Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Ervaringen met Unive vouwwagenverzekering?  (gelezen 3896 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

villeke

  • Gast
Ervaringen met Unive vouwwagenverzekering?
« Gepost op: februari 25, 2013, 07:44:44 pm »

Dag,
A.s. vrijdag gaan wij onze CC Flexi Comfort ophalen en willen deze verzekeren bij Unive. Voorwaarden, dekking en prijs zijn prima in orde, maar ik vroeg mij af wie ervaringen heeft met deze verzekering. Wie heeft wel eens geclaimd? Of om een andere reden contact gehad met de verzekeraar en wat was de ervaring?
Zie uit naar de reacties.
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: Ervaringen met Unive vouwwagenverzekering?
« Reactie #1 Gepost op: februari 25, 2013, 07:49:25 pm »

Wij hebben al vele jaren al onze verzekering bij Unive lopen. En naar volle tevredenheid. Gelukkig niet te vaak zaken geclaimed maar de keren dat het nodig was, bij autosschade en inboedel schade was het snel geregeld. Wij zijn dus al heel lang tevreden klant bij Unive.
Ook onze vouwwagen is dus hier verzekerd.
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

KlapJoeri

  • Klaploper met klappertanden
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.236
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero 2023
  • Het leven is mooier als je denkt!
Re: Ervaringen met Unive vouwwagenverzekering?
« Reactie #2 Gepost op: februari 25, 2013, 08:00:45 pm »

dito...
Gelogd
The cold never bothered me anyway.....

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.863
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Ervaringen met Unive vouwwagenverzekering?
« Reactie #3 Gepost op: februari 25, 2013, 08:26:09 pm »

En nog een met goede ervaringen. Recent nog het avontuur met de keuken van onze Jametic, hier elders beschreven. Hoewel daarin ook dealer de Vries veel lof verdient omdat Unive van mening was dat de schade max. 1200 Eu was en een nieuwe keuken duurder. De Vries vond het opknappen van de keuken nergens naar lijken en heeft toch een nieuwe keuken geleverd. wel onze oude ingeleverd natuurlijk, hadden ze vast plannen mee.
Maar met de auto een paar keer wat gehad, altijd goed opgelost.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

villeke

  • Gast
Re: Ervaringen met Unive vouwwagenverzekering?
« Reactie #4 Gepost op: februari 25, 2013, 08:32:49 pm »

allen dank! snelle reacties hoor! Top! WW WW   
Ik denk dat het Unive gaat worden. Onze vorige VW (RM Fam S) was verzekerd bij de Ohra, maar die is ondanks de parketkorting (we hebben alle andere verzekeringen bij de Ohra) toch duurder en Unive is duidelijker in voorwaarden en wat is gedekt.


Gelogd

luppien

  • Gast
Re: Ervaringen met Unive vouwwagenverzekering?
« Reactie #5 Gepost op: februari 25, 2013, 09:10:28 pm »

Hier nog een met goede ervaringen met Unive. Paar keer wat gehad met autoinbraak en inboedel, schade  keurig en snel afgehandeld. Wij zijn in de loop der jaren met al onze verzekeringen naar Unive over gegaan wat ook nog eens stapelkorting geeft. Korting zetten wij weer om in klapweekendjes  8)
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Ervaringen met Unive vouwwagenverzekering?
« Reactie #6 Gepost op: februari 26, 2013, 09:25:46 am »

Ook hier goede ervaringen met de afhandeling van schade bij Univé, gelukkig nog niet met de vouwwagen. Onze kater was door een klein gaatje in het horregaas van de buren geslopen, maar toen de kleinkinderen binnenkwamen had ie geen geduld meer voor sluipen en sprong dwars door de hordeur.

De WA-verzekering dekte de schade. Leuk detail: het schadeformulier gaat uit van een persoon die schade aanricht. We hebben alle vragen namens kat beantwoord, wat nog een leuk telefoontje van het regionale kantoor opleverde  ;)
Gelogd

villeke

  • Gast
Ervaringen met Unive vouwwagenverzekering?
« Reactie #7 Gepost op: maart 01, 2013, 07:39:35 am »

Het is unive geworden en zijn inmiddels ook al aan het kijken of volledig overstappen naar unive met al onze verzekeringen voor ons gunstig is.
Gelogd

HaZee

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 42
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon Aero Membrane Airco MTT
Re: Ervaringen met Unive vouwwagenverzekering?
« Reactie #8 Gepost op: mei 03, 2013, 11:00:29 am »

Vanochtend contact gehad met Unive over de verzekering van een gloednieuwe Holtkamper Cocoon Aero Membrane Airco MTT. Volgens de prijslijst (basis + upgrade pakket + MTT Keuken pakket) kom je dan ver uit boven de norm (?13.600 incl. extra's) van Unive, nl. ruim ?17.500

Ik kon hem wel verzekeren, omdat ik bijna alles bij hun heb verzekerd, maar dan niet met een nieuwprijs garantie  ::)

Als verweer aangevoerd dat ik op mijn factuur in totaal een bijna ?3000 lager bedrag heb staan (gekocht op de beurs tegen een erg interessante introductieprijs  O0 ).
Na hernieuwd overleg met hun acceptatie afdeling willen ze hem nu ook voor 5 jaar tegen de nieuwprijs verzekeren, maar ik twijfel of we dat nu wel of niet moeten doen ...
Als hij ooit echt vervangen moet worden na diefstal of serieuze aanrijding, liggen de werkelijke prijzen flink hoger ...
Gelogd

eRJee71

  • Gast
Re: Ervaringen met Unive vouwwagenverzekering?
« Reactie #9 Gepost op: mei 03, 2013, 11:15:20 am »

Wij hebben exact hetzelfde (leuke introductieprijs en uitgebreide uitvoering) en hebben besloten niet bij Unive te gaan verzekeren.
Dit omdat :
- het 'gezeur' was over maximaal te verzekeren bedrag
- onduidelijkheid over wat de nieuwwaarde bij uitbetaling dan is
- etc, etc

Dus wij gaan waarschijnlijk voor de Europeesche. ( ook geen verplichting voor wielklem )
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re: Ervaringen met Unive vouwwagenverzekering?
« Reactie #10 Gepost op: mei 03, 2013, 01:48:49 pm »

Ik heb de vw (net als alle andere vz) bij Unive verzekerd, afgelopen zomer een ongelukje gehad (zie elders op dit forum) en Unive heeft, voordat de hele kwestie in Frankrijk was uitgezocht, alles keurig uitbetaald (behalve eigenrisico van ?90,-).
Dus ok hier een tevreden klant
Gelogd

MJB

  • Gast
Re: Ervaringen met Unive vouwwagenverzekering?
« Reactie #11 Gepost op: mei 03, 2013, 02:08:10 pm »

... ondanks de parketkorting (we hebben ...

We hebben zeil in de vouwwagen liggen dus parketkorting zal voor ons niet opgaan.
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re: Ervaringen met Unive vouwwagenverzekering?
« Reactie #12 Gepost op: mei 03, 2013, 02:30:27 pm »

We hebben zeil in de vouwwagen liggen dus parketkorting zal voor ons niet opgaan.

 :H :H
Gelogd

TallGuy212

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 400
  • Merk Vouwwagen: Jamet Jametic Panorama 2014
  • Grab life by the coconuts!
Re: Ervaringen met Unive vouwwagenverzekering?
« Reactie #13 Gepost op: mei 03, 2013, 02:55:55 pm »

Ik ga sluiten bij Centraal Beheer. Krijg daar 25% korting via mijn werkgever. Ook goede voorwaarden, alleen 3 jaar nieuwwaarde.
Gelogd

marcmuts

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 65
  • Holtkamper Cocoon XL MTT Kyte Kitchen
    • mmchil.eu
Re: Ervaringen met Unive vouwwagenverzekering?
« Reactie #14 Gepost op: mei 04, 2013, 08:42:19 am »

Ik ga sluiten bij Centraal Beheer. Krijg daar 25% korting via mijn werkgever. Ook goede voorwaarden, alleen 3 jaar nieuwwaarde.
Hier ook vrijwel alles via Centraal Beheer met de 25% korting. Misschien niet het onderste uit de kan, maar in mijn ervaring een prima verzekeraar zonder moeilijk gedoe.
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal