Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omlaag

Auteur Topic: Krijsen op de achterbank Tips voor lange autoritten  (gelezen 31397 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hanneke

  • Gast
Krijsen op de achterbank Tips voor lange autoritten
« Reactie #60 Gepost op: juli 18, 2012, 01:44:50 pm »

Bij ons staat de ipad vol met films en spelletjes (ook autobingo!! En pimpampet) Tips: verschrikkelijke ikke, het regent gehaktballen en de smurfen (films), ze kijken overigens niet veel. Ze ds-en wat, maar worden daar weer snel wagenziek van. Een mp4 spelertje levert ook hilarische momenten op bij ons...hahaha: ze zingen mee, maar wel in hun eigen vertaling...als meneer Chung van ik hou van Holland een keertje niet kan, dan heb ik 2 hele goede vervangers ;-).ze zingen overigens wel beter ;-)

Verder staat er tussen hun een bak met speelgoed in, daar vermaken ze zich ook goed mee.

Op de camping vermaken ze zich prima, zonder animatieteams..gelukkig. Stapel papier,plakband en een schaar levert de mooiste creaties op, ook stiften gaan mee. Haal eens met de boodschappen een doos en maak er samen een garage of snackbar van. Altijd succes en aan het einde vakantie gooi je hem weer weg!

En uiteraard spelletjes doen: uno,skipbo,yatzee, mens erger je niet,ganzenbord,etc.

Overigens: films zijn op de camping verboden en de ds mag alleen als ze 's ochtends vroeg wakker zijn en na het eten even. Maar vaak vragen ze er niet eens naar (muv met een dag regen, dan maak ik soms een uitzondering)
« Laatst bewerkt op: juli 18, 2012, 01:47:02 pm door Hanneke »
Gelogd

JanW

  • Gast
Re: Krijsen op de achterbank Tips voor lange autoritten
« Reactie #61 Gepost op: juli 18, 2012, 03:32:34 pm »

Ik heb de kinderen de route laten uitstippelen en op kaart laten tekenen. Hadden ze mooi iets te doen met dit weer en ik hoop dat ze dat een beetje bezig houd onderweg. Zoiets vindt ik een beter tijdverdrijf dan films en games, al gaan die ook gewoon mee hoor.
Gelogd

henk-88

  • Gast
Re: Krijsen op de achterbank Tips voor lange autoritten
« Reactie #62 Gepost op: augustus 27, 2012, 10:27:23 pm »

duct tape?
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal