Dit is gewoon een keukenblok met alleen een blad?

Over nut- en noodzaak van de spoelbak zijn al veel discussies gevoerd. Ik zou niet meer zonder willen..

Succes met je keuze.
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: Cabanon Mercury-> matrassen
« Reactie #22 Gepost op: maart 27, 2013, 08:12:49 pm »

@ GJT het is ook niet de vraag OF we een bermkeuekn nemen, dat is wel zeker, het gaat er nu even om of het gaat om de comfort of om de luxe  :)
Als je er een hebt is het luxe, als je hem gebruikt is het comfort  I:
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: Cabanon Mercury-> matrassen
« Reactie #23 Gepost op: maart 27, 2013, 10:05:30 pm »

Nogmaals bedankt voor het meedenken! Het gaat de luxe variant worden..We weten inderdaad dat de mogelijkheid ook bestaat om te gaan voor 2 pits met grill..
We hebben echter ook een cadac safarichef met grill mogelijkheid dus we gaan voor de driepitter.

Kmoet zeggen dat ik tot nu toe veel informatie van deze site heb weggeplukt, handig hoor! :+
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal