Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon  (gelezen 8074 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon
« Reactie #15 Gepost op: mei 31, 2011, 05:54:00 pm »

Hallo allemaal,
Ik wil nog even wat met jullie delen. Namelijk de oplossing aan gedragen via Holtkamper. Ik heb gisteren pas een mailtje gestuurd naar Holtkamper met deze klacht over de banden. Jullie zullen je wel af vragen waarom gisteren pas. Maar ik ben altijd bang dat men mij lastig vind en heb er even over na moeten denken en piekeren en ik kan het maar niet los laten. Dus ben ik even in de mail geklommen. Vanmiddag werd ik terug gebeld door iemand van Holtkamper. Ze gaan het heel netjes oplossen. Ze gaan zaterdag 2 nieuwe banden naar Holtkamper Bunnik sturen en die gaan ze er dinsdag aanstaande onder zetten. Ik ben zo blij met dit vooruitzicht. Dat wou ik heel graag met jullie nog even delen zodat jullie ook zien dat het opgelost is. Tevens wil ik iedereen bedanken voor zijn/haar reactie heel erg dank je wel.
Ria
Gelogd
Jevipro

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon
« Reactie #16 Gepost op: mei 31, 2011, 07:02:27 pm »

Fijn dat het is geregeld. Had trouwens niets anders van ze verwacht hoor. Een grote pluim/warme douche voor HK :>.
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon
« Reactie #17 Gepost op: mei 31, 2011, 07:23:43 pm »



Keurig geregeld hoor, maar ik had niet anders verwacht.
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re:TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon
« Reactie #18 Gepost op: mei 31, 2011, 07:29:54 pm »

prima opgelost, netjes en zoals het hoord.
Maken hun naam eer aan.
Een pluim voor HK.
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.632
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon
« Reactie #19 Gepost op: mei 31, 2011, 07:37:56 pm »

Pluim voor HK, maar ook voor jezelf, dat je het toch gedaan hebt. Enne, als je iets redelijk brengt, vind men je echt niet zo gauw lastig.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

PaulPaul

  • Gast
Re:TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon
« Reactie #20 Gepost op: mei 31, 2011, 09:24:09 pm »

En daar gaan we weer. Zoals door mij reeds zo vaak werd gezegd: er is een verschil tussen de diverse fabrikanten c.q. leveranciers. Dit zijn nu precies die dingen waardoor ik hardnekkig reclame blijf maken voor HK. Ik scheld er ook wel eens op, het is zo nu en dan ook een aparte club, maar ik durf ze rustig aan iedereen aan te bevelen. Ze zijn trots op het product, hun reputatie en ook wel erg op hun manier van over kamperen denken. Bij de Yahoo site worden ze wel eens moe van mij(Heb je soms aandelen? enz.)  :P
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:TUV keuring van onze Holtkamper Ccoon
« Reactie #21 Gepost op: mei 31, 2011, 09:25:54 pm »

En daar gaan we weer. Zoals door mij reeds zo vaak werd gezegd: er is een verschil tussen de diverse fabrikanten c.q. leveranciers. Dit zijn nu precies die dingen waardoor ik hardnekkig reclame blijf maken voor HK. Ik scheld er ook wel eens op, het is zo nu en dan ook een aparte club, maar ik durf ze rustig aan iedereen aan te bevelen. Ze zijn trots op het product, hun reputatie en ook wel erg op hun manier van over kamperen denken. Bij de Yahoo site worden ze wel eens moe van mij(Heb je soms aandelen? enz.)  :P
Dat hoor ik ook vaker....

over mijn roadmaster dan welteverstaan
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal