Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: S: Costa Brava: L'Escala: lla Mateua Camping Resort  (gelezen 12011 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hedix

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 73
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte
Re: S: Costa Brava: L'Escala: lla Mateua Camping Resort
« Reactie #15 Gepost op: mei 03, 2017, 05:55:45 pm »

We staan er dit jaar ook weer. Voor de vierde keer alweer. Weinig avontuurlijk, maar ik vind het een heerlijke plek waar genoeg te doen is voor ieder kid van het gezin.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: S: Costa Brava: L'Escala: lla Mateua Camping Resort
« Reactie #16 Gepost op: mei 04, 2017, 10:27:24 am »

We overwegen om deze zomer er naar toe te gaan. Ik las wel dat sommige mensen veel last hadden van hars en duivenpoep op hun tent.  Hoe was dat bij jullie?
Welke kant stonden jullie (noord: terrassen, zuid plat: dacht ik) en wat verkies je best?

Wij stonden op het platte gedeelte, geen last van gehad.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Bea

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 149
  • Merk Vouwwagen: Combi camp flexi comfort 2014
Re: S: Costa Brava: L'Escala: lla Mateua Camping Resort
« Reactie #17 Gepost op: juli 18, 2017, 07:01:52 pm »

We zijn net terug en hebben het erg naar ons zin gehad.  Ik had bij de reservatie gezet dat ik aan de noordzijde wou, schaduw en rustige plaats en dat hebben we allemaal gekregen.  Wat ik zelf zo fijn vond waren de nachtwakers. Ik ben een lichte slaper en moet altijd oordoppen aan.  Nu voor het eerst niet!  Tussen 12u en 7u hoor je echt niemand praten.  Je leest er veel kwade reacties op maar eigenlijk gaf dit voor mij de doorslag om zeker te gaan. Ik vond al het personeel ook heel vriendelijk, ook de nachtwakers als je hen tegenkwam! Animatie was leuk en niet overdreven.  Aangename douches en proper sanitair is ook een troef.
Onze tent is wel heel vuil geworden maar het was wel heerlijk om zoveel schaduw te hebben.
Het was niet overdreven warm, maar vond het in de namiddag toch te warm om iets anders te doen dan zwemmen of in de hangmat te liggen.  Het is dus eerder een rust vakantie geworden maar aangezien we graag lezen had dat ook zijn charmes.
Meestal hebben we een camping ver van alles.  Voor een grote camping had je hier toch wel rust en het gemak dat je op loopafstand zat van strand, winkel, restaurants en de topper voor ons: de waikiki bar: heerlijke cocktails: ook alcoholvrije en zalig grappige bediening (voor onze portemonnee was het goed dat we weer weg zijn :H).


In de tweede week werd het wel drukker en dan inderdaad veel Nederlanders die er duidelijk al jaren kwamen. Wij stonden tussen Spanjaarden en Fransen (allen erg rustige mensen).  Onze overburen waren zo'n poetsers, dat hadden we nog nooit gezien en was er zo over dat het een attractie op zich werd :#

In zee op de anders stranden van l'escala (richting empuries) toch maar best waterschoentjes aan.  Man en dochter hebben beiden snee in hun voet gekregen (algoed niet erg ).  Viel me wel op dat er heel wat gekwetsten rondliepen.  Zee is redelijk ondiep met grote rotsen dus ook bij snorkelen oppassen!
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal