Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Klusproject: Trigano Galleon  (gelezen 9550 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hoek_tre

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 630
Re: Klusproject: Trigano Galleon
« Reactie #30 Gepost op: mei 12, 2018, 07:54:25 pm »

We hebben de prikaansluiting naast de disselbak verplaatst, omdat deze tegen het doek aankwam. De schroefgaatjes hebben we weer netjes afgedicht met kit die we nog hadden liggen van het electra-montage gedeelte.
Nu zit deze onder de rechter-bedplank. Voor het uitklappen is deze goed toegankelijk, en na uitklappen zit de stroomkoppeling netjes achter de ondertent.

Ook heb ik weer zoveel mogelijk foto's teruggeplaatst, omdat Photobucket niet meer werkt.
Daarnaast heb ik ook een extra foto van de onderkant van de bermkeuken toegevoegd, waar het wat duidelijker zichtbaar is wat we hebben laten maken.
« Laatst bewerkt op: mei 12, 2018, 07:56:13 pm door hoek_tre »
Gelogd

hoek_tre

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 630
Re: Klusproject: Trigano Galleon
« Reactie #31 Gepost op: mei 12, 2018, 09:07:16 pm »

We hebben de grote aansluit-blok doorgevoerd naar binnen, in het kleinste deel van de rechter bankkast. Daar hebben we een WCD gemaakt, waarvan de rechtse WCD middels een schakelaar aan en uitgezet kan worden. Zo kunnen we de lamp in de voortent makkelijk aan/uit doen. Van daaruit loopt de kabel in een flexibele electrabuis door de rechterbankkast, tot in de hoek. Vandaar hebben we de schakelaar en  WCD's gemaakt. Bijgevoegd ook het schema wat m'n man van tevoren als werkplan gemaakt had.
« Laatst bewerkt op: mei 12, 2018, 09:10:19 pm door hoek_tre »
Gelogd

Fotist

  • Gast
Re: Klusproject: Trigano Galleon
« Reactie #32 Gepost op: mei 13, 2018, 08:04:44 am »

Netjes! Ik zou toch even overwegen om de metalen beugeltjes te vervangen door plastic varianten, maar dan wel klemmend, en niet losjes zoals op de foto. Kans is klein, maar met metaal kun je op termijn de mantel doorslijten en kortsluiting veroorzaken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal