Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: fietsendrager/koelkast  (gelezen 3355 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

janet

  • Gast
fietsendrager/koelkast
« Gepost op: mei 28, 2012, 11:33:39 am »

Wij zijn in het bezit van een Conway Cortina uit 1996. Nu willen we dit jaar ipv de disselbak, fietsen meenemen op de dissel. Kan iemand mij vertellen welke fietsendrager hiervoor geschikt is? Moet ook wel makkelijk te bevestigen zijn, want we zijn niet zo heel handig!

We hebben sinds kort constante stroom bij de trekhaak. Weet iemand met wat/hoe ik dan de campingkoelkast onderweg kan aansluiten? Of toch beter maar in de sigarettenaansteker?

Ben benieuwd naar jullie reacties. Bedankt alvast!
« Laatst bewerkt op: mei 28, 2012, 08:54:55 pm door janet »
Gelogd

muis

  • Gast
Re: fietsendrager/koelkast
« Reactie #1 Gepost op: mei 28, 2012, 12:31:02 pm »

Bij ons zit een stopcontact in de disselbak maar als je die weghaalt is dat dus geen optie.

Voor een fietsendrager kun je er 1 kiezen die op de dissel past of een imperiaal bovenop met daarop een fietsendrager.

Maar eh, een cortina is uit 96 of 97, in 92 werden die nog niet gemaakt nl. Welke kleur heeft het doek?
Gelogd

janet

  • Gast
Re: fietsendrager/koelkast
« Reactie #2 Gepost op: mei 28, 2012, 08:58:24 pm »

dom, dom. De vouwwagen is uit 1996. Ziet er precies hetzelfde uit als die van u, muis. Maar wij hebben geen stopcontact in de dissel.
We willen geen fietsendrager bovenop de vouwwagen, echt op de dissel. Maar ik heb begrepen dat een drager die op een caravan past niet op de vouwwagen past, omdat je dan problemen hebt bij het nemen van bochten. De fietsenwielen zouden dan klem kunnen komen te zitten??!!
Gelogd

walter

  • Gast
Re: fietsendrager/koelkast
« Reactie #3 Gepost op: mei 28, 2012, 09:12:58 pm »

er kan een kleine dwarsbalk op de dissel gemonteerd worden, als je handig bent kun je die zelf maken, kant en klaar zijn ze tegen de 100 euro en er zit een knop van een trekhaak op, dan kun je er een simpele schaar-fietsendrager ( die zonder verlichting) erop klikken.
systeem is zonder te boren in de dissel te monteren.


ik zal zo foto plaatsen
« Laatst bewerkt op: mei 28, 2012, 09:15:48 pm door Walter »
Gelogd

walter

  • Gast
Re: fietsendrager/koelkast
« Reactie #4 Gepost op: mei 28, 2012, 09:26:48 pm »

Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk: kampeermiddel : Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: fietsendrager/koelkast
« Reactie #5 Gepost op: juli 11, 2012, 06:08:03 pm »

 Als je een V-Dissel hebt kun je vrij eenvoudig een gewone, bestaande fietsdrager aanpassen (als je die misschien hebt), zie daarvoor onderstaande link naar het topic waarin ik dat heb gedaan

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,7827.msg86534.html#msg86534
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal