Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon  (gelezen 8079 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon
« Gepost op: mei 13, 2011, 11:15:41 am »

Mag ik vragen aan jullie wat jullie zouden doen als....

We hebben vandaag bij Erika in Zeist een TUV keuring laten doen bij onze Holtkamper Cocoon.
Toen zijn we er achter gekomen dat 1 band van het jaar 2008 is en het andere van 2010.
We hebben onze cocoon in oktober 2010 opgehaald.


We hebben er heel veel centjes voor betaald zou ik dit kunnen melden en een band van 2010 kunnen vragen???
Anders moeten we over 4 jaar alweer een nieuwe band eronder doen.
Gelogd
Jevipro

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re:TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon
« Reactie #1 Gepost op: mei 13, 2011, 11:22:33 am »

Ik zou het absoluut aangeven bij Holtkamper.

2008 voor een band vind ik best oud. Dan kun je over 3 jaar weer een nieuwe aanschaffen omdat je anders niet aan de tempo-100 voldoet.
Ik snap best dat als je een wagen in 2010 aanschaft en in 2011 ophaalt dat de banden niet van 2011 zijn, maar 2008 gaat mij te ver.
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.634
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon
« Reactie #2 Gepost op: mei 13, 2011, 11:44:47 am »

Ik vind het ook vreemd dat de banden niet uit hetzelfde jaar komen.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon
« Reactie #3 Gepost op: mei 13, 2011, 12:04:21 pm »

Zeker aankaarten. Lijkt me niet mogen. Wat PaneVino zegt 2011 ophalen en dan banden van 2010 moet kunnen. Maar 2 verschillende :?. Vast een foutje.
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon
« Reactie #4 Gepost op: mei 13, 2011, 12:17:35 pm »

Trouwens heb je ook gekeken van welke datum je reserveband is?
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon
« Reactie #5 Gepost op: mei 13, 2011, 12:26:05 pm »

neeeeeeeee!! die is goed gaat Jan vanavond meteen een doen!!
Gelogd
Jevipro

Mieke

  • Gast
Re:TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon
« Reactie #6 Gepost op: mei 13, 2011, 02:00:33 pm »

Zeker melden!
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re:TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon
« Reactie #7 Gepost op: mei 13, 2011, 02:36:56 pm »

Melden zekerrrrr!!
Tevens voor mij een aanleiding om de 3 banden na te kijken, heb immers onlangs de cocoon gehaald.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon
« Reactie #8 Gepost op: mei 13, 2011, 06:43:42 pm »

Is dus niet alleen een Jamet probleem. Kon zeuren wat ik wilde, maar krijg geen nieuwe banden hoor. Heb er ook niet zo veel drukte over gemaakt dat de banden anderhalf jaar oud waren. Maar kan me in het geval van een stuk duurdere Holtkamper en dan nog een TUV keuring erbij, je wel graag jonge banden wilt. 3 jaar oud vind ik ook wel ver gaan.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

PaulPaul

  • Gast
Re:TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon
« Reactie #9 Gepost op: mei 13, 2011, 11:24:11 pm »

Mag ik vragen aan jullie wat jullie zouden doen als....

We hebben vandaag bij Erika in Zeist een TUV keuring laten doen bij onze Holtkamper Cocoon.
Toen zijn we er achter gekomen dat 1 band van het jaar 2008 is en het andere van 2010.
We hebben onze cocoon in oktober 2010 opgehaald.


We hebben er heel veel centjes voor betaald zou ik dit kunnen melden en een band van 2010 kunnen vragen???
Anders moeten we over 4 jaar alweer een nieuwe band eronder doen.


Hallo Jari,


Dit is niet de eerste keer dat zoiets bij Holtkamper gebeurd. Ons is iets vergelijkbaars overkomen. Met onze, niet meer dan 1 jaar oude, en als nieuw(werknemerskar voor vakanties) gekochte Flyer kregen we op weg naar Noorwegen in Denemarken een canvasbreuk in één van de banden. We hebben de hele vakantie verder gereden met het reservewiel en dus zonder reservewiel(volgt u het nog?). Terug in nederland nietsvermoedend naar de Kwikfit voor een nieuwe band. Kan gebeuren nietwaar?  Daar werd ik, met een ietwat meewarige blik verteld dat ik maar eens goed naar de andere banden moest kijken. Bleken er 2 banden van vage, Russische komaf onder te zitten, die ongeveer 8 jaat ouder waren dan de vouwwagen zelf ! Dit zuig ik niet uit mijn duim, echt gebeurd. Toen werd ik een beetje wakker en heb Holtkamper gebeld met het hele verhaal. Verwezen naar de Kwikfit(dat heette volgens mij trouwens toen nog niet zo) in Oldenzaal, met naam van contactpersoon erbij. Banden stonden daar nog. Het is toen netjes opgelost, dat wel. Maar hoe zoiets kan gebeuren, of liever dat je het laat gebeuren als bedrijf met kwaliteit zo hoog in het vaandel?  Geen idee en men kon me in Emmen daarover geen goed antwoord geven. Ik weet toto op de dag van vandaag niet goed wat ik er van moet denken.

Paul


Gelogd

muis

  • Gast
Re:TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon
« Reactie #10 Gepost op: mei 13, 2011, 11:49:27 pm »

Zeker even melden :J
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon
« Reactie #11 Gepost op: mei 14, 2011, 07:20:04 am »

@paulpaul.....wat bedoel met werkgevers kar? was dit een demo model van Holtkamper?
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re:TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon
« Reactie #12 Gepost op: mei 14, 2011, 12:44:52 pm »

Ja, een vouwwagen van een jaar eerder die in dat jaar door werknemers van Holtkamper mee is genomen als een soort "bonus". Die regeling is er als een soort secundaire arbeidsvoorwaarde en bestaat volgens mij nog steeds. Wordt het jaar erop als demomodel verkocht met volledige garantie als nieuwe vw. Als je goed kijkt in de occasionlijst staan ze er nog wel tussen. Maar ook daar mogen de banden niet véééél ouder dan de wagen zijn, lijkt me.

Paul
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon
« Reactie #13 Gepost op: mei 14, 2011, 01:45:40 pm »

Ja, een vouwwagen van een jaar eerder die in dat jaar door werknemers van Holtkamper mee is genomen als een soort "bonus". Die regeling is er als een soort secundaire arbeidsvoorwaarde en bestaat volgens mij nog steeds. Wordt het jaar erop als demomodel verkocht met volledige garantie als nieuwe vw. Als je goed kijkt in de occasionlijst staan ze er nog wel tussen. Maar ook daar mogen de banden niet véééél ouder dan de wagen zijn, lijkt me.

Paul
Tja iemand een handeltje in banden :?..... maar lijkt me sterk ....maar je mag verwachten dat er banden op zitten van het productie jaar of een jar eerder...want de banden woorden ook gemaakt en verhandeld dus daar zit ook tijdspeling in...dus er kan een jaar tussen zitten.. dat zal voor de band zelf niks uitmaken....
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon
« Reactie #14 Gepost op: mei 14, 2011, 02:55:24 pm »

Die regeling is er als een soort secundaire arbeidsvoorwaarde en bestaat volgens mij nog steeds.

Klopt, zo kwam Alex toch aan zijn tijdelijke Holtkamper?
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal