Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: past een 2,5kg propaan gasfles in een kytekeuken?  (gelezen 2488 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vrucht

  • Gast
past een 2,5kg propaan gasfles in een kytekeuken?
« Gepost op: juni 21, 2011, 07:39:47 pm »

De afmetingen van een propaan 2,5kg fles zijn BxH 21x33cm

We overwegen deze fles ipv Campingaz te gaan gebruiken.
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:past een 2,5kg propaan gasfles in een kytekeuken?
« Reactie #1 Gepost op: juni 21, 2011, 07:44:32 pm »

Dat kan. Wij wilde dit eigenlijk ook. Maar nu blijkt dat deze er waarschijnlijk uit gaan. Kon er nog één van 2003 omruilen maar die is dan nog maar tot 2013 geldig. Dan moet hij of omgeruild voor een nieuwer jaar (indien dit dan nog mogelijk is) of worden gekeurd. Onze campinggaz flesjes zitten nog vol dus wij hebben die er nu nog in staan.
Gelogd

screech

  • Gast
Re:past een 2,5kg propaan gasfles in een kytekeuken?
« Reactie #2 Gepost op: juni 21, 2011, 08:28:09 pm »

Wat vreemd. Ik heb er vorig jaar eentje gloednieuw gekocht. Deze is dan ook gekeurd tot 2020.

@vrucht, ik weet niet waar je woont, maar ik heb hem bij www.bakkergas.nl gekocht.
Ik heb ook flink moeten zoeken, niet iedereen verkoopt deze fless
en.
Gelogd

vrucht

  • Gast
Re:past een 2,5kg propaan gasfles in een kytekeuken?
« Reactie #3 Gepost op: juni 21, 2011, 08:31:50 pm »

mmmmmm

Toen ik 1 jaar geleden onze 5KG fles ging vullen zag ik ze ook in Zoetermeer staan.
Goed om te weten dat de 2,5 kg fles toch in de keuken past.
We hebben reeds een 907 fles, als deze te snel leeg is, zullen we toch overstappen op groene flesjes.
Gelogd

Edwinv

  • Gast
Re:past een 2,5kg propaan gasfles in een kytekeuken?
« Reactie #4 Gepost op: juni 21, 2011, 09:33:53 pm »

Ik ben sinds dit jaar ook over op de 2.5 kg fles. Groot voordeel. Een vulling kost maar 8 euro. Die bekende blauwe kosten een factor 3 duurder. Ik heb een groene in de wagen liggen. En een kleine blauwe voor de scottel. Deze is ook mijn reserve tank want in het buitenland heb je die groene flessen niet. Of je zou de fles direct moeten kunnen laten vullen. Ik heb een verloop kraantje omdat je dan ook een andere gasdruk regelaar zou moeten hebben.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal