Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »   Omlaag

Auteur Topic: CampooZ Lazy Jack 2020 - project  (gelezen 14579 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.749
Re: CampooZ Lazy Jack 2020 - project
« Reactie #15 Gepost op: november 01, 2019, 12:11:04 am »

@Theu: Dat waarderen we zeker. Als we tips over snelkopppelingen o.i.d nodig hebben, pb'en we jou, ok?
Geen probleem laat maar horen.



Kamperen met de CC Flexi T&T. Niet omdat het moet, maar omdat het kan....
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.786
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: CampooZ Lazy Jack 2020 - project
« Reactie #16 Gepost op: november 01, 2019, 06:50:06 pm »

@ Hemertje: Het rubber waar de kookplaat net tegenaan zou gaan stoten is van de laadbak-afdichtingsrubber. Daarom moet de kookplaat omlaag.
 Het idee was om de rand van de kookplaat inclusief diens klemrubber afdichtingsrand geheel te laten verzinken in de 0,5 cm verlaagde rand. Maar hoe kan zoiets als het rubber dan beschadigen, als je de kier ook nog zou afkitten met waterbestendige kit? Bij ons zal er niet een kiepbeweging zijn bij de kookplaat?

de rubberen rand zit gedeeltelijk onder je kookplaat en ligt ook gedeeltelijk op je keukenblad
wanneer je de kookplaat wat te strak aandraait klempt de rubberen rand tussen keukenblad en onderkant kookplaat zodat deze inscheurt
Gelogd

moostveen

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 20
  • Merk Vouwwagen: CC Country
Re: CampooZ Lazy Jack 2020 - project
« Reactie #17 Gepost op: november 05, 2019, 11:08:15 pm »

Ik weet niet of je nog een boven frees nodig hebt, maar die van mij ligt werkeloos in de schuur met een klein arsenaal frezen.

De schuur staat in Hilversum, dus niet al te ver van Amersfoort. Ik heb de frees vermoedelijk pas weer in het voorjaar nodig, dus je kunt hem wat mij betreft wel even lenen om je droomkeuken te maken.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Gelogd

muis

  • Gast
Re: CampooZ Lazy Jack 2020 - project
« Reactie #18 Gepost op: november 07, 2019, 07:50:51 am »

Ik vind het altijd zo gaaf hoe iedereen elkaar hier wil helpen :>
Gelogd

hoek_tre

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 630
Re: CampooZ Lazy Jack 2020 - project
« Reactie #19 Gepost op: november 07, 2019, 11:21:30 am »

@Moostveen: Wij hebben geen ervaring hoe we omgaan met een bovenfrees. In hoeverre is dit ingewikkeld? Kun je ons eventueel een goede instructie geven, in het geval dat we hem zouden willen lenen? Sowieso moeten we nog bekijken in hoeverre de keuken nog omlaag kan op de ladegeleiders, alleen zijn de ladegeleiders nog niet geleverd.

@ Muis: Daar ben ik ook heel erg blij mee, en ook dat men mee wil denken als je ff met een hikpunt of vraag zit.
Daarnaast is het voor de zoveelste keer bewezen, de klantvriendelijkheid bij CampooZ is werkelijk TOP!
Het resultaat daarvan zul je vanzelf wel een keer zien tegen de tijd dat de keuken af is  :#

We zijn een aantal avonden druk bezig geweest. We hebben de aluminium platen op maat gezaagd. De hoekjes moesten we op maat zagen, want waar een schroefbusverbinder/inbusbout of T-moer in de sleuf zit, past geen aluminium plaat. Op de foto zie je ook dat er ruim eromheen weggezaagd is, dit is omdat de aluminium plaat dan makkelijker te plaatsen is met een klemprofiel in de sleuf. Alle platen zitten nu op hun plek vast.

Nu kunnen we aan de gang met de ladegeleiders, ladebakken & fronten. Er is nog behoorlijk wat te doen.
Gelogd

moostveen

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 20
  • Merk Vouwwagen: CC Country
Re: CampooZ Lazy Jack 2020 - project
« Reactie #20 Gepost op: november 08, 2019, 03:13:14 pm »

@Moostveen: Wij hebben geen ervaring hoe we omgaan met een bovenfrees. In hoeverre is dit ingewikkeld? Kun je ons eventueel een goede instructie geven, in het geval dat we hem zouden willen lenen? Sowieso moeten we nog bekijken in hoeverre de keuken nog omlaag kan op de ladegeleiders, alleen zijn de ladegeleiders nog niet geleverd.

Ik vind het zelf niet heel ingewikkeld, maargoed.. ik ben redelijk technisch ingesteld en heb zelf een koffie tafel, eet tafel, TV meubel en dressoir in elkaar geklust dus heb al aardig wat ervaring opgedaan met de frees.

Echter, als je er niet tegenop ziet om zelf je keuken te bouwen dan denk ik dat het met de frees ook wel goed komt en een beetje instructie is zeker wel te regelen. Eigenlijk is het een kwestie van goed opletten, rustig aan doen en vooral veel proberen op proefstukjes hout zodat je weet wat voor resultaat je kunt verwachten.

Laat het me maar weten als je zover bent!

Groeten,
Matthieu
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.786
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: CampooZ Lazy Jack 2020 - project
« Reactie #21 Gepost op: november 08, 2019, 06:15:31 pm »

Haa Matthieu,

Mooi aanbod van je!

Kan / wil je ze geen middagje gaan helpen zodat ze zelf zien en ervaren hoe die frees werkt?
En wat je aangeeft, met geduld en de tijd nemen kan je zelf veel!

 :P

Gelogd

hoek_tre

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 630
Re: CampooZ Lazy Jack 2020 - project
« Reactie #22 Gepost op: november 08, 2019, 06:59:51 pm »

We hebben inmiddels de plankdragers bevestigd, en de klaphaken.

De helft van de ladegeleiders voor de lades bleken aan een zijde wat krom te zijn. Daardoor sluit de lade niet echt goed, en hebben ze een stevige duw nodig voor het sluiten. Het lijkt alsof de kromme delen anders gefabriceerd zijn dan de rechte ladegeleiders. Volgende week dus maar ff contact opnemen met de leverancier.
« Laatst bewerkt op: november 08, 2019, 07:02:29 pm door hoek_tre »
Gelogd

hoek_tre

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 630
Re: CampooZ Lazy Jack 2020 - project
« Reactie #23 Gepost op: januari 21, 2020, 07:41:23 pm »

We zijn weer aan de gang gegaan met de keuken. De eindstukken, waar er scherpe randjes op de hoeken zaten, heb ik met een halfgrove metaalzaag afgerond, en daarna met een priemvormig metaalvijltje de moeilijk bereikbare plekjes afgerond. Christiaan heeft inmiddels aardig wezen foeteren op de laderails. Het erin zetten, zo dat de lade soepel sluit, valt allesbehalve mee.
Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.749
Re: CampooZ Lazy Jack 2020 - project
« Reactie #24 Gepost op: januari 21, 2020, 11:45:48 pm »

:)848] Als een lade soepel sluit gaat hij ook ....
Wellicht handig om rekening mee te houden, want als de keuken niet goed waterpas staat gaan de lades vanzelf heel soepel open.


Kamperen met de CC Flexi T&T. Niet omdat het moet, maar omdat het kan....
Gelogd

hoek_tre

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 630
Re: CampooZ Lazy Jack 2020 - project
« Reactie #25 Gepost op: januari 22, 2020, 12:14:17 am »

Er stond softclose-vergrendeling op de verpakking. Alleen is de lade nu toch echt een HARD-close-vergrendeling...

'k Ben ook ff bezig geweest voor de vuilwaterbak. Op het laatste moment een hydrocultuur-watermeter uit de restafval-container gehaald na kast-opruim-actie. Was wel eentje met ernaast een voedingsdoseerkoker. Die heb ik eraf gezaagd, en de randjes glad gevijld. Ff stukje geel tape op halfvol waterniveau getaped. En daarna op heel-gauw-legen :+ waterniveau. Simpel, maar het werkt.
« Laatst bewerkt op: januari 22, 2020, 12:16:42 am door hoek_tre »
Gelogd

hoek_tre

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 630
Re: CampooZ Lazy Jack 2020 - project
« Reactie #26 Gepost op: februari 08, 2020, 08:15:53 pm »

We hebben inmiddels de lades erin zitten. Het heeft ff wat tijd en werk gekost, maar nu is het zoals we het wilden.

Ook hebben we elektra aangebracht, de crusader tent&vouwwagen-unit, en het  transformator/omvormer-blok voor de waterkraan.
Het was wel ff passen en meten om de WCD's precies pas netjes erin te krijgen. De gele flexibele buis zit er puur vanwege de diameter van de zwarte dikke stroomkabel die naar de crusader loopt. De zwarte kabel ging meer doorhangen. Deze gele buis niet. Daarom maakt het ook niet uit dat we metalen kabelbeugels gebruiken.
« Laatst bewerkt op: februari 10, 2020, 12:27:21 am door hoek_tre »
Gelogd

muis

  • Gast
Re: CampooZ Lazy Jack 2020 - project
« Reactie #27 Gepost op: februari 09, 2020, 01:19:49 am »

Wauw,  dat ziet er super chique uit :J :J gaaf hoor
Gelogd

Urgje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 846
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury 2011
Re: CampooZ Lazy Jack 2020 - project
« Reactie #28 Gepost op: februari 09, 2020, 02:31:35 pm »

Wow zeg!!!
Ik zag steeds niet echt voor me hoe dit zou gaan worden, maar met die lades erin, echt gaaf zeg!!!!! :J
Gelogd

henkt

  • Gast
Re: CampooZ Lazy Jack 2020 - project
« Reactie #29 Gepost op: februari 09, 2020, 04:57:40 pm »

Mooi werk. klasse.
Kun je later makkelijk bij de stekkerbak, of komen daar vaste onderdelen in aangesloten?
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal