Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Tweedehands riverlodge uit 2012, kan die nog even mee?  (gelezen 2502 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kimster

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: Ben nog opzoek!
Tweedehands riverlodge uit 2012, kan die nog even mee?
« Gepost op: juli 24, 2021, 09:57:16 pm »

Hoi!

Wij zijn na een aantal weken verdiepen, lezen en rondkijken verliefd geworden op de vouwwagens van Aart Kok, specifiek op de Livingstone. Nieuw helaas voor ons buiten budget. Maar nu gaan we morgen een tweedehands bekijken, die voor ons nog steeds aan de prijs is, uit 2012. We bekijken hem morgen maar op de foto's lijkt hij echt in top conditie. Wij hebben het gevoel dat hij gemakkelijk nog 10 jaar mee kan. Maar is dat zo? Over het algemeen gesproken dan hè 😅

ik hoor graag ervaringen en ideeën over het aanschaffen van een wagen uit 2012. Relatief oud? Of kan nog prima een ronde mee?

Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Tweedehands riverlodge uit 2012, kan die nog even mee?
« Reactie #1 Gepost op: juli 24, 2021, 09:59:53 pm »

Hoi!

Wij zijn na een aantal weken verdiepen, lezen en rondkijken verliefd geworden op de vouwwagens van Aart Kok, specifiek op de Livingstone. Nieuw helaas voor ons buiten budget. Maar nu gaan we morgen een tweedehands bekijken, die voor ons nog steeds aan de prijs is, uit 2012. We bekijken hem morgen maar op de foto's lijkt hij echt in top conditie. Wij hebben het gevoel dat hij gemakkelijk nog 10 jaar mee kan. Maar is dat zo? Over het algemeen gesproken dan hè :)28]

ik hoor graag ervaringen en ideeën over het aanschaffen van een wagen uit 2012. Relatief oud? Of kan nog prima een ronde mee?
Even een voorbeeld onze Roadmaster is uit 2008 en ik kampeer er al 5 jaar mee. En niks mee aan de hand. Is eerder hoe gaat iemand er mee om? Zijn er mankementen en worden die goed gemaakt dan dan kan een doek lang mee gaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Gelogd

Johan

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 177
  • Merk Vouwwagen: Zambezi River Lodge Soft Top 2020 met boogluifel
  • De ultieme vrijheid aan je trekhaak
Re: Tweedehands riverlodge uit 2012, kan die nog even mee?
« Reactie #2 Gepost op: juli 24, 2021, 11:29:35 pm »

Vergelijk het met een De Waard tent. Die gaan ook 25 jaar mee. Aart Kok gebruikt voor de Rivier Lodge hetzelfde Ten Cate doek.
Gelogd
Johan ZRL 2020

Kimster

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: Ben nog opzoek!
Re: Tweedehands riverlodge uit 2012, kan die nog even mee?
« Reactie #3 Gepost op: juli 25, 2021, 07:53:16 am »

Oké ben ik weer iets zekerder van de aanschaf. Maar zo de eerste keer blijft het enorm spannend 😆 bedankt voor jullie antwoorden!
Gelogd

LarsNL

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 332
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Gamedrive Classic (2021)
Re: Tweedehands riverlodge uit 2012, kan die nog even mee?
« Reactie #4 Gepost op: juli 25, 2021, 10:35:05 am »

Ja joh moet kunnen! En anders kan je altijd een onderdeel vervangen/laten repareren.

Gelogd

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 919
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itenea GL
Re: Tweedehands riverlodge uit 2012, kan die nog even mee?
« Reactie #5 Gepost op: juli 25, 2021, 01:28:03 pm »

Oké ben ik weer iets zekerder van de aanschaf. Maar zo de eerste keer blijft het enorm spannend 😆 bedankt voor jullie antwoorden!
Succes met de bezichtiging. Het tentdoek kan zeer lang mee. 25 jaar is geen uitzondering. Mits het elke keer droog is opgeborgen. Kijk dus goed of je geen schimmel in het doek ziet.
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.631
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Tweedehands riverlodge uit 2012, kan die nog even mee?
« Reactie #6 Gepost op: juli 25, 2021, 01:31:52 pm »

En ruiken als de kar opengaat. Ruikt het naar een droge kelder? Prima. Ruikt het muf of naar natte hond: wegwezen!
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

PetrusPaulus1972

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 20
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok River Lodge
Re: Tweedehands riverlodge uit 2012, kan die nog even mee?
« Reactie #7 Gepost op: augustus 25, 2021, 11:42:29 am »

Dit is een kwaliteitsproduct. Bijna alles is te repareren en leverbaar. En als het doek er netjes uitziet en alles werkt zonder kreun of gesteun kan het makkelijk nog 10 jaar mee. En als ooit het doek versleten is bestel je bij Aart een nieuwe tent en hup als nieuw


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal