Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Ritsen die open moeten staan tbv Pack and Go  (gelezen 9687 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muis

  • Gast
Re:Ritsen die open moeten staan tbv Pack and Go
« Reactie #15 Gepost op: juni 19, 2011, 11:43:44 pm »

@ Boompje, jou uitleg is heel helder, lijkt me goed als dat ook bij de instructie's staat, m.a.w. wil je het daar ook nog een keer neerzetten :>  :W
Gelogd

vrucht

  • Gast
Re:Ritsen die open moeten staan tbv Pack and Go
« Reactie #16 Gepost op: juni 21, 2011, 11:35:31 am »

Let op! Maak altijd meteen na gebruik van het Pack 'n Go systeem de rits aan de disselzijde die de tent aan de wagen bevestigt weer vast. Als je die vergeet kan de boel kapot gaan bij het opzetten!

Ik heb zojuist HK gesproken en ze bevestigen bovenstaand verhaal, met als toevoeging dat als de rits niet vast wordt gemaakt, kans op schade tijdens rijden zeer groot is. De kans is aanwezig dat er tentdoek tussen het frame en de gasveren kan komen. Hierdoor kan het doek kapot gaan.

We hebben gevraagd of HK ons een workshop kan geven voor onze 2e hands kyte.
Ze geven de workshop alleen in Emmen en kost 125 euro.
Ik heb aangegeven dat we onze eigen Kyte meenemen om gelijk de kidstent en rits instructie te krijgen.
Gelogd

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 385
  • Merk Vouwwagen: Opblaasbare Kyte Full Options
Re:Ritsen die open moeten staan tbv Pack and Go
« Reactie #17 Gepost op: juni 21, 2011, 09:41:52 pm »

Die 125 euro is goed besteed. I:  Neem er wel ruim de tijd voor. Christian lult zo 3 uur vol maar je verveelt je geen moment.  :J

PS. Ga wel met z'n tweeen, hoeft ieder maar de helft te onthouden  :P
« Laatst bewerkt op: juni 21, 2011, 09:46:43 pm door campingloge »
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.628
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Ritsen die open moeten staan tbv Pack and Go
« Reactie #18 Gepost op: juni 22, 2011, 08:33:06 am »

Misschien een idee om de instructie integraal op video te zetten? (dus een derde persoon mee)
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

nikkel1964

  • Gast
Re:Ritsen die open moeten staan tbv Pack and Go
« Reactie #19 Gepost op: juni 22, 2011, 09:08:06 am »

Misschien een idee om de instructie integraal op video te zetten? (dus een derde persoon mee)

Iets zegt mij dat de firma Holtkamper daar wellicht een probleem mee heeft? (Ik bedoel, ze vragen wel 125 euro voor zo'n sessie en als die straks gewoon op Youtube staat...)

 ;)
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.628
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Ritsen die open moeten staan tbv Pack and Go
« Reactie #20 Gepost op: juni 22, 2011, 12:36:21 pm »

Zou nogal onzin zijn: jij neemt die video op, voor eigen gebruik. Die mag je uiteraard niet op you-tube zetten. Maar het geeft wel een mooie geheugensteun voor het geheel voor jezelf. (Ten principale: vreemd dat de demonstratie van een nieuwe product gekocht moet worden. Wel handig dat het bij een tweedehands product nog kan).
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

nikkel1964

  • Gast
Re:Ritsen die open moeten staan tbv Pack and Go
« Reactie #21 Gepost op: juni 22, 2011, 12:50:44 pm »

Zou nogal onzin zijn: jij neemt die video op, voor eigen gebruik. Die mag je uiteraard niet op you-tube zetten.

Dan zal daar wel het één en ander over vastgelegd moeten worden, jij kunt als klant wel zeggen dat je dat niet doet maar ik zou als bedrijf het risico niet nemen. Maar goed, laat ze het maar eens voorleggen aan Holtkamper!

(Ten principale: vreemd dat de demonstratie van een nieuwe product gekocht moet worden.

Mee eens, dit zou toch gewoon inclusief moeten zijn? Zo'n sessie heb ik, op een avond dat de showroom gesloten was, ook gewoon "er bij" gekregen
Gelogd

tommybol

  • Gast
Re:Ritsen die open moeten staan tbv Pack and Go
« Reactie #22 Gepost op: juni 22, 2011, 02:21:36 pm »

Ik zag trouwens pas foto's van het systeem ( heet anders dan pack n go, je kan moeilijk met zelfde naam komen) van aart kok op de nieuwe livingstone. Volgens mij is dat echt een laatklep met tent erop zonder fratsen als ritsen los ed. Zo kijken ze goed naar elkaars kwaliteiten en houden ze de ontwikkelingen op gang. Iets zegt me dat holtkamper het pack n go ook wel simpeler zal gaan maken en we in de toekomst ook thuis de koelbox kunnen vullen of leeghalen.....want los van die luifelboom zou je denken dat openklappen keuken technisch ook zou moeten kunnen met een kleine modificatie, misschie niet bij d ekye xl, maar zeker wel bij de kyte S waar de binnenpalen volgens mij achter de keuken vallen.
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re:Ritsen die open moeten staan tbv Pack and Go
« Reactie #23 Gepost op: juni 28, 2011, 10:35:40 am »

Ik zag trouwens pas foto's van het systeem ( heet anders dan pack n go, je kan moeilijk met zelfde naam komen) van aart kok op de nieuwe livingstone. Volgens mij is dat echt een laatklep met tent erop zonder fratsen als ritsen los ed. Zo kijken ze goed naar elkaars kwaliteiten en houden ze de ontwikkelingen op gang. Iets zegt me dat holtkamper het pack n go ook wel simpeler zal gaan maken en we in de toekomst ook thuis de koelbox kunnen vullen of leeghalen.....want los van die luifelboom zou je denken dat openklappen keuken technisch ook zou moeten kunnen met een kleine modificatie, misschie niet bij d ekye xl, maar zeker wel bij de kyte S waar de binnenpalen volgens mij achter de keuken vallen.

Ja: daar zijn we lekker mee ! Precies ook mijn idee. Even een namiddag brainstormen: Jelle en senior, Wubs en Zomer en dan nog een coupeuse/naaister(en ze hebben een hele goeie!). Dan heeft deze meneer voor nop een extra koelkast gekocht omdat het idee van walking brie en pislauwe rose het kampergevoel hier niet vergroot.
De gedeelde boogstok is natuurlijk dan al geregeld. Het gaat dan editie 2012 heten. De koelkast kan onder het rijden aan en iedereen is weer iets blijer. ::) ::) ::)
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal