Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Seizoonsplekken  (gelezen 1677 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michael1993

  • Gast
Seizoonsplekken
« Gepost op: juni 29, 2015, 06:10:48 pm »

Goeden dag ik heb sinds kort een me eerste gekocht (Jamet 2002) en wou er eigenlijk het aankomende voorjaars seizoen mee gaan kamperen. Nu werd mij verteld dat het misschien wel slecht kan zijn voor je tent doek om hem 3 maande aan een stuk op te laten staan ivm
Met het weer regen/ storm / zon etc.  Zijn er toevallig mensen die er ervaring mee hebben of zijn er soms zeilen te koop die je er Overheen kunt spannen


Mvg michael martens
Gelogd

cewi

  • Goldmember 2024
  • Klap nerd
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 418
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon MTT
  • HK Cocoon MTT
Re: Seizoonsplekken
« Reactie #1 Gepost op: juni 29, 2015, 06:25:05 pm »

Hoewel ik vaker hoor dat er met een klapper op een seizoensplaats wordt gekampeerd, ben ik van mening dat een klapper daar niet voor bedoeld is. Bij onze klapper staat zelfs dat hij daarvoor niet geschikt is. Door de verschillende weersinvloeden lijkt het mij ook niet goed voor de klapper.
Gelogd

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 387
  • Merk Vouwwagen: Opblaasbare Kyte Full Options
Re: Seizoonsplekken
« Reactie #2 Gepost op: juni 29, 2015, 06:42:40 pm »

Dit zou ik alleen doen met een all season tent, speciaal doek met een kuststof laag aan de buitenkant of zwaar polyester. Net zoiets als voortenten van caravans. Als je de wagen drie maanden opstelt veroudert die ruim vier keer zo snel als met drie weken kamperen. De risico's met slecht weer tijdens je afwezigheid heb ik het dan nog niet over. Maar dat het niet kan wil ik ook niet zeggen.

Gelogd

muis

  • Gast
Re: Seizoonsplekken
« Reactie #3 Gepost op: juni 29, 2015, 10:30:34 pm »

Als je via de zoek optie kijkt op seizoensplek vind je  verschillende topics hierover :J
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal