Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Homemade Bigfoot  (gelezen 8172 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Juppehup

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee
Re: Re: Homemade Bigfoot
« Reactie #15 Gepost op: augustus 13, 2012, 04:37:07 pm »

Kun je de ronding niet gewoon dicht slaan (natuurlijk met beleid) of knijpen?

Heb ik ook aan gedacht, maar het is nog vrij dik materiaal. Ik kan het wel wat heet stoken, maar ik ben bang dat ik het gegalvaniseerde beschadig en ik heb geen zin in roestend steunen....
Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re: Homemade Bigfoot
« Reactie #16 Gepost op: augustus 13, 2012, 04:56:46 pm »

Maakt niet uit hoor, normaal post ik niet wanneer het specifiek om iets gaat wat een caravan vaker wel of niet heeft.
Ik was juist verbaasd door de open pootjes, ik dacht dat ze altijd dicht waren.

ik had de plastieke big-foots bij onze scout ook al, die had ook dichte pootjes.
Daar heb ik ze bij de verkoop wel onder laten zitten omdat ik de pinnetjes niet wilde beschadigen bij het afhalen waardoor er misschien één tijdens het rijden af zou vallen.

Misschien hebben oudere wagens vaker dichte pootjes, geen idee daar let ik in de regel niet erg op.

Kun je de ronding niet gewoon dicht slaan (natuurlijk met beleid) of knijpen?

die rondingen zijn daar te kort voor, denk dat de genoemde oplossing een goede is.
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: Re: Homemade Bigfoot
« Reactie #17 Gepost op: augustus 13, 2012, 05:14:22 pm »

Heb ik ook aan gedacht, maar het is nog vrij dik materiaal. Ik kan het wel wat heet stoken, maar ik ben bang dat ik het gegalvaniseerde beschadig en ik heb geen zin in roestend steunen....
Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk

Waarschijnlijk zijn de steunen redelijk makkelijk onder de bak uit te halen.
Met een bankschroef kun je enorm veel en preciese kracht uitoefenen om metaal te buigen zonder heet te stoken, misschien is dat een mogelijkheid.
Ik heb zo ook eens met een bankschroef wat dik plaatwerk in de juiste vorm gekregen.
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal