Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Campingtafel op strijkplank onderstel?  (gelezen 10921 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bsb2010

  • Gast
Re:Campingtafel op strijkplank onderstel?
« Reactie #15 Gepost op: april 14, 2010, 10:55:21 am »

rubber dopjes er af stukje overmaats tentbuis er op met een wartel en je kan stellen

Uhhe....wat is een wartel???? :X
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Campingtafel op strijkplank onderstel?
« Reactie #16 Gepost op: april 14, 2010, 12:11:13 pm »

 ik weet er geen ander woord voor maar dit bedoel ik en stukje buis over de poot en je kan hem stellen naar hoe recht je wilt
dat kan bv ook bij zo,n scottel braai waar mensen ook de halve camping voor afstruinen voor een goede plek
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Campingtafel op strijkplank onderstel?
« Reactie #17 Gepost op: april 14, 2010, 12:13:52 pm »

dit is een wartel. Dan de ene buis wat dunner dan de andere zodat deze in de andere valt.




Gelogd

Bsb2010

  • Gast
Re:Campingtafel op strijkplank onderstel?
« Reactie #18 Gepost op: april 17, 2010, 11:35:31 pm »

Hihihi, vind het erg lijken op zo'n gardena tuinslangaansluiting :)

Overigens krijg ik in ieder geval 1 tafeltje bij de vandaag aangeschafte VW en mag ik er voor "buiten" ook nog 1je van mijn ouders lenen, dus we gaan die strijkplank maar gewoon vergeten :X
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Campingtafel op strijkplank onderstel?
« Reactie #19 Gepost op: april 17, 2010, 11:38:17 pm »

gebruik die maar gewoon waar hij voor is (kastvulling)
Gelogd

fish

  • Gast
Re:Campingtafel op strijkplank onderstel?
« Reactie #20 Gepost op: april 18, 2010, 09:47:19 am »

Wij namen vroegah ook 2 tafels mee nu niet meer. Nu zetten we de tafel s,morgens buiten. Daar leven we toch de hele dag.
s. Avonds halen we hem weer naar binnen.
Gelogd

Bsb2010

  • Gast
Re:Campingtafel op strijkplank onderstel?
« Reactie #21 Gepost op: april 18, 2010, 10:58:51 pm »

Wij namen vroegah ook 2 tafels mee nu niet meer. Nu zetten we de tafel s,morgens buiten. Daar leven we toch de hele dag.
s. Avonds halen we hem weer naar binnen.
Als ik zou weten naar tropische oorden te gaan, dan zou ik dat waarschijnlijk ook doen, maar kans is vrij groot dat wij de komende jaren niet verder zullen komen dan de Ardennen of Duitsland, maar nog waarschijnlijker, in NL zullen blijven en dan is het echt volledig buitenleven je nu eenmaal nietg altijd gegund. Als er iets is waar ik een hekel aan heb is het "gedoe", vandaar dus de 2 tafels :J
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Campingtafel op strijkplank onderstel?
« Reactie #22 Gepost op: april 19, 2010, 06:44:53 am »

Als ik zou weten naar tropische oorden te gaan, dan zou ik dat waarschijnlijk ook doen, maar kans is vrij groot dat wij de komende jaren niet verder zullen komen dan de Ardennen of Duitsland, maar nog waarschijnlijker, in NL zullen blijven en dan is het echt volledig buitenleven je nu eenmaal nietg altijd gegund. Als er iets is waar ik een hekel aan heb is het "gedoe", vandaar dus de 2 tafels :J
Wij namen ook altijd 2 tafels mee in de tent. 1 om aan te leven en 1 om de spullen van de grond te houden. Anders leef je echt helemaal op de grond. De 2de tafel gaat ook nu mee in de vw. Ook in landen waar het warm en mooi weer is kan het lekker tekeer gaan en kun je verplicht een poos binnen moeten vertoeven. Dan is een extra tafel wel prettig.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Jofiena

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 104
  • Merk Vouwwagen: Jamet Easy
Re:Campingtafel op strijkplank onderstel?
« Reactie #23 Gepost op: juli 21, 2010, 01:57:23 pm »

Wij hebben ook 2 tafels. Eentje die bij de vouwwagen zit. Lekker makkelijk en die is glad die blank.
De andere is zo'n roltafel die hebben we nog van de gewone tent zeg maar.
Die neemt makelijk mee en weinig ruimte in beslag. Zit in een zak. Oja en voor bij de koffie hebben we nog een klein tafeltje.
Dat ding is plat en neemt praktisch geen ruimte in beslag met verstelbare pootjes.  ;D
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal