Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omlaag

Auteur Topic: Krijsen op de achterbank Tips voor lange autoritten  (gelezen 31399 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

faba

  • Gast
Re: Krijsen op de achterbank Tips voor lange autoritten
« Reactie #45 Gepost op: februari 28, 2012, 03:02:35 pm »

Oud topic maar ik denk nog wel een interessante te hebben namelijk: tafelspeelgoedjes

Voor mensen die ook eens iets, met de kids, gaan eten in een (weg)restaurant. Als het er druk is zoeken we eerst een tafeltje en sjorren we er voor de jongste meteen de stoelverhoger aan de stoel vast. Wij hebben zo'n hele handige opzetbabytas met verharding binnenin om op te zitten met de nodige gordeltjes aan om haar er stevig op te doen zitten. Dan gaat 1 van de ouders alvast het eten halen en blijft de nader waken bij de kids. Wij hebben daarvoor het zogenaamde tafelspeelgoed. Prut kwaliteit speelgoed van de shikkenbak (als we gaan zwemmen en we eten nadien in de cafetaria mogen ze elk 1x draaien, dus we hebben wel wat) of prulwinkels, als't kapot is, gaat het gelijk de vuilbak in. De zak met tafelspeelgoedjes komt ook enkel boven als we uit gaan eten.
Gelogd

Boes

  • Gast
Re: Krijsen op de achterbank Tips voor lange autoritten
« Reactie #46 Gepost op: maart 04, 2012, 09:12:07 am »

lang leven bumba dora en de tekenfilm van boes :**
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: Krijsen op de achterbank Tips voor lange autoritten
« Reactie #47 Gepost op: maart 04, 2012, 12:52:21 pm »

Ik ben nu in onderhandeling voor een Vtech Mobigo voor onze bijna 3 jarige....speciaal voor lange autoritten en op de camping.
Nu hopen dat hij het ook leuk vind...
Gelogd

faba

  • Gast
Re: Krijsen op de achterbank Tips voor lange autoritten
« Reactie #48 Gepost op: maart 04, 2012, 05:24:57 pm »

Wij hebben laatst aan onze grootste (bijna 4) een v smile motion cadeau gedaan en ze kan er al goed mee weg.  :**

Het volgende op het programma is de v smile pocket of de vsmile cyber pocket. Die consoles zijn compatibel met de vsmile motion die ze al heeft. Zo hebben we maar 1 keer investering te doen in spelletjes. De mobigo spelletjes zijn niet compatibel met al de rest van vtch.  ::)
Gelogd

Boes

  • Gast
Re: Krijsen op de achterbank Tips voor lange autoritten
« Reactie #49 Gepost op: maart 04, 2012, 05:59:45 pm »

en wat doet dat dan  :?

werkelijk geen idee namelijk
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: Krijsen op de achterbank Tips voor lange autoritten
« Reactie #50 Gepost op: maart 04, 2012, 06:02:23 pm »

Wij hebben laatst aan onze grootste (bijna 4) een v smile motion cadeau gedaan en ze kan er al goed mee weg.  :**

Het volgende op het programma is de v smile pocket of de vsmile cyber pocket. Die consoles zijn compatibel met de vsmile motion die ze al heeft. Zo hebben we maar 1 keer investering te doen in spelletjes. De mobigo spelletjes zijn niet compatibel met al de rest van vtch.  ::)

Okay, dat wist ik niet, maar ik koop hem nieuw 2ehands...scheelt in prijs.
Gelogd

eveliner

  • Gast
Re: Krijsen op de achterbank Tips voor lange autoritten
« Reactie #51 Gepost op: april 28, 2012, 08:40:57 pm »

In jullie tips lees ik meerdere keren over folie. Kan iemand me vertellen wat voor folie dat is en waar dat te krijgen is? Alvast bedankt!
Gelogd

faba

  • Gast
Re: Krijsen op de achterbank Tips voor lange autoritten
« Reactie #52 Gepost op: april 30, 2012, 09:03:24 pm »

Dat zal gaan over de verduisterende folie voor de ramen van auto's en dergelijke. Bij auto 5. Winkel met auto onderdelen en gadgets.
Gelogd

jsteijn

  • Gast
Re: Krijsen op de achterbank Tips voor lange autoritten
« Reactie #53 Gepost op: april 30, 2012, 09:15:46 pm »

Ook bij Brezan en Halfords. Werkte afgelopen jaar bij ons perfect.
Gelogd

maartencbr

  • Gast
Re: Krijsen op de achterbank Tips voor lange autoritten
« Reactie #54 Gepost op: juni 09, 2012, 09:17:02 pm »

Knuffels aan een groot elastiek (zo'n wit kledingelastiek) gehangen aan de handgreep boven het portier. Hangende knuffels dus. Dolle pret en ze bleven in het zicht en niet tussen de bank en de voorstoelen waar je tijdens het rijden nu eenmaal niet makkelijk bij komt. Tip: maak het elastiek niet te lang, het laten wegschieten van de knuffels is ook erg leuk.  :)
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: Krijsen op de achterbank Tips voor lange autoritten
« Reactie #55 Gepost op: juni 09, 2012, 09:58:27 pm »

Mijn ouders parkeerden standaard de koelbox tussen mij en mijn zusje in  :H Verder hadden we altijd boekjes en wat speelgoed mee. Maar goed tijden veranderen met portable dvd spelers.
Gelogd

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.784
  • Merk Vouwwagen: Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re: Krijsen op de achterbank Tips voor lange autoritten
« Reactie #56 Gepost op: juni 10, 2012, 11:49:46 am »

Haha, daar hebben wij nu toch weer een kleine koelbox voor, de koelkast zit nu ingebouwd, om een beetje afstand tussen de kids te bewaren!

Grotere kids, tenminste mijn dochter kijkt ook graag af en toe mee op de kaart waar we zijn!
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

villeke

  • Gast
Re: Krijsen op de achterbank Tips voor lange autoritten
« Reactie #57 Gepost op: juli 01, 2012, 11:19:41 pm »

Dat zal gaan over de verduisterende folie voor de ramen van auto's en dergelijke. Bij auto 5. Winkel met auto onderdelen en gadgets.

ik zweer bij: http://www.autovoordeelwinkel.nl/Webwinkel-Category-77215/Octavia-II-Combi.html
de ramen kunnen gewoon open, geen direct zonlicht, ons binkie zit heerlijk in de schaduw. Ik heb ze voor 5 ruiten in onze Skoda Oct Combi.
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Re: Krijsen op de achterbank Tips voor lange autoritten
« Reactie #58 Gepost op: juli 02, 2012, 12:51:32 am »

Mijn ouders parkeerden standaard de koelbox tussen mij en mijn zusje in  :H
Ik moet vaststellen dat ik, vanwege het feit dat mijn ouders een winkel hadden, we nooit langer dan 14 dagen vakantie hadden en mede daarom nooit naar het buitenland gingen. Ritten duurden om die reden ook nooit veel langer dan 1,5 uur. Voor mij was een pennetje en een bloknote ten behoeve van het "verzamelen van nummerborden" daarbij een weliswaar totaal zinloos, maar wel effectief tijdverdrijf. Maar bij het op den duur onvermijdelijk optredende gesteggel tussen mijn broer en mij bij autoritten verder dan het kritieke ruziepunt moet ik zeggen dat een boos omdraaien van mijn vader met de mededeling "is het nou &%#@*&% eindelijk een keer afgelopen daar achterin?" in het algemeen wel toereikend was voor de rest van de autorit. :#
« Laatst bewerkt op: juli 02, 2012, 12:57:32 am door Frankie »
Gelogd

Muilwijk

  • Gast
Re: Krijsen op de achterbank Tips voor lange autoritten
« Reactie #59 Gepost op: juli 02, 2012, 08:46:25 pm »

 :H Waarbij mijn vader altijd nog de aanvulling had: Ik stop bij de eerstvolgende parkeerplaats en dan draai ik om!

Het vooruitzicht om dan weer 1000 km terug naar huis te rijden zonder vakantie deed ook wonderen bij ons...
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal