Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Afmeting binnenkant vouwwagen opslagruimte  (gelezen 1741 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Noa

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
  • Merk Vouwwagen: Cabanon
Afmeting binnenkant vouwwagen opslagruimte
« Gepost op: juli 22, 2023, 01:30:06 pm »

Hoi,

Ik vroeg me af of iemand mij kan vertellen wat de precieze binnenmaat is van de Cabanon Malawi Royale 2.0 met name bij de drukveren.

Of hoeveel boodschappenkratjes er onderin passen ;-)

Want die drukveren zitten op een onhandige plaats, dus ben benieuwd wat jullie voor oplossingen hebben hiervoor.

Groet en alvast bedankt,

Noa
Gelogd

Y13

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2.0
Re: Afmeting binnenkant vouwwagen opslagruimte
« Reactie #1 Gepost op: juli 24, 2023, 03:01:07 pm »

In een ander topic staan de afmetingen voor de Malawi 2.0 royale getekend.
https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=24921.0

We hebben zelf een Basic daar heb ik wel een tekening van de wagenbak, maar ik heb de exacte positie van de gasveren daar nog niet op staan.
Die ga ik eerst volgende keer nog inmeten en op papier zetten.

B
Gelogd

Noa

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
  • Merk Vouwwagen: Cabanon
Re: Afmeting binnenkant vouwwagen opslagruimte
« Reactie #2 Gepost op: juli 26, 2023, 05:51:52 am »

Ah super,  hier kom ik al een eind mee.

Bedankt voor de tip ;-)
Gelogd

Y13

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2.0
Re: Afmeting binnenkant vouwwagen opslagruimte
« Reactie #3 Gepost op: juli 27, 2023, 08:57:39 am »

Het aantal kratten zal afhangen van de afmeting van de kratten. Wij de Sunware Square 52L (evt met deksel) gekozen.
www.sunware.com/nl-nl/square-gesloten-krat-52l-antraciet-59300336
www.sunware.com/nl-nl/square-deksel-voor-krat-52l-transparant-59500609

B
Gelogd

Baze

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 88
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2.0 Royale
Re: Afmeting binnenkant vouwwagen opslagruimte
« Reactie #4 Gepost op: november 23, 2023, 11:48:03 pm »

Lees vaker over kratjes in de wagenbak. Klinkt heel goed, maar...waar laten jullie de rest van jullie materialen van de tent zoals de voortent, grondzeil, luifel, achtertent, stokken ed. ? Met deze materialen is de wagenbak al aardig bevolkt en kunnen er niet heel veel kratten in lijkt me?...Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe men dat dan laadt.
Goed punt mbt de gasveren idd. Vroeg me ook af hoe men die ontziet met laden van de wagen.
Gelogd

btje1977

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 73
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2.0
Re: Afmeting binnenkant vouwwagen opslagruimte
« Reactie #5 Gepost op: november 24, 2023, 07:46:35 am »

Voortent en stokken daar van van onze malawi gaan in de kofferbak van de auto. Net als het grondzeil van de wagen. Dan kan de bak idd vol met kratten. Wij gebruiken de open van de jumbo die zijn lekker stevig en niet te duur.

Verstuurd vanaf mijn RMX3370 met Tapatalk

Gelogd

sevenup

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 190
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone
Re: Afmeting binnenkant vouwwagen opslagruimte
« Reactie #6 Gepost op: november 25, 2023, 10:05:18 pm »

Lees vaker over kratjes in de wagenbak. Klinkt heel goed, maar...waar laten jullie de rest van jullie materialen van de tent zoals de voortent, grondzeil, luifel, achtertent, stokken ed. ? Met deze materialen is de wagenbak al aardig bevolkt en kunnen er niet heel veel kratten in lijkt me?...Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe men dat dan laadt.
Goed punt mbt de gasveren idd. Vroeg me ook af hoe men die ontziet met laden van de wagen.

Is erg afhankelijk van het type vouwwagen. Onze aart kok livingstone game drive is volgens mij 1 van de grootste (1500 liter onder het bed) en dan heb je de keuken ook nog. Hier hebben wij alles inzitten voor 4 personen incl tweede tentje, voortent, varioluifel, 4 grote stoelen met 2x voeteneind en 2 fietsen. Schoenen en 2 tassen met kleren passen er ook in. Alleen een 2de koelbox in de auto en de rest van de  kleren in de auto.
Gelogd

Koenta_kinte

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 352
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe (2014)
Re: Afmeting binnenkant vouwwagen opslagruimte
« Reactie #7 Gepost op: december 06, 2023, 09:25:03 pm »

Lees vaker over kratjes in de wagenbak. Klinkt heel goed, maar...waar laten jullie de rest van jullie materialen van de tent zoals de voortent, grondzeil, luifel, achtertent, stokken ed. ? Met deze materialen is de wagenbak al aardig bevolkt en kunnen er niet heel veel kratten in lijkt me?...Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe men dat dan laadt.
Goed punt mbt de gasveren idd. Vroeg me ook af hoe men die ontziet met laden van de wagen.
Onze Malawi 1.0 heeft en een grote bak en aan de uiteinden nog een extra bak. Daar zitten de stokken in ons geval. Voortent gaat (als ie meegaat) tussen de wielkasten. Wij hebben ook gewerkt met kratjes (samla bakken van de ikea) maar zijn inmiddels al jaren over op weekendtassen. Dan kan je beter aanduwen, je hebt minder loze ruimte. Tas per persoon, die blijft na aankomst onder bed of staat ernaast. Ons dekzeil is ruim, dus matrasjes, tafel en stoelen en matten/grondzeilen liggen daar. Onze auto is daarmee ongeveer leeg. Als we een overnachting onderweg doen in een hotel dan liggen er twee koffertjes in de auto met spullen.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal