Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: gewicht inhoud vw  (gelezen 1502 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vonneke42

  • Gast
gewicht inhoud vw
« Gepost op: april 11, 2013, 05:04:29 pm »

hallo allemaal

wij hebben in oktober een jamet gekocht  en hebben nu uiteraard de hele inboedel aan geschaft
maar kan iemand mij vertellen wat de inhoud nu zo een beetje weegt  dan heb ik het gewoon over
het noodzakelijke
wij hebben niet zo een grote wagen die hem moet trekken   hahah een chevrolet aveo   :>
wat wij hebben is allemaal lichtgewicht maar ik ben bang dat dat toch ook wel oploopt hoor
Het is ook nog steeds geen weer geweest om erop uit te trekken  daar wacht ik al een tijdje met spanning op
maar zal hier niet de enige in zijn denk ik
groetjes rene en yvonne
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.174
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: gewicht inhoud vw
« Reactie #1 Gepost op: april 11, 2013, 05:08:05 pm »

Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: gewicht inhoud vw
« Reactie #2 Gepost op: april 11, 2013, 06:38:19 pm »

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php?topic=2995.0

Ik heb dat even bekeken, maar de meeste gewichten zijn meer van toepassing op caravans dan vouwwagen. Ik heb bijv. geen koelkast van 70 liter die 22 kg weegt, of een kachel van 10 kg. Voor de losse accessoires gaat het wel op, maar je moet dus voor bijv. de kachel/koelkast/chemisch toilet eerst opzoeken wat die ongeveer wegen.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

villeke

  • Gast
Re: gewicht inhoud vw
« Reactie #3 Gepost op: april 11, 2013, 08:01:00 pm »

kwestie van wegen van standaard uitrusting mbv van een personenweegschaal. Geeft je ongeveer een idee, maar het zal heus wel meevallen het totale gewicht.
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.628
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: gewicht inhoud vw
« Reactie #4 Gepost op: april 11, 2013, 08:36:16 pm »

Zoals wij het iedere keer met een nieuwe klapper doen: op weg naar of van de eerste (meestal korte) vakantie even langs een weegbrug. Meten is immers weten.

Wel van belang: Het bagageverschil tussen een korte of lange vakantie wordt in de auto opgevangen...
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: gewicht inhoud vw
« Reactie #5 Gepost op: april 11, 2013, 09:54:55 pm »

Zoals wij het iedere keer met een nieuwe klapper doen: op weg naar of van de eerste (meestal korte) vakantie even langs een weegbrug. Meten is immers weten.


Wij hopen hem volgend weekend te kunnen wegen op weg naar ons weekend proefklappen voor de eerste keer.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal