Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: spullen onder het zeil  (gelezen 11541 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jelijn

  • Gast
Re: spullen onder het zeil
« Reactie #15 Gepost op: april 17, 2013, 01:51:46 pm »

Hier ook 2 standenstoelen, 2 relaxstoelen, een tafel, een droogrek, twee paraplustoeltjes, de opgooitentjes voor onderweg, grondzeil en vloerkleed en de onhandige deksel van de skottel. Dekzeil erover en nu bij de Jametic nog extra elastieken tegen opbollen. Bij onze Trigano zelfde spullen erop alleen bolde dat zeil nooit op......
Zijn nog steeds op bestemming aangekomen met alle spullen :-)
Gelogd

Lutgerink

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 230
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer Parade 2000
  • PARADEpaartje
    • Vouwwagenclub
Re: spullen onder het zeil
« Reactie #16 Gepost op: april 17, 2013, 02:03:58 pm »

Ik leg er een aantal stoelen onder, en zelfs mijn zodiac met buitenboordmotor.
De hele handel met spanbanden (met ratels) vastzetten daarna het zeil erover en deze met spanbanden en elastieken (spin) vastzetten.
Let wel onze Parade heeft een harde deksel met een erg sterk imperialsysteem er op, waardoor het vastzetten goed gebeuren kan.
Gelogd
Op vakantie in DE Parade :-)

Elisa

  • Gast
Re: spullen onder het zeil
« Reactie #17 Gepost op: april 17, 2013, 04:35:56 pm »

leg je echt de fietsjes onder het zeil? heb je niet het idee dat die tijdens een noodstop op de achterbank liggen?

Nee hoor. Het zijn trouwens loopfietsjes, dat is wel belangrijk te weten. Zitten dus geen trappers aan. Stuurtjes draaien en ze liggen zo goed als plat.
Gelogd

snabbel

  • Gast
Re: spullen onder het zeil
« Reactie #18 Gepost op: april 17, 2013, 04:40:57 pm »

juist die trappers daar zat ik ook aan te denken. mijn kleine wil graag z'n fiets mee nemen maar voor 1 fiets een hele imperiaal mee te nemen vond ik ook weer zo iets toch eens passen of dat lukt
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: spullen onder het zeil
« Reactie #19 Gepost op: april 17, 2013, 08:12:30 pm »

Steek sleutel 15 mee en je haalt de trappers er zo af.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

vdirk

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 45
  • Merk Vouwwagen: Trigano Chantilly
Re: spullen onder het zeil
« Reactie #20 Gepost op: april 26, 2013, 04:56:27 pm »

2 Crespo stoelen, tafel en een droogrekje. Dan alles met een spin (zo'n idioot strak elastiek) vastzetten en dan gaat het geen kant meer op!
Gelogd
To klap or not to klap, that is not a question!

Lettie

  • Gast
Re: spullen onder het zeil
« Reactie #21 Gepost op: april 27, 2013, 09:08:11 pm »

Haha, wat goed om te lezen dat er zo veel nog onder het zeil wordt gestopt. Ik vond het al spannend om alleen 2 stoelen en het tenttapijt eronder te leggen, maar nu ik deze verhalen zo lees biedt dat perspectief voor nog veel meer  :>
Gelogd

fam hiemstra

  • Gast
Re: spullen onder het zeil
« Reactie #22 Gepost op: april 30, 2013, 12:06:06 pm »

als ik dit zo lees dan denk ik hoe doen jullie dat dan..als ik 3 grote stoelen er op leg is het al redelijk vol...Hoe leggen jullie de stoelen dan neer..in de lengte of breedte
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: spullen onder het zeil
« Reactie #23 Gepost op: april 30, 2013, 06:57:13 pm »

als ik dit zo lees dan denk ik hoe doen jullie dat dan..als ik 3 grote stoelen er op leg is het al redelijk vol...Hoe leggen jullie de stoelen dan neer..in de lengte of breedte

Wij hebben een Jamet Dakota en nu ligt er onder het zeil: 3 campingstoelen (standenstoelen), 2 voetsteunen (die je aan de stoelen klikt), 2 campingtafels en het tenttapijt (nu nog 6x3m, moet nog op maat worden gemaakt). Er is zelfs nog ruimte over op sommige stukken en het maakt echt niet uit hoe ik het neerleg, lengte of breedte.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

marcmuts

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 65
  • Holtkamper Cocoon XL MTT Kyte Kitchen
    • mmchil.eu
Re: spullen onder het zeil
« Reactie #24 Gepost op: mei 01, 2013, 11:27:22 pm »

Wij hebben 4 Crespo stoelen en een Crespo krukje onder het zeil liggen, e.e.a. bedekt door een kunstof (tafel) zeil om het echte zeil te beschermen tegen scherpe delen van de stoelen. Past prima en schuift enkel als Pack&Go wordt gebruikt, maar niet tijdens remmen o.i.d.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: spullen onder het zeil
« Reactie #25 Gepost op: mei 16, 2013, 12:55:41 am »

Wij hadden met de meivakantie 6 stoelen, 2x lage crespo, 2 klapstoelen bo-kamp en 2 hoge standenstoelen onder het zeil + een tafeltje en op de terugweg nog een tafeltje extra. Bij de Conway ligt de wagentent op de beddenplanken, wij hadden 4 stoelen tussen het linker en rechter deel van de wagentent liggen en de 2 standenstoelen er bovenop samen met de tafeltjes. Door het nieuwe elastiek maken wij ons nergens druk over qua schuiven. Op de keuken, onder het zeil, lagen dan nog de afwasbak en een voetbal.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal