Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: nieuwe klapper  (gelezen 3582 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marainne

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 47
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Holtkamper, dat is hem dat weet ik zeker !!!!
Re: nieuwe klapper
« Reactie #15 Gepost op: september 20, 2018, 04:36:15 pm »

We zijn retour van een weekje proef kamperen , niet al te ver weg in OIRSCHOT maar zeer mooie omgeving dus heel veel gefietst.
Het is heel goed gegaan . ook het slapen, het was de 2e nacht heel koud dus toch even naar huis gereden en 2 dekbedden gehaald .
De fietsen hadden we allebei bovenop plat gelegd en goed vastgebonden met spanbanden en daaroverheen een net ,
er onder lagen twee stoelen, dus de deksel  kon niet beschadigen .

Al met al zeer tevreden en hij mag blijven , lol, want goed kunnen slapen was heel belangrijk ivm onze gezondheid .

ik ga wel ( en daar heb ik het hele jaar weer de tijd voor ) kijken naar allerlei hebbedingetjes of dingen die we nog kunnen veranderen, zo mis ik bij de keuken het , ik zal maar zeggen, kruidenrekje en dat is toch wel gemakkelijk en de ruimte onder de lades is open .   We moeten even kijken hoe die kruidenplank bevestigd zit, want die heeft er volgens mij wel ooit gezeten
Verder schuiven wij het bed naar de andere kant, zodat je ook een zitruimte hebt, maar aan de kant van het bed zat een scheur in het plastic.   gerepareerd met tear aid,( aan beide kanten dus binnen- en buitenkant )  maar er staat nog flink wat spanning op, en ook op de rits bij het deurtje waardoor deze niet helemaal dicht gaat.
Ik heb dat laatste op meer foto s gezien, zal wel een kwestie zijn van goed - of anders spannen
alle tips zijn welkom , maar ik ben heel enthousiast !!!  :>
Gelogd

marainne

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 47
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Holtkamper, dat is hem dat weet ik zeker !!!!
Re: nieuwe klapper
« Reactie #16 Gepost op: september 20, 2018, 04:41:15 pm »

 …... Garderobe stang gaan we nog kijken hoe dat het beste kan, en hoe je een lamp in het voorste gedeelte kunt hangen omdat dwarsstokken ontbreken dus die zou je extra moeten aanbrengen ?
De keuken verplaatsten  we overigens de eerste dag niet, maar dan moest hij elke keer verschoven anders ging het deurtje niet open , en in het doek verschenen "moeten", gelukkig heeft het niet geregend maar goed is het niet !  Na het opzetten van de voortent gaf dit geen problemen meer. Mijn man vraagt zich af als we hem gewoon op de dissel laten hoe dat dat gaat met de stroom ?  Er zit al een klein luifeltje boven maar we zouden die nog kunnen verlengen en hem dan op de dissel laten staan, buiten koken is toch leuk ?

Ik ga nog even ontdekken hoe ik hier foto s kan plaatsen dan is alles wat duidelijker ...
« Laatst bewerkt op: september 20, 2018, 04:44:54 pm door marainne »
Gelogd

muis

  • Gast
Re: nieuwe klapper
« Reactie #17 Gepost op: september 20, 2018, 05:38:42 pm »

In de voortent heb je toch stangen bovenin? Boven de klep en in het zitje wordt vaak een klemlampje gebruikt :J
Gelogd

marainne

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 47
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Holtkamper, dat is hem dat weet ik zeker !!!!
Re: nieuwe klapper
« Reactie #18 Gepost op: september 21, 2018, 05:12:00 pm »

inderdaad, de
 twee uitschuifbare stangen bij de voortent, maar ik had een organizer van de Ikea ( boven met klitteband ) en die paste niet 
Gelogd

marainne

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 47
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Holtkamper, dat is hem dat weet ik zeker !!!!
Re: nieuwe klapper
« Reactie #19 Gepost op: november 30, 2018, 04:56:28 pm »

de hk staat fijn gestald in een ruimte naast ons huis, dat paste goed
 Nu ga uitkijken hoe we het keukentje dicht kunnen krijgen, de kastje zijn open en het is leuker als er een soort deurtje voor komt ( dat is standaard zo zag ik, en het kijkt gewoon netter  ) en of we een kruidenplank bovenaan kunnen monteren.  De onze heeft maar één stang om de klep van de keuken omhoog te laten dat voldoet ook maar dan kun je dus geen plankop of aan vast  monteren.  Op een ander forum al wat tips gehad, maarrrrr wij zijn niet bepaald klussers en handig, dus ik houd me aanbevolen voor tips en eventueel schetsjes of foto s hoe het uw holtkamper zit
Gelogd

muis

  • Gast
Re: nieuwe klapper
« Reactie #20 Gepost op: december 02, 2018, 09:51:34 pm »

Van de plank heb ik binnenkort de maten want ik ga hem vervangen, ik ga ze hier plaatsen in een projecttopic, ik heb dan ook de maten van de stangetjes waarmee hij vast zit :J :J
Gelogd

marainne

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 47
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Holtkamper, dat is hem dat weet ik zeker !!!!
Re: nieuwe klapper
« Reactie #21 Gepost op: oktober 08, 2019, 05:02:39 pm »

al iets gedaan wat we kunnen zien Muis ? 
Want een volgende optie is de keuken verkopen en zelf een kleintje meenemen,
De koelbox moet dan apart meer maar verder geen nadelen.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: nieuwe klapper
« Reactie #22 Gepost op: oktober 08, 2019, 07:10:46 pm »

Ik heb voor nu alleen de plank vervangen,  de rest wordt een voorjaarsproject. Het houten binnenwerk (kastjes en plank waar de koelbox op staat) zit aan elkaar vast en bleek wat meer wel om het los te halen tov de tijd die ik er voor had   ::)
Gelogd

marainne

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 47
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Holtkamper, dat is hem dat weet ik zeker !!!!
Re: nieuwe klapper
« Reactie #23 Gepost op: oktober 09, 2019, 06:13:36 pm »

.. wij hebben hem toch maar verkocht,( vandaag ) en  bij het verwijderen kreeg manlief weer klachten van zijn rug, dus het is beter zo
Nu kunnen de fietsen mee op de dissel, ook wel even tillen maar lang zo hoor niet

m vr gr
MARIANNE
Gelogd

carvers

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 222
  • Merk Vouwwagen: Rettenmaier Strada Gordigear Taiga 2018
Re: nieuwe klapper
« Reactie #24 Gepost op: oktober 09, 2019, 08:46:52 pm »

.. wij hebben hem toch maar verkocht,( vandaag ) en  bij het verwijderen kreeg manlief weer klachten van zijn rug, dus het is beter zo
Nu kunnen de fietsen mee op de dissel, ook wel even tillen maar lang zo hoor niet

m vr gr
MARIANNE

Tillen? Daar heb je hele mooie alu oprijrichels voor ;).
Gelogd

marainne

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 47
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Holtkamper, dat is hem dat weet ik zeker !!!!
Re: nieuwe klapper
« Reactie #25 Gepost op: oktober 18, 2019, 08:06:24 pm »

beide zwaar rugpatient he ( ik 1x ,  manlief 2x hernia geopereerd en nieuwe heup en nog steeds letsel na  auto ongeval )  dus ook dat is geen optie.
We hebben hier nog een keuken liggen die we voor de Walker gebruikten, is een meubeltje met een tafel eraanvast, dus voldoende ruimte, en we hebben nog een 23pits gasfornuis en schermen dus …. maar dat wordt pas volgend jaar en dan zal tzt wel foto s plaatsen heir
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal