Lieve mensen, medeklapliefhebbers(raar woord).
Gaan jullie er nu niet een beetje met MIJN probleem van tussen? Ik wilde eigenlijk de zaak niet teveel op de spits drijven, maar het wordt me nu toch iets te gortig.
Dit is onze derde Holtkamper, en geen van drie was/is perfekt, maarrr kan dat wel? Lijkt me niet. Ik weet zeker dat ik het ergens een jaar of langer geleden hier ook al schreef. Ik wil het graag naar mijn zin hebben in een vouwwagen en als ik daarvoor met de leverancier in de clinch moet doe ik dat. Maar met fatsoen en respect voor elkaar. En ik kan jullie nogmaals berichten dat d?t bij HK in Emmen geen enkel probleem is. Bij de Flyer en vooral de Astro was het één en ander niet naar mijn zin. Er zaten gewoon gekke dingen en fouten in. Dat is toen heel netjes besproken en opgelost. Dat dan met uitzondering van het toenmalig stokpaardje: de boogstokken in de Astro-luifel. Dus daarom was en ben ik over de dames en heren in Emmen doorgaans zeer positief.
Dus Frankie: ik zou het geen problemen willen noemen op die manier. Ik heb er bij de vorige vouwwagens het hoogst haalbare uitgehaald, en naar tevredenheid. Ook dat is door mij vaak genoeg hier opgemerkt. Dat daarbij nooit door HK wordt erkend dat men er gewoon naast zit, neem ik voor lief.
Er is op diverse zaken aan de Kyte tot nu toe ook heel positief gereageerd door HK. Vraagje: wie kampeert er met een Kyte met kompleet muggendichte binnentent? Nou? Zo zijn er nog wel enkele dingen heel netjes opgelost, ook waarover ik heb afgesproken het niet door te kleppen.
Waarom het bij deze Kyte nu juist een probleem dreigt te worden is precies de reden dat ik graag met de beleidsbepalende mensen bij HK Emmen een gesprek wil over de Kyte. Meerdere mensen hier hebben het idee dat toen de Kyte op de markt werd gezet, de vouwwagen niet af was en dat het nu eigenlijk voor de eerste lichting bezitters( eerste 1 1/2 jaar) nog steeds zo is.
Te veel dingen zijn niet goed(genoeg) qua kwaliteit, duurzaamheid en doordachtheid.
Wat me hier bovenmatig interesseert, is of mijn Kyte een "maandagmorgen-wagen"is ?f dat er iets anders aan de hand is.
De manier bijvoorbeeld waarop het bevestigingspunt voor de mast boven in de luifel stuk is gegaan verbaast me nogal. Precies op die plek waar de tent enorme krachten te verduren kan krijgen, gebeurd er zoiets. Dat zie je toch aankomen? Als je zoiets gebeurd in een windkracht 8-tje scheurt je hele tent van de bak, want : "Géénstoksluifel". Zwoesj en dan heb je een HK cabrio.
Dus is mijn vraag aan de dames en heren van Holtkamper eigenlijk heel simpel: heeft men deze mindere kwaliteit van het één en ander aan de Kyte ingecalculeerd en hoort het er gewoon bij?
Of kan een klant bij Holtkamper er nog steeds op vertrouwen dat de in het verleden volop bewezen gehanteerde kwaliteitseisen OOK voor de Kyte gelden?
Zullen we afspreken dat ik iedereen hier op de hoogte houd van de voortgang en dan we er niet teveel in de loopgraven gaan over hoe een leverancier werkt en denkt?
Graag en bedankt!
Paul
en nu een